حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل ۴ ایکس ال 5G با ۸ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

به نظر می رسد گوگل با ارایه یک پرچمدار 5G در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ می خواهد اپل را تبدیل به تنها شرکتی کند که موبایل 5G ندارد. نتایج به دست آمده از بنچمارک های مختلف نشان می دهد که گوشی پیکسل ۴ ایکس ال 5G نسبت به نسخه معمولی از رم بالاتری بهره می برد. گفته می شود که گوگل پیکسل ۴ ایکس ال 5G با ۸ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوگل پیکسل ۴ ایکس ال 5G

گوگل پیکسل ۴ ایکس ال 5G

گوگل پیکسل ۴ ایکس ال 5G

چندی پیش کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) اعلام کرد که سری جدید پیکسل ۴ با شبکه 5G در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. حال یک مدل جدید به نام پیکسل 4 XL 5G در دو بنچمارک مختلف مشاهده شده که ظاهرا از نسل بعدی ارتباطات سلولی نیز پشتیبانی می کند.

پیش از مرور نتایج به دست آمده در بنچمارک ها، بهتر است نگاهی به مشخصات فنی دستگاه بیاندازیم. پیکسل 4 ایکس ال 5G از رم 8 گیگابایتی بهره می برد که حدود سه برابر میزان رم حاضر در گوشی پیکسل ۳ است. ظاهرا پیکسل معمولی نیز از رم 6 گیگابایتی استفاده می کند. با توجه به اینکه شبکه 5G سرعت بیشتری نسبت به شبکه 4G دارد، بنابراین طبیعی است که نسخه جدید از حافظه رم بالاتری برخوردار باشد.

اینطور که پیداست، این محصول به سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز شده و از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام بهره می برد. نتایج مربوط به گیک بنچ 5 نشان می دهد که پیکسل 4 ایکس ال 5G در بخش تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات 761 و 2362 را کسب کرده است. این محصول در گیک بنچ 4 نیز حضور یافت و توانست امتیازات 3535 و 10519 را به دست آورد.

گوگل پیکسل ۴ ایکس ال 5G

گوگل پیکسل ۴ ایکس ال 5G

پس از آنکه چهار مدل جدید در فهرست FCC به نمایش درآمد، رسانه های مختلفی اعلام کردند که شرکت گوگل به دنبال بهره مندی از شبکه ارتباطی 5G است. بعدها مشخص شد که اساس کار پروژه Soli نیز مبتنی بر فناوری بی سیم mmWave است. Soli یک نوع فناوری سنجشی بوده که به کاربر اجازه می دهد تا بدون لمس فیزیکی نمایشگر، با گوشی کار کند. از آنجایی که در حال حاضر تنها چند منطقه قابلیت پوشش شبکه 5G را دارند، به نظر می رسد که گوشی پیکسل 4 ایکس ال 5G در سال جاری وارد بازار جهانی نخواهد شد.

شرکت گوگل ۲۳ مهر از سری جدید پیکسل ۴ رونمایی می کند. تنها در آن زمان است که می توان به طور قطع درباره وجود یا عدم وجود گوشی پیکسل 4 XL 5G اظهار نظر کرد.

منتظر گوشی 5G گوگل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی ضعیف عمل کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)