حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی فولد اصلاح شده تاریخ ۵ مهرماه به بازار خواهد آمد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

داستان گلکسی فولد (Galaxy Fold) یا اولین موبایل تاشو سامسونگ آنقدر عجیب شد که شاید کره ای ها آرزو کردند که کاش از آن پرده برنمی‌داشتند. در ماه‌های اخیرا شاهد بیانیه‌های رسمی سامسونگ در خصوص تولید نسخه اصلاح شده و رفع ایرادات اصلی گوشی تاشو گلکسی فولد بودیم. حال یکی از افشاگران معروف حوزه موبایل در توییتر خود اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد تا نسخه اصلاح شده گلکسی فولد را در تاریخ ۵ مهر ماه به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی فولد اصلاح شده

گلکسی فولد

گلکسی فولد

شرکت سامسونگ قصد داشت تا اولین پرچمدار تاشو خود را با نام گلکسی فولد در تاریخ ۲۶ آوریل سال جاری میلادی به بازار عرضه کند، اما پس از ارسال این گوشی تاشو به رسانه‌های برای انجام نقد و بررسی، مشخص شد که صفحه نمایش و لولا تا شونده این محصول با مشکلات جدی مواجه است و پس از مدتی کار کردن یا جدا کردن محافظ صفحه نمایش، این دستگاه دچار مشکل شده و صفحه نمایش و پنل لمسی آن کاملا از کار می‌افتد.

در ابتدا سامسونگ بر این باور بود که جدا کردن محافظ صفحه نمایش موجب به وجود آمدن این مشکل شده است، زیرا گلکسی فولد برای عملکرد صحیح نیاز به این محافظ ویژه دارد و جدا کردن آن از صفحه نمایش مشکلات جدی را برای دستگاه به وجود می‌آورد. اما پس از تحقیقات فراوان مشخص شد که صفحه نمایش این گوشی هوشمند از مشکلات جدی رنج می‌برد و حتی در مواردی بدون جدا کردن محافظ، صفحه نمایش آن با مشکلاتی مواجه شده است.

بعدها مشخص شد که در قسمت لولا تا شونده میان قابل بدنه و صفحه نمایش یک فضای خالی وجود دارد که از آن قسمت گرد و غبار وارد دستگاه می‌شود و عملکرد صفحه نمایش را مختل می‌کند. پس از گذشت چند ماه  شرکت سامسونگ با برگزاری چندین نشست خبری، به خبرنگاران اعلام کرد که مشکلات گلکسی فولد در بخش‌های مختلف برطرف شده است و نسخه اصلاح شده آن به زودی به بازار عرضه می‌شود، اما متأسفانه تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده بود.

گلکسی فولد اصلاح شده

تغییرات طراحی گلکسی فولد جدید چه مواردی است؟

مدیر عامل سامسونگ در مصاحبه‌ای عجله بیش از حد خود برای عرضه این محصول را دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکلات دانست و اعلام کرد که تیم سامسونگ به شکل شبانه روزی در حال تلاش است تا مشکلات و ضعف طراحی این محصولات را برای عرضه به بازار برطرف کند. حال به تازگی ایوان بلس، که به عنوان افشاگر و تحلیلگر معروف حوزه موبایل شناخته می‌شود، با انتشار  پستی در توییتر مدعی شده است که سامسونگ نسخه اصلاح شده این پرچمدار را در تاریخ ۵ مهر به بازار عرضه می‌کند.

پس از انتشار این خبر، انتظار می‌رود که سامسونگ در نمایشگاه IFA 2019 که از هفته آینده آغاز می‌شود، تاریخ رسمی عرضه این پرچمدار خاص را اعلام کند. در تصویر بالا تفاوت‌های میان نسخه اولیه پرچمدار گلکسی فولد و نسخه اصلاح شده آن را مشاهده می‌کنید.

شما منتظر گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

والا نده بیرونم واسه کسی مهم نیست
نه این
نه میت ایکس
فک‌نکنم کسی دیگه واسشون هیجان زده باشه
هر ماهم عرضش میفته عقب

_V_

پیش فروشش تو چین چن روزه اغاز شده توی کره هم فکر کنم ۶ سپتامبر فروشش آغاز میشه😐

Faraz

من منتظرم خیلی وقته تا این زیبای بی همتا بیاد 😍😍 …کسایی که میگن بده پولشان نمیرسه

ronin

😂😂😂😂
متخصص کی بودی
پشمای‌استدلال ریخت

Dr.Nazer

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)