حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پیکسل ۴ ایکس ال مشخص شد: متوسط

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | تست، عمر باتری، گوگل

حتما می دانید که پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال حجم باتری خوبی ندارد. عملکرد باتری پیکسل ۴ ایکس ال اما به نظر آنقدرها بد نمی آید و آبروداری کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره عمر باتری پیکسل ۴ ایکس ال صحبت کنیم.

عمر باتری پیکسل ۴ ایکس ال

عمر باتری پیکسل ۴ ایکس ال

عمر باتری پیکسل ۴ ایکس ال

پیکسل ۴ ایکس ال با باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری ارایه می شود که برای نمایشگر ۶.۳ اینچی QHD پلاس با رفرشریت ۹۰ هرتز واقعا کم به نظر می رسید.

در بررسی عمر باتری پیکسل ۴ ایکس ال توسط Gsmarena می بینیم عملکرد این دستگاه در بخش وبگردی و پخش ویدیو حدود ۱۱ ساعت است که می تواند یک عملکرد متوسط باشد. مدت زمان مکالمه تقریبا یک روز کامل است که آن هم بد نیست. امتیاز کلی اما ۷۳ ساعت است که این نشان می دهد همچنان مدت زمان آماده به کار دستگاه کم است. این موضوع از زمان نکسوس ها رایج بود و هنوز نشان می دهد که گوگل هیچ عقیده ای به کنترل عملکرد دستگاه در حالت آماده به کار یا استندبای ندارد.

گوگل در جعبه پیکسل ۴ ایکس ال یک شارژر ۱۸ واتی قرار داده که می تواند در مدت ۳۰ دقیقه تا ۴۴ درصد و در مدت یک ساعت تا ۷۷ درصد آن را شارژ کند. همچنین یک ساعت و بیست دقیقه برای شارژ کاملا آن زمان نیاز دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عملکرد پیکسل ۴ ایکس ال برای شما مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

خیلی مزخرفه واقعا این عملکرد کلا اندروید خالص مصرف باطریش زیاده گوشیای نوکیا رو ببینید با mi a3من فکر کردم mia3با اون صفحه اچ دی و پردازنده کم مصرف ۲۰ساعت اسکرین بده ولی چنگی ب دل نمیزنه

Soheil xperai1

فقط چون عرض کردی اندروید خالص مصرف باتریش بالاست باید بگم اکسپریا 5 سونی امتیاز 96 ساعتو کسب کرده ، سونیم اندرویدی که رو گوشیاش استفاده میکنه خیلی به اندروید خالص نزدیکه، برا بازدهی بیشتر شرکتا باید مصرف باتریو به خوبی بهینه سازی کنن

Shiral

گوشی هزار دلاری و ۷۴ ساعت !!!!

Milad7

کلا گوگل امسال گند زد 😐

Naranj

متوسط کجا بود؟ افتضاح!

MohammadFarhaadi

یعنی گوگل سنگ تمام گذاشته تو گند زدن!

علی شیخ زاده

امسال گوگل چیزی برای عرضه نداشت حتی دوربین هم اونطور که انتظار میرفت نیست البته عکاسی در شب پیکسل عالیه

Milad7

دوربینش هم اصلا خوب نبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)