حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس ۱۲ تیر ۹۹ رسما معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | تلویزیون، وان‌پلاس

وان پلاس با دنیای تلویزیون ها ناآشنا نیست. پیش از این ما چند تلویزیون وان پلاس را دیده ایم. مثلا وان پلاس سال گذشته OnePlus TV Q1 و Q1 Pro را در هند معرفی کرد. امروز اما خبر می رسد که تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس ۱۲ تیر ۹۹ رسما معرفی می شود. شعار آن ها “تلویزیون هوشمندتر، قیمت هوشمندتر” است.

تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس

برخلاف اکثر تولید کنندگان چینی، تلویزیون های وان پلاس بر بخش باکیفیت‌تر تمرکز داشتند. حال این شرکت تأیید کرده است که بزودی نسخه مقرون به صرفه ای از دستگاه های خود را عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل OnePlus پیت لاو برای توجیه راه اندازی تلویزیون ارزان قیمت OnePlus توییتی منتشر کرد و عنوا کرد که رویداد معرفی تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس در تاریخ ۱۲ تیر ۹۹ هند برگزار خواهد شد. این اقدام مطابق با استراتژی آن برای گسترش مشتری خود در بین دسته های مختلف قیمتی است.

تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس

تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس

معاون جدید رئیس و مدیر استراتژی جدید OnePlus هند Navnit Nakra به ET گفت:

“بخش های اقتصادی و میانه به سرعت در حال رشد هستند و تمرکز ما را به خود جلب کرده اند. اگر می خواهیم در هند مخاطبان گسترده ای داشته باشیم، بهترین راه برای شروع است. “

انتظار می رود OnePlus سری تلویزیون های هوشمند سطح ورودی خود را با قیمت حدود 200 دلار معرفی کند. علاوه بر این، گزارش ET ادعا می کند که سری میان رده ای را نیز در دامنه ۵۸۰ دلار عرضه می کند.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید تلویزیون هوشمند از برندهای چینی سازنده موبایل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب 🙂

Monarch

به نسبت قیمت معمولا تلویزیون های چینی امکانات خیلی بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار میدن اما اینکه چقدر طول عمر مفید داشته باشن اطلاعی ندارم کسی سابقه استفاده بلند مدت از این تلویزیون ها رو داره دوستان؟

Monarch

“به فکر خرید تلویزیون هوشمند از برندهای چینی سازنده موبایل هستید؟”

اگه پولش باشه چرا نباشیم ؟ :))))))

kiaregra

بچه ها قیمت وانپلاس زد بر اساس شایعات ۳۳۱ دلاره.که عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)