حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی نوت ۱۰ مشخص شد، پیشرفت خوب نسبت به گلکسی اس ۱۰

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

باید بدانیم که این روزها دستگاهی که با نام پایه خانواده ارایه می شود معمولا بهترین نیست و احتمالا حداقل پای یک مدل قوی تر که شاید پسوند پلاس یا پرو یا هر چیز دیگری داشته باشد، در میان است. ما دو هفته پیش در ترنجی عمر باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس را دیدیم که پیشرفت قابل توجه نسبت به گلکسی اس ۱۰ پلاس به شما می رفت. حالا عمر باتری گلکسی نوت ۱۰ مشخص شده که آن هم پیشرفت خوبی نسبت به گلکسی اس ۱۰ به شمار می رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

عمر باتری گلکسی نوت ۱۰

عمر باتری گلکسی نوت ۱۰

عمر باتری گلکسی نوت ۱۰

حجم باتری گلکسی نوت ۱۰ نسبت به گلکسی نوت ۱۰ پلاس به شکل قابل توجهی کمتر است. سامسونگ برای گلکسی نوت ۱۰  یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته که در مقابل باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری گلکسی نوت ۱۰ پلاس تقریبا ۲۳٪ کوچکتر است. برای مقایسه با گلکسی اس ۱۰ که باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری دارد اما می تواند جالب باشد که ببینیم عملکرد این دو دستگاه نسبت به یکدیگر به چه صورت است.

همانطور که می بینید، گلکسی نوت ۱۰ حدود ۱۲ ساعت وبگردی و بالای ۱۸ ساعت تماشای ویدیو را روی نمایشگر ۶.۳ اینچی خود ارایه می دهد. اگر از تست عمر باتری گلکسی اس ۱۰ به یاد داشته باشید اما این اعداد برای نمایشگر ۶.۱ اینچی گلکسی اس ۱۰ به ترتیب ۱۰ و ۱۳ ساعت بود. خب مشخصا این یک پیشرفت قابل توجه در گلکسی نوت ۱۰ است که دلیل آن را شاید بتواند بهینه سازی های بهتر سامسونگ یا شاید هم چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۸۲۵ دانست.

از نظر امتیاز کلی هم گلکسی نوت ۱۰ می تواند عدد ۹۲ ساعت را ثبت کند که این بعدد برای گلکسی اس ۱۰ قفط ۷۹ ساعت بود.

سرعت شارژ شدن گلکسی نوت ۱۰ با شارژر ۲۵ واتی یک عدد قابل انتظار است. این دستگاه در مدت ۳۰ دقیقه تا ۵۷٪ شارژ می شود و شارژ کامل ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارد. نیاز به یادآوری نیست که گلکسی نوت ۱۰ از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی نمی کند.

نظر شما درباره عملکرد گلکسی نوت ۱۰ در بخش باتری چیست؟ به نظر من عملکرد قابل توجهی را شاهدیم.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

واقعا عالی عمل کرده

علی شیخ زاده

چیپست قبلی سامسونگ از نظر مصرف انرژی یک فاجعه بود.
خوشبختانه تونسته با چیپست جدید عالی عمل کنه

Yas

مگ چیپست اس۱۰ با نوت۱۰ یکی نبود؟!

pedram_01

خیر یکی نیستن چیپست نوت ۱۰ از اگزینوس ۹۸۲۵ هست که هم جدید تره هم ۷ نانومتری

Mohammad 13759

چه چیپستی کیفیت صفحه نمایش نوت ۱۰ از اس ۱۰ کم تره فکر کنم

pedram_01

بستگی داره کیفیت رو چی بدونی !!! اگ رو کاغد و عدد باشه حرف شما درسته مثلا دوربین ۲۳ مگاپیکسلی سونی رو کاغذ باید بهتر از دوربین ۱۳ روی اس ده باشه ؟!

فقط و فقط روزلوشن صفحه نمایشش کمتر هست که روزلوشن این گوشی فول اچ دی پلاس هست با 401 پبکسل بر هر اینچ . که این یعنی شما هیچ تفاوتی بین این صفحه نمایش و اس ده نمیبینی مگر زیر میکروسکوپ

_V_

اکسپریا ۱ و اس۱۰ هردو ۱۲ مگاپیکسلن 😅

Dr.Nazer

دست داره..👏

Milad7

ضعیف🚬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)