حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون ۱۱ رسما ۱۹ شهریور اعلام شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

طبق اعلامیه رسمی اپل، این شرکت قصد دارد تا در تاریخ ۱۹ شهریور از سری جدید آیفون ۱۱ رونمایی کند. این محصولات به سرویس های جدید اپل نظیر تی وی پلاس و آرکید مجهز خواهند بود. تاریخ معرفی آیفون ۱۱ رسما ۱۹ شهریور اعلام شد، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی آیفون ۱۱

قلم آیفون ۱۱

قلم آیفون ۱۱

منتظر رونمایی از آیفون ۱۱ در تاریخ ۱۹ شهریور باشید. شرکت اپل امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که قصد دارد به زودی محصول جدید و شگفت انگیز خود یعنی آیفون ۱۱ را به دنیا معرفی کند. مراسم معرفی آیفون ۱۱  ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی، در شهر کوپرتینو کالیفرنیا و در سالن استیو جابز برگزار می شود.

گفته می شود که فروش آیفون ها در سال جاری به مراتب سخت تر از گذشته خواهد بود. ظاهرا شرکت اپل برای سومین سال متوالی از طراحی مشابه برای این دستگاه استفاده کرده و این اتفاق در طول تاریخ شرکت بی سابقه است. در عین حال رقبای اپل به معرفی گوشی های انعطاف پذیر و ارائه شبکه 5G روی آورده اند که این موضوع عملکرد اپل در سال های اخیر را تحت الشعاع قرار می دهد. با این حال عده بسیاری از طرفداران شرکت، بی صبرانه منتظر ارائه آیفون های جدید و تغییرات اعمال شده در آن ها هستند.

مدل های جدید آیفون با نام آیفون ۱۱ آیفون ۱۱ مکس یا ۱۱ پرو و 11R به بازار می آیند و به ترتیب جایگزینی برای آیفون XS، XS مکس و XR هستند. این گوشی ها نسبت به مدل های قدیمی دارای دوربین قوی تر، پردازنده سریع تر و سیستم عامل جدید iOS 13 هستند. سری جدید آیفون 11 در شرایطی وارد بازار می شود که افراد تمایل چندانی به خرید گوشی های جدید ندارند و اوضاع بد اقتصادی بازار موبایل را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

شرکت اپل جهت افزایش میزان فروش آیفون ۱۱ برنامه های جدیدی را تدارک دیده است. به عنوان مثال افراد می توانند با خرید این محصولات از سرویس اپل تی وی پلاس، سرویس بازی آرکید و همچنین کارت اعتباری اپل کارت بهره مند شوند. علاوه بر این، گوشی آیفون ۱۱ قابلیت اتصال به لوازم جانبی جدید همچون هدفون AirPods اسمارت واچ اپل و اسپیکر هوشمند HomePod را خواهد داشت. اما این تمام ماجرا نیست. غول فناوری آمریکایی قصد دارد تا در رویداد سپتامبر خود از اپل واچ سری ۵ نیز رونمایی کند. همچنین زمزمه هایی در رابطه با عرضه رسمی اپل تی وی پلاس و سایر سرویس های جدید نیز به گوش می رسد.

در ادامه به ترنجی همراه باشید تا درباره تاریخ معرفی آیفون ۱۱ صحبت کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

نام آیفون 11 و 11 پرو و 11 پرو مکس طبق قاب هایی ک لو رفته تایید شده و همچنین لوگوی اپل هم کمی جا به جا شده و پایین تر اومده

mostafa3

امسال هم کمتر از پارسال میفروشه
از وقتی که جابز مرحوم شد
اپل گند زدن شروع کرده

Amir Hossein

مطمئنا فروشش کمتر میشه.
طبق شایعات باید منتظر آیفون های 2020 و 2021 باشیم
بنظرم اپل باید یه بازه معرفی 6 ماهه برای گوشیاش در نظر بگیره و همزمان با سری اس سامسونگ میان رده معرفی کنه

aliasad

با اینکه عاشق تکنولوژی و نو اوری هستم و مشتاقانه مشخصات محصولات جدید رو چک میکنم‌ نمیدونم چرا ۲ساله اصلا انگار ایفون برام شده یه برند ناشناخته چون تکراری شده طراحی و‌ مشخصاتش ایفون ۱۰عالی بود وایفون ۷پلاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)