حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه آیفون ۱۱ پرو را ببینید: رنگ مشکی با عکس پشت دستگاه

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو با بردار بزرگترش رسما معرفی شدند و تا کنون اطلاعات زیادی درباره آن داریم، البته به جز جعبه آن ها! امروز تصاویری از جعبه آیفون ۱۱ پرو لو رفته که نشان از تغییراتی در ظاهر بسته بندی آیفون های ۲۰۱۹ دارد. در این بسته بندی جدید آیفون ۱۱ شاهد رنگ مشکی با عکس پشت دستگاه هستیم. در ادامع با ترنجی همراه باشید تا جعبه آیفون ۱۱ پرو را ببینید.

جعبه آیفون ۱۱ پرو

جعبه آیفون ۱۱ پرو

جعبه آیفون ۱۱ پرو

بسته بندی کلی آیفون های اپل سادگی ویژه‌ای دارند و همانند خود آیفون که صنعت موبایل را متحول کرد، بسته بندی ساده این دستگاه ها هم بسته بندی موبایل ها را تغییر داد. حالا ۱۳ نسل است که آیفون ها همین بسته بندی جمع و جور را دارند اما هر سال ظاهر آن عوض می شود.

امسال می بینیم که اپل رنگ پایه مشکی را برای جعبه در نظر گرفته که می تواند جذاب باشد. علاوه بر آن پس از آن که نمایشگر کم حاشیه آیفون X دیگر فاکتور اصلی فروش آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو نیست، اپل تصمیم گرفته تا نکته قوت اصلی آیفون های ۲۰۱۹ روی جعبه دیده شود.

همانطور که در تصویر جعبه آیفون ۱۱ پرو می بینید، تصویری از قاب پشتی آیفون ۱۱ پرو دیده می شود که دوربین سه گانه آن را نشان می دهد.

نظر شما درباره جعبه آیفون ۱۱ چیست؟ فکر می کنید برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

نظر من اینه که اپل تو این آیفون انتظارات رو برآورده نکرد چه از لحاظ حافظی داخلی و رم و چه از لحاظ ظاهر دوربین و‌ جنس پشت گوشی که مات شده، نمیشه از این ایرادات براحتی گذشت.

m.b

وزن و قیمت هم هست…
نباید فراموش کنیم که دیگه در واقع نسخه 64 گیگش نسخه پایه نیست و برای مقایسه با بقیه باید نسخه 256 گیگ که در بقیه وجود داره مقایسه کرد که 1250 دلار هست!!

online_wireless

آره وزن زیاد و قیمتشم هست چون دیگه تو پرچمدارا ۶۴ گیگ استفاده نمیشه کلا یه عقب گرد اساسی داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)