حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند وان پلاس ماه آتی میلادی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | تلویزیون، وان‌پلاس

ماه گذشته بود که در ترنجی دیدیم تلویزیون وان پلاس در راه است. همینطور هفته پیش خواندیم که تلویزیون هوشمند وان پلاس با نام وان پلاس تی وی (OnePlus TV) و ابعاد ۴۳ تا ۷۵ اینچ ارایه می شود. امروز اما خبر می رسد که تلویزیون هوشمند وان پلاس ماه آتی میلادی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تلویزیون هوشمند وان پلاس

تلویزیون وان پلاس

تلویزیون وان پلاس

مدیرعامل وان پلاس با انتشار پستی از معرفی تلویزیون این شرکت در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ خبر داد. این زمان به مراتب زودتر از چیزی است که طی شایعات به آن به اشاره شده بود.

آقای Pete Lau مدیرعامل وان پلاس همچنین از آغاز عرضه این تلویزیون در هند، به محض اتمام معرفی آن و تلاش برای عرضه آن در اروپا، آمریکای شمالی و چین خبر داده است. این بدان معناست که حتی امکان عرضه نشدن این تلویزیون‌ به بازارهای غربی وجود دارد. از قیمت این محصول هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

البته با توجه به استراتژی وان‌پلاس در بازار گوشی‌های هوشمند می‌توان انتظار محصولی رده‌بالا با قیمتی در حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد کمتر از رقبای همرده را داشت. بنابراین نمی‌توان انتظار تلویزیون چندان گران قیمتی را از سوی وان‌پلاس داشت.

چه مواردی درباره تلویزیون وان پلاس می دانیم؟

تلویزیون وان پلاس

تلویزیون وان پلاس

علی‌رغم اینکه Lau در پست خود، اطلاعات چندانی را از این دستگاه منتشر نکرد؛ بر اساس اطلاعات قبلی منتشر شده می‌دانیم تلویزیون وان‌پلاس در ابعاد 43، 55، 65 و 75 اینچ تولید خواهد شد. مدل ارزان قیمت 43 تنها مختص بازار هند و مدل بزرگ و گران‌قیمت 75 اینچی، مختص بازار چین خواهد بود. با توجه به تاریخ اعلام شده برای معرفی و عرضه، می‌توان گفت ماه سپتامبر زمان معرفی مدل 43 اینچی تلویزیون خواهد بود.

در اطلاعات به رسیده در وبسایت Blutooth SIG از این تلویزیون با عنوان “تلویزیون اندرویدی منحصر به فرد” یاد شده و تایید شده این دستگاه مجهز به Blutooth نسخه 5.0 خواهد بود.

تلویزیون اندرویدی در نوع خود چیز جدیدی نیست چراکه پیش از شاهد عرضه آن توسط کمپانی‌هایی نظیر سونی و فیلیپس بوده‌ایم. اینکه چه چیزی تلویزیون‌ وان‌پلاس را از رقبا متمایز خواهد کرد هنوز مشخص نیست. برخی بر این باورند که ریموت کنترل و نحوه تعامل با دستگاه آن را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده و برخی دیگر امکانات متفاوت در بخش اتصالات را عامل متمایز کننده این دستگاه می‌دانند.

در هر صورت تا یک ماه دیگر تلویزیون وان پلاس هم معرفی می شود و با آن آشنا خواهیم شد. با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

وان پلاس اینجا آنجا همه جا

Mohammad 13759

سامسونگ و الجی و حتی سونی و میشه گفت اپل هم همه چی تولید میکنند دلیل نمیشه پول باشه به همه حرفه ها وارد میشن

نیما عرفانی

وان پلاس و هواوی و آنر که در این زمینه اولِ راهن حتی شیائومی که چندسالی هست در این حیطه فعالیت داره حالا حالا ها مونده تا به بزرگان صوت و تصویر ( الجی ، سونی ، سامسونگ ،پاناسونیک، شارپ، دوو، TCL ، هایسنس و فیلیپس) برسن.

afsoon

شیائمی فروش تی وی هاش محدود به چین هست و توی چین هم پرفروش ترین .به هرکجای دنیا بره هم می‌تونه فروش شگفت انگیز کنه .

نیما عرفانی

متوجه نشدین چی گفتم
منظورم آمار فروش نبود
گستردگی ، تنوع محصولات و کیفت در بخش صوت و تصویر رو گفتم که برندهای چینی نوپا راه طولانی دارن تا جا بیوفتن.
مثل این میمونه که شما بیا بگی لپ تاپ های شیائومی اگه عرضه ی گسترده در بازار جهانی داشته باشه پس میتونه رنکینگش رو نزدیک کنه به برندهایی مثل اچ پی، لنوو ، ایسوس و دل که سالهاست در این عرصه فعالیت دارن …

_V_

همین امثال تو سال ۲۰۱۵ گفتن شیائومی اگه عرضه گسترده شه سامسونگو میکشه پایین….

Taskin

تلویزیونم میزنه؟؟؟
این یکی دیگه فک نکنم به اندازه موبایل هاش موفق باشه
راستی نسخه اندرویدش چنده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)