حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و قیمت ۳ تلویزیون وان پلاس تایید شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | تلویزیون، وان‌پلاس

وان پلاس ۹ ماه پیش بود که وارد بازار تلویزیون ها شد. تلویزیون وان پلاس (OnePlus TV) با پنل QLED و سیستم عامل اندروید TV همان زمان معرفی شد. دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس ۱۲ تیر ۹۹ رسما معرفی می شود. امروز در نهایت مشخصات و قیمت ۳ تلویزیون وان پلاس تایید شده است. تلویزیون های ۳۲، ۴۳ و ۵۵ اینچی که قرار است قیمت خوبی هم داشته باشند.

تلویزیون وان پلاس

نمونه های قبلی تلویزیون های هوشمند وان پلاس شامل دو مدل Q1 و Q1 Pro می شد. این تلویزیون ها کمی در انتهای بالاتر طیف قیمت قرار دارند اما این شرکت قرار است در تاریخ ۱۲ تیر ۹۹ تلویزیون های مقرون به صرفه تری را به بازار عرضه کند.

وان پلاس چند ویژگی از مجموعه تلویزیونی جدید خود را تأیید کرده است و امروز این شرکت فاش کرد که این مجموعه شامل سه مدل خواهد بود. این شرکت اندازه صفحه نمایش این مدل ها را فاش نکرد اما اوایل این ماه دو تلویزیون با 32 “و 43″ گواهینامه گرفتند  و فرض می کنیم که سومین صفحه ممکن است یک صفحه نمایش 55 اینچی را ارایه کند که همان اندازه Q1 است.

مدل 32 اینچی ممكن است دارای رزولوشن HD باشد در حالی كه انواع 43” و 55 “به ترتیب ممكن است دارای پنل های FullHD و QHD باشند.

تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس

تلویزیون ارزان قیمت وان پلاس

وان پلاس همچنین قیمتهای این سه مدل را حدودا اینطور اعلام کرد که شما با پرداخت 265 دلار، 395 دلار و 660 دلار این تلویزیون ها را اختیار خواهید کرد.

برای مقایسه تلویزیون OnePlus Q1 با قیمت 925 دلار و Q1 Pro با قیما 1320 دلار عرضه شده است. اینها مدلهای ممتازی هستند و می توانید در تلویزیونهای آتی انتظار کاهش برخی اقدامات از OnePlus را داشته باشید.

ما هنوز مشخصات کاملی از تلویزیون های OnePlus جدید نداریم اما این شرکت تأیید کرده است که این مدل ها حاشیه های کم (حداقل از سه طرف) را ارایه خواهند کرد، از Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کنند و ضخامت 6.9 میلی متر دارند. این باریک تر از جدیدترین تلفن های هوشمند پرچمدار این شرکت یعنی OnePlus 8 با (8 میلی متر) و OnePlus 8 Pro با (8.5 میلی متر) است.

نظر شما چیست؟ منتظر تلویزیون های وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یه مقدار قیمت ها تنده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)