حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی نوت ۱۰ افزایش پایداری دوربین و عملکرد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را ارایه می کند

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

براساس صحبت‌های انجام شده، هر دو دستگاه گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس اول شهریور، به صورت رسمی وارد بازار می‌شوند. همزمان با این ورود آپدیت گلکسی نوت ۱۰ افزایش پایداری دوربین و عملکرد حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت گلکسی نوت ۱۰

آپدیت گلکسی نوت ۱۰

آپدیت گلکسی نوت ۱۰

اما پیش از این رویداد، سامسونگ آپدیت پرچمداران جدید خود را در همان روز عرضه خواهد کرد تا شاهد بهبود در بخش‌هایی از این دستگاه ها باشیم. به گزارش SamMobile، این به‌روزرسانی در ابتدا برای اروپا و هند ارایه می‌شود و در ادامه دیگر مناطق را هم فرا خواهد گرفت.

اولین آپدیت گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس با نسخه فریم‌ور N97*FXXU1ASH5 قسمت‌های متعددی را بهبود می‌بخشد؛ از حسگر اثر انگشت و عملکرد صفحه لمسی تا افزایش ثبات دوربین و کیفیت آن. این آپدیت شامل بسته‌ امنیتی ماه آگوست نیز می‌شود و حجمی معادل 310 مگابایت خواهد داشت.

در نگاه اول شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما عملکرد شرکت کره‌ای در این زمینه که پیش از ورود پرچمدارانش به بازار، آنها را بهبود می‌بخشد، قابل تقدیر است. اگر از جمله افرادی هستید که نسبت به پیش خرید گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس اقدام نموده‌اند، دراولین فرصت نسبت به دریافت آپدیت آن اقدام کنید.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ برای ارایه آپدیت گلکسی نوت ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jason bourn

یه گوشی فوق العاده که تو هر مورد حرف برا گفتن داره و با رقباش شاخ و شونه میکشه

chalton

احترام به مشتری حرف اول سامسونگه،تو همون ثانیه اول به فکر مشتری هست.
عرفانی طبق اطلاعاتی که از میت 30 درز کرده واقعا کارت تمومه،من میدونم میت 30 پرو هیچ حرفی واسه گفتن نداره ولی باز به عشق خودت صبر میکنیم،
و کلام اخر اینکه بعد از معرفی میت 30 پرو که در مقابل نوت 10 پلاس حرفی نداشت،یه لطفی میکنی نام کاربریتو عوض میکنی به( زیر نظر چالتون) یا گل پری،
من جات بود هیچ وقت چند روز پیش اون حرف رو نمیزدم.

نیما عرفانی

آخ آخ ببین هواوی چه فشاری اورده که از همون شب معرفی نوت ۱۰ پلاس ۲۴ ای داری میای کوری میخونی.
اگه برعکسش شد چی؟ نام کاربریتو به “Under License Erfani” تغییر میدی؟
البته من بیشتر مشتاقم اون موقع با یه دلیت اکانت خوشحالمون کنی…

chalton

خدا شاهده هیچ فشاری روم نیست چون هوآوی رو برند گوشی سازی نمیدونم،p30 pro که اونطوری آبروش رفت حالا ببینیم میت 30 پرو که چند ماه بعد از نوت 10 میاد چی میشه،خیالت راحت اگه از نوت 10 سرتر بود نام کاربری از چالتون کبیر به تحت لیسانس عرفانی تغییر نام خواهم داد 😏😉🤣
ولی دقت کردی دیگه جرات نمیکنی اسم p30 pro رو بیاری؟؟؟؟ چون هم از اس 10 پلاس عقب‌تر هست و هم از نوت 10 گلاس که به صورت غلتک وار از روش رد شد.

نیما عرفانی

(ولی دقت کردی دیگه جرات نمیکنی اسم p30 pro رو بیاری؟؟؟؟ چون هم از اس 10 پلاس عقب‌تر هست و هم از نوت 10 گلاس که به صورت غلتک وار از روش رد شد.)
اون زمان که شب و روز تو این سایت از پی ۳۰ پرو و إس ۱۰ پلاس صحبت میشد ، کجا بودی؟ اون زمان گذشت ، همون‌طور که قبلاً گفتم از این به بعد تمرکزم رو کنفرانس های آیندست (اپل ، هواوی ، گوگل ، مایکروسافت ، الجی ، سونی ، شیائومی و وان پلاس)
ضمناً میت ۳۰ پرو چند ماه از نوت ۱۰ پلاس فاصله نداره و نهایتاً یک ماه و نیم توفیرشه که نسبت به اختلاف زمانیِ ۲ ماه و نیمِ پارسال کمتر شده.

Milad7

بحث نکنید چیزیش به شما نمیرسه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)