حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل تی سی ال (TCL) در نمایشگاه IFA 2019 ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | IFA 2019

اگر دوست دارید برند جدیدی در زمینه موبایل ببینید منتظر رونمایی از موبایل تی سی ال (TCL) در نمایشگاه 2019 IFA برلین باشید. این شرکت که دارای چندین زیرمجموعه سازنده موبایل است، قصد دارد به صورت مستقیم در این بازار حضور داشته باشد. اولین موبایل تی سی ال (TCL) در نمایشگاه IFA 2019 ارایه می شود و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اولین موبایل تی سی ال (TCL)

اولین موبایل تی سی ال (TCL)

اولین موبایل تی سی ال (TCL)

شرکت تی سی ال بیشتر به سبب مالکیت و همکاری در ساخت گوشی های بلک بری و آلکاتل شناخته می شود. حال خبر رسیده که این شرکت قصد دارد تا در نمایشگاه IFA برلین، نخستین گوشی های خود با برند TCL را رسما به دنیا معرفی کند. البته این شرکت از سایر محصولات خود همچون نمایشگرهای انعطاف پذیر و پوشیدنی نیز رونمایی خواهد کرد.

استفان استریت، مدیر بخش بازاریابی جهانی کمپانی TCL طی مصاحبه ای اظهار داشت که این شرکت هم اکنون جزو بزرگترین تولیدکنندگان صفحه نمایش در دنیاست و هنگام ساخت گوشی های هوشمند از تجارب چند رسانه ای خود استفاده خواهد کرد.

شرکت CSOT که یکی از مهمترین همکاران TCL به شمار می آید نیز اعلام کرده که ساخت و توسعه صفحه نمایش اسمارت فون ها را به پایان رسانده است. ناگفته نماند که گوشی های TCL به نمایشگر Dotch خود شرکت مجهز شده اند. این واژه در واقع آمیخته ای از کلمات dot و notch است، به این معنی که دستگاه به لحاظ فنی از طراحی پانچ-هول استفاده می کند.

شرکت TCL از سیستم ButterflyHinge برای انعطاف پذیری محصولات استفاده کرده است. این سیستم در واقع مکمل تکنولوژی به همین نام بوده که در نمایشگاه MWC 2019 از آن رونمایی شده است. به نظر می رسد که TCL تا اینجای کار روش های نوینی را برای تولید محصولات انعطاف پذیر به کار گرفته است. اما از آنجایی که نخستین دستگاه مبتنی بر این فناوری در سال آینده و در کنفرانس 2020 بارسلونا به نمایش در می آید، فعلا نمی توان به طور قطعی راجع به آن ها اظهار نظر کرد.

کمپانی TCL در نمایشگاه 2019 IFA دارای یک غرفه اختصاصی در راهروی 21، در ایستگاه 102 خواهد بود. نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تی سی ال هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

برادر کلانتر من اون ایدی رو اشتباه دادم اینه
Amir_3429

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)