حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر تبلیغاتی گوگل پیکسل ۴ لو رفت، تایید دانسته ها

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، گوگل

دیروز بود که در ترنجی خواندیم رنگ سال برای پیکسل ۴ ارایه خواهد شد. مانند پیکسل ۳، در مورد پیکسل ۴ هم مرتبا تصاویر و گزارش‌های جدیدی منتشر می‌شود. به غیر از خبر مربوط به ویژگی‌های دوربین که اخیرا منتشر شده‌اند، حالا می‌توانیم به تیزر تبلیغاتی پیکسل ۴ گوگل اشاره کنیم که به تازگی لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تیزر تبلیغاتی پیکسل ۴ را ببینیم.

تیزر تبلیغاتی پیکسل ۴

البته این ویدیویی که منتشر شده، فیلمبرداری از تیزر تبلیغاتی اصلی است ولی در هر صورت می‌توانیم به خوبی محتوای آن را مشاهده کنیم.

این تبلیغ رنگارنگ اطلاعات جدیدی ارائه نمی‌دهد و فقط برخی گزارش‌های منتشر شده را تایید می‌کند. در این تیزر، شاهد قابلیت سولی هستیم که امکان تعامل بدون لمس را امکان‌پذیر می‌کند و در بخشی دیگر به هوش زیاد گوگل اسیستنت اشاره می‌شود و در نهایت قابلیت Night Sight دوربین پیکسل ۴ را مشاهده می‌کنیم که حالا می‌تواند ستارگان آسمان شب را ثبت کند.

با وجود تمام اطلاعاتی که در مورد پیکسل‌ ۴ منتشر شده، هنوز از تاریخ معرفی این گوشی خبر نداریم. البته اگر گوگل مطابق همیشه عمل کند، در ماه اکتبر شاهد رونمایی گوشی‌های پیکسل ۴ خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پیکسل ۴ می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

اینکه ایفون ۱۱مکس پرو هستش پشتش😐

mostafa3

چقدر مسخره بود

نیما عرفانی

فریم یا همون شاسیِ پیکسل ها برام ناخوشایندِ ، یجور حس پلاستیکی بودن رو به آدم میده و انسجام نداره. خداوکیلی فریم فلزیِ(استیل ضد زنگ) آیفون ها به جز XR که آلومینیومی هستش رو هرکسی میبینه نهایت لذت رو از کیفیت ساخت بالاش به بیننده و علی الخصوص کاربر القاء میکنه اما خب پردازش تصویر دوربین پیکسل ها همیشه زبان زدِ خاص و عام بوده و این پوهن مثبت در سریِ چهارمش بهتر از پیش خودشو نشون میده.

m.b

https://www.gsmarena.com/miui_11_screesnhots_reveal_more_features_and_the_new_icons-news-39115.php
آقای عطایی برخی از تغییرات miui 11 لو رفت (که شامل تغییر آیکون ها، دارک مود، تغییر منوی تنظیمات و برخی تغییرات دیگه میشه)

m.b

بله نسخه داره اما…
نسخه کاملترش اومده…
نسخه جدید AOD هم اومده که میشه توش هر متنی رو با هر استایل و گرادیانتی روی صفحه قفل نوشت…
ساعت دوگانه هم رسماً اضافه شده دیگه الان…

Amin

تو این لینک که من ایکوناشو ندیدم ولی امیدورام تغییرشون بده باهاشون حال نمیکنم هم کوچیکن هم یه حس قدیمی بودن به ادم دست میده(نظر شخصی)

m.b

تو یکی از عکس ها آیکون هاش مشخص هستن اما خیلی کوچیکه عکسش…
تعدادی از آیکون ها شبیه cc9 گرادیانتی شده…

Milad7

اسکی رفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)