حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحویل پیش فروش های گلکسی فولد از فردا ۲۰ شهریور ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

در نهایت به نظر می رسد که گلکسی فولد بالاخره پس از ماه‌ها تعویق و انتظار تقریبا آماده عرضه است. این طور که به نظر می‌رسد سامسونگ نهایتا موفق به رفع ایرادات این دستگاه شده و حالا می‌خواهد محصولی را عرضه کند که مشکلات گذشته را ندارد. خبر خوش برای کسانی که هنوز پیش فروش خود را لغو نکرده اند این است که تحویل پیش فروش های گلکسی فولد از فردا ۲۰ شهریور ۹۸ آغاز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تحویل پیش فروش های گلکسی فولد

گلکسی فولد

گلکسی فولد

بر اساس گزارش جدیدی که از یک اپراتور کره‌ای به نام KT منتشر شده، به‌زودی پیش‌سفارشی از گلکسی فولد آغاز می‌شود که این دستگاه را در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) روانه بازار می‌کند. این شرکت احتمالا در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) مجددا گلکسی فولد را در نمایشگاه IFA معرفی خواهد کرد و از همان روز پیش‌سفارش این تلفن هوشمند تاشو آغاز می‌گردد.

این غول بزرگ کره‌ای در تلاش است که از روز جمعه عرضه ملی گلکسی فولد را شروع کند ولی این عرضه احتمالا صرفا محدود به دستگاه‌های آنلاک خواهد بود که فقط شامل ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه می‌شود. منبعی دیگری مدعی است که این عرضه محدود به ۲۵۰۰ دستگاه خواهد بود که حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد از این مقدار در اختیار هر اپراتور قرار می‌گیرد.

گلکسی فولد سامسونگ در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و آبی به بازار می‌آید و در کره قیمتی معادل ۱۹۶۵ دلار خواهد داشت. مدل‌های سبز و آبی این گوشی در بخش لولا دو نسخه مختلف دارند که رنگ‌های نقره‌ای و طلایی دارد.

طبق اعلام افشاگر معروف، ایوان بلس این تلفن هوشمند تاشو احتمالا ۵ مهر در آمریکا عرضه می‌شود. شما فکر می کنید این ارایه یک ارایه بی نقص باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

پر قدرت و بهتر از قبل دوباره برگشتیم👏👌
اولین گوشی منعطف دنیای موبایل که انقلابی در صنعت موبایل ایجاد کرد و به صورت تجاری به دست مردم رسید و برای اولین بار موبایل منعطف رو لمس کردن.

_V_

اوه یس کامان بیبی

علی شیخ زاده

فردا بیستمه؟

afsoon

منتظر فاجعه باشید

_V_

:-/

afsoon

به زودی ترنجی فاجعه رو پوشش خواهد داد صبور باش

Dr.Nazer

فاجعه؟ میت ایکس سلام میرسونه

_V_

A.M.B

علی شیخ زاده

میت ایکس هیچ وقت عرضه نشد که بخواد فاجعه به بار بیاره

afsoon

خخخخ فاجعه به زودی

Amir galaxy

…Coming soon

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)