حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماجرای صفحه آبی مرگ ویندوز که در ویدیو مراسم معرفی آیفون ۱۱ نشان داده شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

شما می توانید کارهای زیادی انجام بدهید که تاثیرات خود را هم دارند اما یک سری تیکه های برنده وجود دارند که سینه به سینه نقل می شوند و شاید حتی عملکرد بزرگتری از آن کار بزرگ داشته باشند، در حقیقت به نگین کار تبدیل می شوند. در ویدیو مراسم آیفون ۱۱ به طعنه، یک صفحه آبی مرگ ویندوز نشان داده شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ماجرای صفحه آبی مرگ ویندوز که در ویدیو مراسم معرفی آیفون ۱۱ نشان داده شد را مرور کنیم.

ویدیو خلاصه مراسم معرفی آیفون ۱۱

 

درست زمانی که اپل آیپد را با چیپست خیلی قدیمی اپل A10 از دو برابر سریع تر از پرفروش‌ترین کامپیوتر شخصی در امریکا اعلام می کرد، در ویدیو خلاصه مراسم معرفی آیفون ۱۱ یک صفحه مرگ آبی ویندوز نمایش داده می شود! این تصویر را به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید.

در این تصویر نوشته شده که شاید سخت باشد اما یک ایستر-اگ اینجا وجود دارد و آن برای طرفداران پروپاقرص اپل است که در این صحنه ویدیو را متوقف کرده اند! این ایستر-اگ درون یک کد باینری نفهته بود که ترجمه جالبی دارد!

خب، فکر می کنید این ترجمه چیست؟ اپل به طرفدارانش می گوید که:

“پس وقت گذاشتید این کد را ترجمه کردید؟ عاشقتان هستیم.”

بسیار خوب مایکروسافت، شاید دفعه بعد که صفحه آبی مرگ دوست‌نداشتنی ویندوز را دیدیم، به یاد اپل بیفتیم و اینکه چیپست چهار نسل پیش اپل روی آیپد ۳۲۹ دلاری از پرفروش‌ترین کامپیوتر شخصی بازار امریکا، سریع‌تر است!

نظر شما چیست؟ می پسندید این طعنه اپل به مایکروسافت را؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
silver30

اعماد به نفس اپل در حد شرکت سایپا و ایران خودروی خودمونه

Dr.Nazer

#باشه

m.b

جناب عطایی همزان با صفحه آبی مرگ، یک صفحه مشکی مرگ هم در خبر وجود داره…😅
(ویدئویی که آپلود کردید رو آپارات بالا نمیاد و خطای پردازش میده)

MohammadFarhaadi

البته که مایکروسافت با همه مشکلاتش به هر حال در زمینه دسکتاپ بهترینه و واقعا برای اکثریت جایگزینی نداره.درسته ایراداتی داشته که بیشتر بخاطر کرک و نسخه های فری وجود داشتن ولی در کل جایگزین داره.همینطور آی او اس و اندروید در جای خودشون حتی لینوکس و …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)