حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت شبکه 5G توسط سامسونگ درون یک ماشین مسابقه ای با سرعت ۲۱۳ کیلومتر بر ساعت

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شبکه 5G

سامسونگ و اپراتور کره ای SK Telecom از آزمایش موفقیت آمیز ارتباط مخابراتی نسل پنجم یا همان شبکه 5G تلفن همراه بر روی یک خودروی پرسرعت مسابقه ای خبر دادند. تست سرعت شبکه 5G توسط سامسونگ درون یک ماشین مسابقه ای با سرعت ۲۱۳ کیلومتر بر ساعت انجام شده و می تواند کاملا هیجان انگیز باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تست سرعت شبکه 5G سامسونگ در ماشین مسابقه ای

گلکسی اس ۱۰ 5G

گلکسی اس ۱۰ 5G

از این خدمات برای دریافت تصاویر زنده حرکت این خودروی مسابقه ای استفاده شد تا مشخص شود آیا استاندارد مخابراتی نسل پنجم از سرعت و کیفیت لازم برای پخش تصاویر در زمانی که یک خودرو با سرعت چند صد کیلومتر در ساعت در حال حرکت است، برخوردار است یا خیر.

این تصاویر با کیفیت لازم از داخل خودرویی که باسرعت ۲۱۳کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود به مرکز کنترل مخابره شد. انتقال تصاویر مذکور با سرعت دانلود ۱ گیگابیت در ثانیه و با استفاده از پهنای باند 200 مگاهرتز بر روی طیف فرکانسی 28 گیگاهرتز صورت گرفت.

تجهیزات مورد نیاز برای انجام این آزمایش به تازگی در پیست مسابقات اتومبیل رانی یئونگام در استان جئولای جنوبی نصب شده است. برای تصویربرداری و انتقال تصاویر به طور زنده از گلکسی اس ۱۰ 5G استفاده شد که یکی از معدود گوشی های نسل پنجم عرضه شده و قابل استفاده در دنیاست.

شرکت مخابراتی اس کی تله کام کره جنوبی قصد دارد در آینده سرعت دانلود داده از طریق این استاندارد را به ۴ گیگابیت در ثانیه برساند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید به همین زودی ها شبکه 5G‌ آماده استفاده خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hadiii

سلام سایت dxomark امتیاز اکسپریا ۱ اعلام کرد لطفا پوشش بدین.

Ebinem

سونی دیگه چی داره که بخواد پوشش داده بشه. امتیاز 91 مبارکه فن های سونی. برندی که هر روز رو به عقب حرکت می کنه و کم کم باید جمعش کنند.

Mohammad 13759

یعنی تصاویر رو باسرعت ۱۲۵ مگابایت اپلود کرده بروی سرور یا تماس تصویری مستقیم برقرار کردن با یک گوشی 5g دیگه داخل پیست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)