حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty) تاریخ ۹ مهر ۹۸ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | بازی

بالاخره شرکت اکتیویژن تاریخ رسمی عرضه نسخه موبایلی بازی Call Of Duty را با انتشار تریلر نسخه نهایی بازی در یوتیوب اعلام کرد. کال آف دیوتی موبایل (Call of Duty) تاریخ ۹ مهر ۹۸ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

کال آف دیوتی موبایل

کال آف دیوتی موبایل

کال آف دیوتی موبایل

پیش از این نسخه موبایلی بازی Call Of Duty در کشورهای استرالیا، کانادا و پرو منتشر شده بود و با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه شده بود؛ در همین راستا اکتیویژن تصمیم گرفته است تا این بازی را به صورت جهانی در تاریخ ۹ مهر ۹۸ عرضه کند.

اکتیویژن در نسخه موبایلی بازی Call Of Duty حالت جذاب بتل رویال را اضافه کرده است و به نوعی این بازی تبدیل به یکی از رقبای سر سخت نسخه موبایلی PUBG و Fortnite خواهد شد. حالت بتل رویال نسخه موبایلی Call Of Duty فعلاً در دسترس کاربران قرار ندارد و به گفته اکتیویژن هم‌زمان با عرضه جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در نسخه موبایلی این بازی کاربران می‌توانند ۵ پروفایل مختلف به منظور شخصه سازی اسلحه‌ و شخصیت‌ها ایجاد کنند؛ همچنین امکان انتخاب قابلیت‌ها و امکانات اپراتورهای در این پروفایل‌ها وجود دارد. مانند تمام بازی‌های جدید کاربران می‌توانند با استفاده از اسکین‌های مختلف اسلحه‌ها و اپراتورهای درون بازی را شخصی سازی کنند. البته مانند اکثر بازی‌های موبایلی باید برای خرید اسکین و رنگ‌های جذاب مبلغی را پرداخت کنید و امکان بدست آوردن آن‌ها در طول بازی وجود ندارد.

اکتیویژن در این بازی دو شخصیت محبوب سری Call Of Duty، یعنی Soap و Ghost را به عنوان اپراتور قابل انتخاب قرار داده است که برای بدست آوردن آن‌ها باید Level خود را با انجام مداوم بازی افزایش دهید و به سطح مشخصی برسید. در حالت بتل رویال این بازی، 100 گیمر به شکل هم زمان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین امکان انتخاب حالت تک نفره، تیم دو نفره و تیم چهار نفره برای شروع حالت بتل رویا وجود دارد. این بازی در تاریخ 1 اکتبر برابر با 9 مهر در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

منتظر کتل آف دیوتی موبایل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

خیلی خوبه که گیم ها در گوشی ها هر روز دارن رقابتی تر و با کیفیت تر میشن . واقعا PUBG یک انقلاب در گیم با گوشی های موبایل هست و خیلی خوبه که بقیه هم راه PUBG رو انتخاب کردن .

Dr. DIM

واقعا بازی عالیه روان اجرا میشه و خوبه روی این گوشی میان رده که چه عرض کنم قعر جدول رده من هم عالی جواب میده.
فعلا دو مود داره بتل رویال و مولتی پلیر که البته جا دارد بگویم بنا رویالش اینقدر خالیه که همیشه راحت اسکواد اول میشیم.
یه مود سوم هم هست که خیلیا میگن مود زامبیه ولی شایعه ها این احتمال رو میدن که ظاهراً قراره یه مود داستانی اضافه بشه.

Sheikh-e-tarigh

خدا رو شکررررررر 😂😅

Mohammad 13759

یکی این خوبه با یکی lifeafter این دوتا رو دان لود کنید حال کنید

Milad7

نایس 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)