حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم تشخیص چهره پیکسل ۴ لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، گوگل

به استناد اخبار جدید، سیستم تشخیص چهره گوشی های گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال عملکرد بالایی دارد و می تواند با فیس آی‌دی اپل رقابت کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سیستم تشخیص چهره پیکسل ۴ را بررسی کنیم.

سیستم تشخیص چهره پیکسل ۴


اخیرا اطلاعات جدیدی از سیستم تشخیص چهره گوشی های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال لو رفته است. گوشی های سری گوگل پیکسل ۴ به سیستم تشخیص چهره سولی مجهز می شوند. این سیستم که به وسیله تراشه جدید و پیشرفته ای کار می کند، قادر به پشتیبانی از ژست های حرکتی نیز خواهد بود.

از زمانی که اپل برای اولین بار با آیفون ایکس از سیستم تشخیص چهره رونمایی کرد، یافتن راهکاری مشابه در گوشی های اندروید هنوز به موفقیت کامل نرسیده است. کماکان مشخص نیست که این موضوع به ضعف های تکنیکی بازمی گردد یا عدم تمایل سازندگان این گوشی ها. با این همه، به نظر می رسد گوشی های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال قرار است تنها به سیستم تشخیص چهره سولی مجهز باشند و دیگر به سیستم تشخیص اثر انگشت اتکا نکنند.

مراسم معرفی پیکسل ۴ تاریخ ۲۳ مهر ۹۸ خواهد بود

تصاویر فاش شده از این گوشی های جدید نشان می دهد که آن ها به گزینه “Face Unlock” مجهز هستند. این تصاویر همچنین نشان می دهند که کاربران تنها می توانند با استفاده از یک چشم از این گوشی ها استفاده کنند. نکته دیگر آن است که سیستم تشخیص چهره این گوشی ها حتی زمانی که کاربر عینک طبی یا آفتابی نیز به چشم داشته باشد، کار می کند. یکی از جالب ترین نکات موجود در رابطه با این سیستم آن است که اگر کسی به زور گوشی را در برابر چهره کاربر اصلی گرفته باشد، این سیستم متوجه خواهد شد.

تیزر تبلیغاتی گوگل پیکسل ۴ لو رفت، تایید دانسته ها

با این همه، نحوه دقیق کار سیستم تشخیص چهره گوشی های پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال کماکان مشخص نیست، برای مثال مشخص نیست که این سیستم با استفاده از ثبت تصویر از چهره کاربر کار می کند یا تولید نقشه سه بعدی از چهره (مشابه آیفون). از آن جا که این گوشی ها قرار نیست به سیستم شناسایی اثر انگشت مجهز باشند، پاسخ این پرسش ها برای کاربران پراهمیت خواهد بود.

نظر شما چیست؟ نظر شما درباره سیستم تشخیص چهره پیکسل ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

عجب
آخرین پرچمدار سال 2019 هست فقط برای چند ماه
بعد پرچمداران سال 2020 میان

سید محسن حسینی

رقابت جالبی میشه . اقای عطایی اول متن نوشتید پیکسل ۴ ایکس اس اصلاح کنید .

Mani

طراحیش که بد باشه خوب نمیشه

Amir galaxy

اینکه تو طراحی به حرف هیچکس گوش نمیده رو خیلی میپسندم😆👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)