حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی پیکسل ۴ (Pixel 4) نشان از ادامه طراحی ناامیدکننده این شرکت دارد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | گوگل

طراحی سال‌های اخیر پیکسل ها واقعا دلچسب نبوده است، البته این نظر من است و شاید اشتباه باشد اما حقیقتا حتی اگر بحث سلیقه را کنار بگذاریم و فقط به بحث تکنیکی طراحی این دستگاه ها بپردازیم می بینیم که واقعا حداقل یک نسل قبل‌تر ایستاده است. پس از رندرها حالا تصاویر واقعی پیکسل ۴ (Pixel 4) منتشر شده و باید بگویم که نشان از ادامه طراحی ناامیدکننده این شرکت دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیکسل ۴

ابتدا درباره ظاهر جلویی پیکسل ۴ که بحث مورد نظر ماست صحبت می کنیم، جایی که نازیبایی از پیکسل ۴ می بارد. هر چند که حاشیه زیاد لبه بالا که بدون ناچ ارایه شده است مربوط به یک حسگر مرموز بالای نمایشگر پیکسل ۴ است اما به هر حال باید گفت که این طراحی اصلا زیبا یا حتی متعلق به یک دستگاه در سال ۲۰۱۹ که به نوعی پرچمدار ۲۰۲۰ گوگل باید باشد، نیست.

همچنین حاشیه لبه پایین آنطور که در رندرها نشان داده می شد کم نیست و این سبب می شود که اصلا نتوان در نگاه اول به این موبایل آن را یک دستگاه پیشرو در طراحی دانست.

از طرفی شاید بگویید این طراحی نسبت به ناچ عمیق پیکسل ۳ ایکس ال یا طراحی بدون ناچ پیکسل ۳ بهتر است و یک پیشرفت به شمار می رود اما پرسش اینجاست که وقتی این دستگاه قرار است تقریبا حدود قیمت گلکسی اس ۱۰ یا گلکسی نوت ۱۰ باشد،‌ آیا از نظر طراحی می تواند با آن ها رقابت کند؟

طراحی پیکسل ۴

طراحی پیکسل ۴

اما طراحی قاب پشتی همان چیزی است که پیش از این دیده بودیم. قاب دوربینی که پیش از این دوگانه گزارش شده بود، همانطور که انتظار داریم مربعی بوده و سعی می کند ظاهری یکتا به پیکسل ۴ ببخشد تا در نگاه اول قابل شناسایی باشد.

در حالی که ما یک ماه پیش شاهد تیزر رسمی پیکسل ۴ بودیم اما هنوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره تاریخ رونمایی از این پرچمدارهای ۲۰۱۹ گوگل در دست نیست.

نظر شما درباره این طراحی برای پیکسل ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

بشخصه بنظرم بهترین طراحی بین موبایلا اول برای آیفون هاس، طرح های آیفون با دقت خیلی بالایی انتخاب میشه حتی رنگاش آزمایشای روانشناسی انجام میشه تا اون طرح و رنگ در طول زمان برای کاربر تکراری نشه
پیکسل ۴ هم اصلا طراحی بدی نداره، خیلیم خوبه از قطره و سوراخ و ناچ نا متقارن بهتره واقعا
اینا نظر شخصی بود حالا نیاین بگین چی میگی و بهترین طراحی مال فلانه و …⁦

A.m.a

کاملا با نظر شما موافقم

mostafa3

کیفیت برام مهمتره تا طراحی

m.b

comment image
وصف حال شماها از نظر یکی از معروفترین افشاگر ها…🙄👌

A.m.a

طراحی ناامید کننده؟

برای بنده هنوز هم طراحیه کم حاشیه در بالا و پایین اسمارت فون اولویت دارد بر پاپ آپ ناچ و… هرچیز دیگری

m.b

الان این کم حاشیه هست؟🙄
یا این؟👇
comment image

m.b

حاشیه پایین پیکسل 4 که هیچ چیز خاصی که بقیه نداشته باشن، داخلش نیست ولی بازم کمش نکرده گوگل، به اندازه حاشیه بالای بعضی گوشی هاست که بدون ناچ و…‌ای که گفتی دوربین سلفی و کلی دم و تجهیزات دیگه رو تو خودشون جا دادن…
واقعاً خجالت آوره کار گوگل…
داد iceuniverse هم دراومده دیگه…

afsoon

برگشته به سه چهار سال پیش 😑عجب افتضاحی .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)