حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی ام ۲۱ گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۴۱ لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

برای رقابت با پیشرفت فوق العاده برندهای چینی، سامسونگ امسال سیاست تغییر ساختاری گوشی‌های میان‌رده خود را در پیش گرفت و تولید گوشی‌های جذاب سری Galaxy A و Galaxy M به نوعی باعث نجات این شرکت و مثبت شدن مجدد روند فروش گوشی‌های هوشمندش شد. حالا و بعد از این عملکرد خوب، کره‌ای‌ها قصد دارند نسل دوم این محصولات را روانه بازار کنند. مشخصات گلکسی ام ۲۱ گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۴۱ لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

خانواده گلکسی ام ۲۰۲۰ (Galaxy M 2020)

سامسونگ سری Galaxy M را با اسامی مختلفی از جملهGalaxy M10، M20، M30 و M40 طراحی و روانه بازار کرده است. این 4 گوشی نسل اول این سری هستند که تا به امروز عملکرد بسیار خوبی در بازار داشته‌اند.

روز گذشته نیز اعلام شد که گوشی‌های سری جدید Galaxy A 2020 در سال آینده پیشرفت بسیار خوبی در حوزه دوربین، پردازش و باتری خواهند داشت و حالا نوبت به گوشی‌های Galaxy Mاست که شاهد این روند بروزرسانی در یک حالت مناسب باشند.

دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020) یک ارتقا بی نظیر خواهد داشت

به تازگی اطلاعات جدیدی از محصولات آتی سامسونگ منتشر شده که نام و بخش مهمی از مشخصات آنها را به ما معرفی می‌کند. در این اطلاعات جدید عرضه سه گوشی با اسامیGalaxy M21، Galaxy M31 و Galaxy M41 محرز شد و نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد در هر سه بخش پردازنده مرکزی، دوربین و حافظه رم، این محصولات را با بروزرسانی‌های بسیار مطلوبی همراه کند.

گوشی اول که Galaxy M21 باشد محصولی خواهد بود با پردازنده جدید میان‌رده سامسونگ Exynos 9609 و 4 گیگابایت حافظه رم و برای آن دو دوربین 24 مگاپیکسلی (برای سنسور اصلی) و 5 مگاپیکسلی (برای سنسور عمق میدان) در نظر گرفته شده است.

گوشی دوم Galaxy M31 خواهد بود که بر خلاف دو مدل دیگر از چیپستی ساخت شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد. در این گوشی Snapdragon 665 با 6 گیگابایت حافظه رم و ساختار دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی از نوع عریض و عمق میدان همراه می‌شود.

در نهایت سامسونگ قدرتمندترین گوشی خود که Galaxy M41 باشد را با چیپست Exynos 9630 و 6 گیگابایت حافظه رم همراه می‌کند و ساختار دوربین هیجان‌انگیزی سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی از انواع عریض و عمق میدان آن را همراهی خواهند کرد.

نظر شما درباره خانواده گلکسی ام ۲۰۲۰ (Galaxy M 2020) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VB

خبع
ب طور مثال ام‌۲۰
فقط ۳۵۰۰۰ امتیاز بیشتری نسبت ب قبل میگره و دوربینهای عالی براش گذاشته
یاد اکسپریا ۱۰ افتادم با اسنپ ۶۳۰ نسبت ب نسل قبل هیچ پیشرفتی تو سخت افزار نداشت پ چقد خسیس

SAMSUNG_KING

ای خدا خریدن پایین رده هم برامون ارزو شده

Taskin

از همون اول که فهمیدم m20 صفحش tft هست از سری mمتنفر شدم و حتی مقایسه دوربین a30 با m30 باعث شد من A30 رو بخرم
حتی الانم به نظرم A60 بهتر از m40 هست با توجه با قیمت گرچه از حق نگذریم رنگ های m40 جذابتره

الانم با این مشخصات هنوزم به نظرم اگر a31 اگزینوس۹۶۱۰ داشته باشه بهتر از m21

Taskin

راستی m21 دیگه دوربین عریض نداره مثm20
واقعا از سریmمتنفرم

vahid

خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)