حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا آیفون ۱۱ می تواند فروش خوبی را تجربه کند؟

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

اپل هفته گذشته به صورت رسمی سری گوشی‌های آیفون ۱۱ را معرفی کرد. با وجود اینکه بسیاری از کاربران نسبت به طراحی ظاهری این گوشی‌ها انتقادات زیادی را مطرح کرده‌اند، به نظر باید منتظر یک فروش بسیار عالی برای این محصولات باشیم. اما به چه علت؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا آیفون ۱۱ می تواند فروش خوبی را تجربه کند؟

آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

اگر بخواهیم صادقانه به این قضیه نگاه کنیم و کمی انصاف را چاشنی کار کنیم اپل در جایگاه طراحی دیگر آن ابهت و وجه‌ی سالیان گذشته را ندارد. طراحی‌های تکراری، بدون نوآوری خاص و نه چندان زیبا در آیفون‌ها، لا‌اقل از آیفون 6 به بعد باعث شده که این شرکت به نوعی در یک طراحی ساده و نه چندان دلچسب، درجا بزند.

در این زمینه اما عوامل بسیار زیاد دیگری نیز وجود داشته و اعمال شده‌اند که اپل را به روندی نزولی در فروش محصولات خود کشانده‌اند که شاید یکی از مهمترین آنها رشد بی‌نظیر شرکت‌های چینی و تولید محصولات با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تر از سوی آنها باشد.

به هر حال در این مطلب قصد نداریم به بررسی دلایل عدم فروش عالی و مانند سال‌های اولیه آیفون بپردازیم و می‌خواهیم نظر مینگ چی کو، تحلیل‌گر مورد احترام دنیای فناوری در خصوص آیفون‌های جدید را با هم مرور کنیم که معتقد است علی‌رغم همه انتقادات، آیفون‌های سری ۱۱ می‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها و اعلام نظرهایی که آقای کو بیان کرده کاربران می‌توانند به رنگ‌های زیبایی که برای آیفون‌های جدید ارائه شده و در نظر گرفته شده است فیدبک‌های خوبی نشان دهند.

همچنین کاربران آمریکایی با قیمت نسبتاً کمتری در مقایسه با نسل‌های قبل می‌توانند آیفون‌های جدید را خریداری کنند هدف اپل این است که تجارت خود در چین را نیز گسترش دهد تا در صورت اعمال سیاست‌های جدید تجاری با مواجه با کالاهایی که در چین تولید شده‌‌اند بتواند همچنان حاشیه سود خود را داشته باشد.

در همین زمینه موسسه آماری TF Securities نیز در مطلبی اعلام نموده که اپل می‌تواند آیفون‌های بیشتری را نسبت به آنچه قبلاً پیش‌بینی شده بود بفروشد. در این تحلیل آماری پیش‌بینی شده که این شرکت می‌تواند در سال جاری 70 تا 75 میلیون دستگاه آیفون بفروش برساند که در مقایسه با تحلیل قبلی 65 تا 75 میلیونی، رشد بین 7 تا 15 درصد را نشان می‌دهد.

در نهایت اضافه شدن قابلیت‌هایی مانند شارژ سریع، دوربین‌های قدرتمندتر، رنگ‌های بدنه متنوع و همچنین سرعت بیشتر مودم مخابراتی، رابط کاربری و سیستم سخت‌افزار از دیگر مواردی خواهد بود که می‌تواند کاربران را به خرید یک آیفون جدید جذب کند.

شما چطور فکر می کنید؟ منتظر آیفون ۱۱ هستید؟ آن را می خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

باز هم فروش میکنه ولی مقداری کمتر از انتظارات.
تغییرات رو برای ۲۰۲۰ نگه داشته.

Genesis

اپل جعبه خالی هم بده فروشش رو داره

V800B

اره اصلا هرچی شما بگی
اصلا ملت ما فقط برای اون سیب میرن بخرن
من موندم تو خارج چ بهانه ای دارید برای اینکه میرن میخرن
اونام برا کلاسه؟

Genesis

اکوسیستم _ کلاس_ عادت
قبلا گفتم البته

Mahdi

اسمش همیشه فروش میره

V800B

موقع مراسم معرفی
منم حدس میزدم فروش خوبی تجربه کنه
قیمتش از ایکس آر کمتره
رم و گرافیک و پرادزنده بهتر شده
صفحه نمایش هم همین طور باتری هم بهتر شده
تقریبا همه جوره خوبه شاید تنها عیب این گوشی شارژرش باشه
طراحی رو خیلی هم بد نمیدونم ولی زیبا هم نیست

afsoon

کلا بخاطر اسمش شده فروش میره البته هر ساله کاربرها کمی اطلاعات عمومی بیشتری پیدا میکنن و جدا میشن از این سلسله .پس بازم فروش کمتر خواهد شد .در هر صورت آیفون های جدید هیچ واقعا چیز خاصی ندارند

سید محسن حسینی

با توجه به مشخصات عالی که داره + قیمت مناسب و کمتر از XR .
به نظرم آیفون ۱۱ فروش بالاتری نسبت به XR خواهد داشت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)