حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون وان پلاس در راه است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

مدیرعامل شرکت چینی وان پلاس آقای لو ماه گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت به زودی اولین تلویزیون هوشمند خود را به بازار عرضه خواهد کرد، اما تا به امروز خبر جدید از این محصول منتشر نشده است. حال به تازگی یک منبع آگاه مدعی شده است که تلویزیون هوشمن وان پلاس به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تلویزیون وان پلاس

تلویزیون وان پلاس

تلویزیون وان پلاس

سال گذشته شرکت وان پلاس اعلام کرد که در آینده نزدیک اولین تلویزیون هوشمند اندرویدی خود را به بازار عرضه خواهد کرد؛ این تلویزیون هوشمند قرار است تبدیل به رقیب جدی تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV تبدیل شود. در حال حاضر تلویزیون‌های هوشمند شیائومی در بازار کشور هندوستان و چین طرفداران بسیاری دارند و ورود وان پلاس به عرصه تولید تلویزیون‌های هوشمند می‌تواند کار شیائومی را در این بازار بزرگ دشوارتر از سابق کند.

نزدیک به یک سال از اعلام رسمی وان پلاس برای تولید تلویزیون هوشمند می‌گذرد و تا به امروز هیچ اطلاعاتی از محصول منتشر نشده است. حال به تازگی یک افشاگر توییتری مدعی شده است که تلویزیون هوشمند وان پلاس به زودی در سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. البته این افشاگر توییتری تاریخ مشخصی را برای عرضه این محصول اعلام نکرده است و مشخص نیست که وان پلاس این محصول را فقط برای چین و هند عرضه می‌کند به که به فکر عرضه بین‌المللی این محصول است.

سال گذشته پیت لو مدیر عامل وان پلاس اعلام کرده بود که تلویزیون هوشمند وان پلاس یک محصولات رده بالا و پرچمدار خواهد بود و از امکانات شگفت انگیزی بهره می‌برد. این روزها تلویزیون‌های هوشمند تبدیل به عضو ثابت اکثر خانه‌ها شده‌اند و از محبوبیت خاصی در بین کاربران بهره می‌برند، اما عمده بازار این محصولات در دستان دو برند بزرگ کره‌ای ال‌جی و سامسونگ قرار دارد و رقابت با آن‌ها در بازار تلویزیون کار بسیار دشواری است.

مدیر وان پلاس در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که ما قصد داریم تا برایی کارایی بهتر و افزایش امکانات در تلویزیون هوشمند وان پلاس از هوش مصنوعی استفاده کنیم تا علاوه بر امکانات بی‌شمار، تجربه کاربری جذابی را در اختیار کاربران خود قرار بدهیم. سال گذشته برخی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که تلویزیون این شرکت چیتی قرار است با نام OnePlus TV به بازار عرضه شود، اما این خبر هیچ‌وقت تایید یا تکذیب نشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس با ورود به بازار تلویزیون های هوشمند هم بتواند اساسی بدرخشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

خخ تصویر مطلبو😅

Amin B3DA

یاخدا عین هوآوی میخواد تو زمینه تلویزیون هم بیاد

MohammadFarhaadi

خوب دلیل اصلی فروش تلویزیونهای شیائومی اول فاکتور قیمته که بعید میدونم در زمینه امکانات نسبت به قیمت یا حتی کیفیت نسبت به قیمت بتونه حریف شیائومی بشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)