حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد احتمالا ۱۵ شهریور به بازار بیاید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

بر اساس اخبار منتشر شده سامسونگ بالاخره و پس از تاخیرهای فراوان ادامه دار، قصد دارد گوشی گلکسی فولد را در تاریخ ۱۵ شهریور روانه بازار کند. البته احتمال اینکه این تاریخ هم تاخیر بخورد اصلا دور از ذهن نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 تاریخ عرضه گلکسی فولد

گلکسی فولد

گلکسی فولد

سامسونگ پیش تر اعلام کرده بود که در ماه سپتامبر گوشی گلکسی فولد را روانه بازار می کند. اگرچه این کمپانی تاریخ دقیقی را اعلام نکرد و صرفا از ماه سپتامبر نام برد، اما گزارش های بعدی حاکی از آن بود که این محصول در اواخر ماه عرضه می شود. حال به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم به تغییر برنامه خود گرفته و قصد دارد در اسرع وقت محصول جدیدش را وارد بازار کند.

رسانه های کره ای می گویند که هم زمان با آغاز نمایشگاه IFA 2019 در روز ۱۵ شهریور گلکسی فولد سامسونگ نیز به صورت وارد بازار می شود. اگرچه پیش فروش این گوشی اخیرا در کشور چین آغاز شده است، اما به نظر می رسد که کره جنوبی، اولین مقصد گوشی هوشمند تاشو سامسونگ خواهد بود.

در همین حال برخی گزارش های دیگر نیز بیانگر عرضه گلکسی فولد سامسونگ در کشور های چین و ایالات متحده آمریکا در ماه سپتامبر هستند، اما در این گزارش ها نیز تاریخ دقیقی از زمان عرضه ذکر نشده است. کمپانی سامسونگ قصد دارد 20 تا 30 هزار دستگاه گلکسی فولد را تا پایان سال جاری در کشور کره جنوبی به فروش برساند.

تغییرات طراحی گلکسی فولد جدید چه مواردی است؟

با وجود همه این گزارش ها و اخبار منتشر شده، سامسونگ رسما اعلام کرده که هنوز در برنامه های خود تاریخ دقیقی برای عرضه محصول جدیدش مشخص نکرده است. با این حال، اگر این اخبار صحت داشته باشند و رویداد ایفا با عرضه گلکسی فولد سامسونگ همراه شود، کمتر از یک هفته تا آشنایی کامل با نسخه بهبودیافته گلکسی Fold فاصله داریم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی فولد چه زمانی به دست کاربر نهایی می رسد؟ آیا بدون ایراد ساخت خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

https://www.gizmochina.com/2019/08/30/xiaomi-mi-9s-5g-price-cheaper-than-iqoo-pro-5g/
mi 9s احتمالاً ارزون ترین گوشی 5g جهان میشه جناب عطایی…

_V_

😍

Milad7

پروژه شکست خورده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)