حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) از شبکه 5G پشتیبانی می کند

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | ردمی

می دانیم که ردمی زیربرند شیائومی است که حتی موبایل هایی اقتصادی تر از آن ارایه می کند. سال ۲۰۲۰ بدون شک سال سروصدای شبکه 5G است و حالا به صورت کاملا رسمی اعلام شده که ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) از شبکه 5G پشتیبانی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی کی ۳۰ 5G

گوشی 5G ردمی

گوشی 5G ردمی

بعد از عرضه اولیه گوشی شیائومی درمی کی ۲۰ (Redmi K20) بازخوردها بسیار مثبت بود و تقریبا نمی توان اهل فن‌ی را پیدا کرد که به ارزنده بودن این دستگاه معترف نباشد.

اما پس از این انتظار یک حرکت جدیدتر از ردمی می‌رود و آن نیز عرضه گوشی 5G است. در این راستا آقای لو ویبینگ مدیر این برند روز گذشته در حساب شبکه اجتماعی خود پستی منتشر کرده که به صورت بسیار مختصر اعلام می‌نماید برند متبوع ایشان در حال طراحی و ساخت گوشی نسل بعدی سری K یعنی ردمی کی ۳۰ (Redmi K30) است که قابلیت ارتباط 5G خواهد داشت.

این گوشی طبق انتظاری که داریم باید در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شود و با توجه به گسترش پوشش شبکه 5G افزایش یافته نسبت به سال 2019 در کشورهای مختلف به نظر باید این نسخه نیز به مانند آنچه تا به امروز از گوشی‌های 5G دیده ایم در دو نسخه یکی به صورت ساده و با ارتباط 4Gو دیگری با ارتباط 5G عرضه شود.

ردمی کی ۳۰ 5G

ردمی کی ۳۰ 5G

در سمت دیگر انتظار داریم این گوشی با نمایشگری امولد و اندازه بزرگتر از ۶.۳ اینچ عرضه شود. همچنین برای بیان تفاوت هر چه بیشتر این گوشی با نسخه 4G آن باید اختلافاتی در دوربین و یا حتی سخت‌افزار داخلی نیز عرضه شود.

چیپست پردازشی این گوشی نیز ظاهراً از نسل بعدی چیپست‌های کوالکام خواهد بود که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. این چیپست که احتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ نام دارد به صورت داخلی از مودم 5G استفاده خواهد کرد و می‌تواند بدون نیاز به مودم خارجی مجزا که پیش از این Snapdragon X50 بوده است، با جای دادن مودم 5G در داخل تراشه، ساختاری مجتمع را ایجاد کند که مسلماً توان الکتریکی کمتری مصرف نموده و پیچیدگی‌های طراحی داخلی به مراتب کمتری خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ردمی با ارایه یک موبایل ارزان 5G که پشتوانه آن گوشی خوشنام ردمی کی ۲۰ است می تواند بازار را از آن خود کند؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

قیمتش 500 دلارم باشه هنوزم مقرون به صرفه ترین گوشی بازار خواهد بود البته فکر کنم redmi k30 pro از اسنپ 865 استفاده کنه و مدل معمولیش اسنپ 740 یا هر اسمی که براش انتخاب بشه خواهد داشت

android pie

مثل اینکه جناب ویبینگ با ردمی نوت 8 پرو کامنتو گذاشته کاش یکم در مورد اونم میگفت

afsoon

دوست داشتنی ترین سری شیائمی .بعضیا میگفتن شیائمی گران می‌کنه ⁦☹️⁩میبینیم که هنوزم با زیر ۴۰۰ دلار پرچمدار میسازه .

_V_

من نمیگم اون منطق درسته یا نه و کاری ب نظر خودم ندارم ولی اون منطق میگه که وقتی کارش گرفت باید این اتفاق بیفته نه الان که باید مراقب باشه توسط زیر برندای بی بی کی پایین نره

afsoon

پنجمین گوشی ساز دنیاس .صد و بیست ملیون گوشی داره میفروشه .خیلی از برند ها یک صدم اینم فروش ندارن اما خیلی گران میفروشن .چین هم زادگاه اینجور برند هاست .حتی اگر شیائمی قیمت گذاری بیشتری بزارع که صد در صد نمیزاره بازم مهم نیست یه کمپانی دیگه جاش رو میگیره .

✔ TVKade

راه اندازی 5g هزینه های سنگینی برای اپراتور ها داره و ده سال دیگه ام در شهرهای ایران دیده نمیشه. در حال حاضر برای گوشیا یه امکان بیخوده و صرفا هزینه گوشیو الکی بالا می‌بره.

_V_

تو ایران ب درد نمیخوره نه امریکا و چین و کره و انگلیس ک ۵جی ان

✔ TVKade

در حال حاضر در کشورهای پیشرفته هم فرقی نمیکنه. mkbhd چند روز پیش یه ویدیو در همین زمینه آپلود کرد که برای تست 5G مجبور شده بود به یه شهر دیگه مسافرت کنه.

Sheikh-e-tarigh

لطفا یکی ترمز دستی این تکنولوژی رو بکشه اون با سرعت نور حرکت میکنه ما و شپشای ته جیبمون با 3 چرخه هم نمیتونیم. بیفتیم دنبالش.😂😂

Mohammad 13759

باید فکرتان رو ری استارت کنید تا ببینی چقدر زود تمام این اتفاقات میفته

Mohammad 13759

باید فکرتان رو ر-ی_ ا_س_تا_ر_ت کنید تا ببینی چقدر زود تمام این اتفاقات میفته

Milad7

تا 3 سال دیگه در ایران 5g نیاز نیست

Milad7

*گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)