حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوق العاده گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در کره جنوبی

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

میزان فروش گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس در کشور کره جنوبی به بیش از ۱ میلیون دستگاه رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره فروش فوق العاده گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در کره جنوبی صحبت کنیم.

فروش فوق العاده گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در کره جنوبی

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G

 

گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس فروش بالایی را در کره جنوبی تجربه می کنند. این دو گوشی هوشمند فروشی بیش از 1 میلیون دستگاه در مدت زمان 25 روز در کشور کره جنوبی داشته اند. پیش از این محصولات، گوشی های سری گلکسی S8 دارای این رکورد بودند که در مدت زمان 37 روز موفق به فروش بیش از 1 میلیون دستگاه شده بودند.

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ از سری گلکسی S و نوت تا به امروز محسوب می شوند. میزان پیش فروش این محصولات در مدت زمان 10 روز به 1.3 میلیون دستگاه رسیده بود. با توجه به این آمار، احتمالا میزان فروش این دو اسمارت فون در مدت زمان یک ماه به 1.3 میلیون دستگاه می رسد.

همانطور که می توان حدس زد، مدل پلاس این گوشی هوشمند به فروش بالاتری نسبت به نسخه استاندارد دست پیدا کرده است. از این میزان فروش، 67 درصد آن مربوط به گلکسی نوت 10 پلاس بوده است. سامسونگ اعلام کرده میزان خریداران خانم این محصولات نسبت به گلکسی نوت 9 با افزایش روبه‌رو بوده است.

نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ پلاس

نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ پلاس

سامسونگ تنها نسخه های 5G این دو گوشی هوشمند را در کشور کره جنوبی عرضه کرده است؛ با این حال گزارش ها به درخواست دولت این کشور از شرکت سامسونگ برای عرضه مدل LTE آن اشاره کرده اند. علت این موضوع را باید در پوشش محدودتر شبکه ارتباطی 5G نسبت به 4G جستجو کرد. هنوز سامسونگ به این موضوع واکنشی از خود نشان نداده است. انتظار می رود در صورت فروش گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در نسخه 4G، سامسونگ به درآمد بالاتری دست پیدا کند چرا که این محصولات قیمت پایین تری نسبت به نسخه 5G خود دارند.

نظر شما چیست؟ فروش فوق العاده گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در کره جنوبی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

واقعاً

Genesis

سامسونگ همیشه مستحق فروش عالی هست و حتی بیشتر از این
حالا باید دید چی میشه

amir_galaxy

سامسونگه دیگه،صدرنشین تو همه چی

نیما عرفانی

همواره فروش پرچمدارهای سامسونگ چه در سرزمین مادری چه در بازار جهانی چشمگیر بوده👍👌(البته بازار چین و هند به ترتیب دست هواوی و شیائومیِ) اما در بازارهای خاورمیانه، اروپا،استرالیا ، آفریقا و آمریکا فروش سامسونگ ثابت شدست.

V800B

شخصا من نمیخریدم
ایفون یا پیکسل((اگه رم ۶ باشه))
بنطرم بهترن

علی شیخ زاده

گوشی خیلی خوبیه بایدم بفروشه

Milad7

عالی بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)