حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حجم باتری آیفون ۱۱ پرو مکس در کنار آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل

اگرچه چند روزی از معرفی آیفون های ۲۰۱۹ می گذرد، اما به تازگی ظرفیت باتری آن ها مشخص شده است. ظرفیت باتری آیفون ۱۱ پرو مکس برابر با 3969 میلی آمپر ساعت است. حجم باتری آیفون ۱۱ پرو مکس در کنار آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ مشخص شده و در ادامه با هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید. 

حجم باتری آیفون ۱۱ پرو مکس

آیفون ۱۱ پرو مکس

آیفون ۱۱ پرو مکس

مشخصات فنی گوشی های سری آیفون ۱۱ در سایت رسمی اپل اشاره ای به میزان رم و همچنین ظرفیت باتری آن ها نکرده است. این مشخصات معمولا پس از عرضه گوشی های اپل به بازار توسط کاربران و یا شرکت های دیگر مشخص می شود. به تازگی آیفون های ۲۰۱۹ تاییدیه TENAA را دریافت کرده اند که مشخصات بیشتری از آن ها را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

بر اساس اطلاعات جدید، ظرفیت باتری آیفون ۱۱ پرو مکس برابر با 3969 میلی آمپر ساعت بوده و همچنین از ۴ گیگابایت رم بهره می برد. این ظرفیت باتری 1000 میلی آمپر ساعت بیشتر از آیفون Xr حجم 1311 میلی آمپر ساعت بیشتر از آیفون XS و 800 میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری آیفون ایکس اس مکس است.

انرژی آیفون ۱۱ توسط یک باتری 3110 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و همچنین دارای 4 گیگابایت رم است. آیفون ۱۱ پرو برای تامین انرژی خود از یک باتری 3046 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. با مشخص شدن ظرفیت باتری این محصولات می توان تا حدودی صحت ادعای اپل مبنی بر 5 ساعت شارژدهی بیشتر آیفون 11 پرو مکس نسبت به آیفون XS مکس را تایید کرد. انتظار می رود در آینده نزدیک iFixit گوشی های سری آیفون ۱۱ را کالبدشکافی کند و امتیاز مربوط به تعمیرپذیری آن ها را نیز منتشر کند.

عمر باتری آیفون ۱۱ با آیفون ۱۱ پرو و آیفون۱۱ پرو مکس بهتر از نسل قبل است

بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی برخی رسانه ها، آیفون 11 پرو شارژدهی نزدیک به 12 ساعت و آیفون 11 پرو مکس شارژدهی نزدیک به 14 ساعت دارد. این آمار نسبت به نسل گذشته آن ها با بهبود 3 تا 4 ساعت همراه است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soraygoular

من همیشه از باتری های اپل بد میگفتم ولی خوب این مدل ۱۱ پرو مکس ۴۰۰۰ میلی امپر شده که نسبت به ایفون بودنش خوبه هرچند اندرویدی ها شدن ۴۵۰۰ ولی بازم خیلی خوبه ولی همچنان دیگر مدل ها واقعا ضعیفن

MohammadFarhaadi

خداییش فکر کردی چون اندرویدی ۴۵۰۰ شده پس مطمئنا شارژدهیش بهتر از آیفونه؟؟؟!!!

علی شیخ زاده

چه عملکردی نشون بده پرو مکس👌👌

_V_

حس میکنم شاهد بیشترین عمر باتری بین پرچمدارا باشیم(مگر میت ۳۰ خیلی بهینه باشه)
ب نوت۱۰ هم ک نظری نیست

Genesis

میگفتن اپل با این بهینه سازی ها اگه رمش فلان قدر بشه اندرویدی هارو قورت میده
اگه باتریش زیاد بشه هم همینطور
حالا ببینیم

Milad7

بهبود خوبی داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)