حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس ۳ را پیش از معرفی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ویوو

در حالی که رسانه‌ها منتظر معرفی پرچمدار ویوو نکس ۳ (Vivo Nex 3) به همراه صفحه نمایش آبشاری در ماه جاری بودند، شرکت ویوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo طراحی کامل و نهایی این پرچمدار را ویدئو تبلیغاتی ۲۰ ثانیه‌ای به نمایش گذاشت. همان‌طور که پیش از این پیش‌بینی شده بود، پرچمدار ویوو NEX 3 به ماژول دوربین دایره‌ای مجهز شده است.

ویوو نکس ۳

 

 

در این تیزر تبلیغاتی خلاقانه، شهر‌های سیدنی، سئول و لندن به نمایش گذاشته می‌شود و دنیا را به یک صفحه بزرگ تشبیه می‌کند. در این ویدئو شاهد استفاده از ماژول دوربین دایره‌ای با ترکیب دوربین سه گانه هستیم؛ همچنین ویوو برای مخفی سازی دوربین سلفی این پرچمدار خاص از مکانیزم دوربین بیرون جهنده استفاده کرده است که این روزها مورد توجه اکثر برندهای چینی مانند وان پلاس قرار گرفته است.

دوربین سلفی پاپ اپ ویوو نکس ۳

دوربین سلفی پاپ اپ ویوو نکس ۳

لبه‌های صفحه نمایش پرچمدار ویوو ویوو نکس ۳ به شکل خمیده طراحی شده است اما خمیدگی آن نسبت به سایر صفحه نمایش‌های خمیده، کمی بیشتر است و به همین دلیل به صفحه نمایش آبشاری یا Waterfall معروف شده است. سامسونگ برای اولین بار از این نوع صفحه نمایش در پرچمدار گلکسی Note Edge استفاده کرده بود، اما به دلیل خطای بالا در برخورد دست کاربر به گوشه‌های صفحه نمایش و برخی از ایرادات دیگر، استفاده از این صفحه نمایش را در محصولات آینده خود متوقف کرد و بعدها از صفحه نمایش خمیده با شیب کمتر استفاده کرد.

خمیدگی نمایشگر ویو نکس ۳

خمیدگی نمایشگر ویو نکس ۳

در قسمت پشتی دستگاه شاهد ماژول دوربین دایره‌ای سه گانه به همراه فلاش LED هستیم و در قسمت زیرین آن لوگو برند Vivo به چشم می‌خورد. به گفته منابع معتبر، سنسور دوربین سوم این پرچمدار که در قسمت بالایی ماژول دایره‌ای قرار گرفته است، از نوع سنسور عمق سنج است. همان‌طور که در ویدئو منتشر شده مشاهده می‌کنید.

ماژول دوربین بیرون جهنده این پرچمدار نسبت به نمونه‌های مشابه عریض تر است زیرا ویوو از دوربین سلفی دوگانه در این پرچمدار استفاده کرده است. تا این لحظه اطلاعات رسمی در خصوص تاریخ دقیق معرفی رسمی و مشخصات فنی این پرچمدار توسط شرکت Vivo منتشر نشده است

نظر شما درباره ویوو نکس ۳ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

تا اینجای کار و با منابع موجود، به نظرم نمای پشتی میت 30 پرو هم که دایره‌ای هست، از ویوو نکس 3 زیباتره و بجاش نمای جلویی ویوو نکس 3 با صفحه بدون زائده از میت 30 پرو زیباتره…
راستی اینم میخواستم تو پست راجب میت 30 پرو بگم که نشد…
اینکه ناچ این سری خیلی خاص‌تر و زیباتر از میت 20 پرو بود بخاطر اینکه خیلی منظم 3 تا حفره دوربین و… رو با فاصله مساوی از سمت راست تا سمت چپ ناچ چیده بود…
اگر در واقعیت هم فقط همین 3 حفره با فاصله مساوی در ناچ گوشی دیده بشن خیلی نمای کاریزماتیکی به دستگاه میدن…👌

نیما عرفانی

آره قاعدتاً باید شکل و شمایل ناچش بهتر از میت ۲۰ پرو باشه . اسپیکر مکالمه هم رفته زیر نمایشگر که کلاً نمای جلویی یکپارچه شده مثل پی ۳۰ پرو. اون ۳ تا دوربین جلویی هم احتمال میدم یکیش tof باشه و دوتای دیگه سلفی دوگانه با زوایای مختلف باشه .(بقیه حسگرهای مورد نیاز مابین این ۳ دوربین قرار گرفته)
خوبیه ناچ عریض اینه که چراغ اعلان هم داره .

Milad7

سری اولش خیلی سر و صدا کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)