حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلاش اچ تی سی برای ادغام فناوری واقعیت مجازی با 5G در گوشی ها

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شبکه 5G، واقعیت مجازی

درآمد اچ تی سی در ماه آگوست ۶۷ درصد افزایش داشت و حالا این شرکت قصد دارد بار دیگر با قدرت به بازار گوشی‌های هوشمند برگردد و برای این کار می‌خواهد از فناوری‌های واقعیت مجازی و ۵G کمک بگیرد. امروز خبر می رسد که شاهد تلاش اچ تی سی برای ادغام واقعیت مجازی با 5G در گوشی ها خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ادغام واقعیت مجازی با 5G توسط اچ تی سی

رییس HTC اعلام کرده که دو سوم بازار محلی گوشی‌های هوشمند از گوشی‌هایی با قیمت پایین‌تر از ۳۲۰ دلار تشکیل شده و به همین خاطر آن‌ها قصد دارند گوشی‌های میان‌رده بیشتری را روانه‌ی بازار کنند. اگر به یاد داشته باشید بازه ای وجود داشت که اکثر شرکت های تولیدکننده موبایل از جمله اچ تی سی تمرکز خود را از میان رده ها برداشته بودند و فقط موبایل پرچمدار و بالارده تولید می کردند!

همچنین گفته می شود که در سال آینده اچ تی سی فناوری و قابلیت‌های واقعیت مجازی را با گوشی‌های خود تلفیق می‌کند.

از دیگر برنامه‌های HTC برای سال آینده می‌توانیم به ارائه‌ی گوشی‌های 5G اشاره کنیم که این فناوری میزان تاخیر بسیار پایین‌تری نسبت به ۴G دارد و به همین خاطر گوشی‌های 5G می‌توانند تا حد زیادی امکانات واقعیت مجازی را عملی کنند. شرکت اچ‌ تی سی همچنین به بهبود گوشی مختص به ارز دیجیتالی خود موسوم به Exodus 1 ادامه می‌دهد و حالا از طریق شراکت با سایت Bitcoin.com می‌خواهد اپلیکیشن مربوط به کیف پول این سایت را برای گوشی مذکور ارائه کند؛ این سایت میزبان حدود ۴.۵ میلیون کیف پول ارزهای مجازی فعال است که آمار قابل توجهی محسوب می‌شود.

در هر صورت باید ببینیم که آیا اتخاذ چنین رویکردهایی می‌تواند فروش گوشی‌های HTC را افزایش دهد یا نه. نظر شما چیست؟ تایوانی ها موفق خواهند شد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اچ تی سی واقعا حیفه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)