حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 104 دیدگاه | ردمی، شایعات

به تازگی رندرهای جدیدی از ردمی نوت ۸ لو رفته است. این محصول از دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره می برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) را ببینید. 

ردمی نوت ۸

در نیمه دوم سال 2019 قرار داریم و تاکنون تولیدکنندگان بزرگی همچون سامسونگ، اپل، هواوی و موتورولا، اغلب محصولات هوشمند خود را به دنیا معرفی کرده اند. اما به نظر می رسد که شرکت شیائومی هنوز محصولات بسیاری را جهت ارائه در اختیار دارد. یکی از این محصولات، گوشی ردمی نوت 8 است که احتمالا تا ماه دسامبر از آن رونمایی می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های ردمی نوت 8، وجود دوربین چهارگانه روی پنل پشتی بوده که به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شده است. گفته می شود این ویژگی تاکنون برای هیچ یک از محصولات چینی به کار نرفته است. شیائومی موفق شده گواهینامه 3C را نیز برای ردمی نوت 8 کسب کند.

ردمی نوت ۸

ردمی نوت ۸

گوشی ردمی نوت 8 بدون شک مجهز به دوربین اصلی چهارگانه خواهد بود، اما متاسفانه جزئیات کیفی سنسورها هنوز به طور دقیق مشخص نیست؛ با این حال گمان می رود که سنسور چهارم جهت تشخیص عمق تصاویر استفاده شود و از نوع ToF باشد. سنسور اثر انگشت نیز احتمالا زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

اخیرا دو محصول جدید از شیائومی با شماره مدل های M1908C3E و 1908C3IC به ثبت رسیده اند که هر دو دارای گواهینامه 3C هستند. یکی از این مدل ها مجهز به شارژری است که می تواند دستگاه را در حالت 5 ولت / 2 آمپر شارژ کند و مدل دوم دارای شارژر MDY-10-CE بوده و حداکثر از قابلیت شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. احتمال آنکه یکی از این شماره ها متعلق به ردمی نوت 8 باشد، بسیار زیاد است. در ضمن این محصول نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که از اولین پردازنده مخصوص گیمینگ مدیاتک، چیپست هلیو G90T بهره می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
104 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

خوبه

m.b

اگر طراحی و مشخصات این باشه میشه گفت یک ارتقاء خیلی عالی…
باتریش هم 5000 میلی‌آمپر هست که اشاره نشد…
چهار دوربینه هست…
اما ترکیب دوربین در حد احتمال هست که 64+12+8+tof باشه…
صفحه نمایش هم احتمالاً آمولد سامسونگ…

✔ TVKade

LOL عجب جوکی هستی تو دیگه 😂
سری های ردمی نوت شیاومی گوشی های اقتصادی باقیمت 150-200 دلاری هستن و ارتقا اصلی این سری در ردمی نوت 7 اتفاق افتاد و تا نوت 10 ارتقا جزئی خواهد بود (مثل نوت4 و 5 و 6)
تغییر اصلی ردمی نوت 8 نسبت به 7 نهایتا یا تغییر در پردازنده است (هلیو G90T) یا تغییر در دوربین (64 مگاپیکسلی) و نسخه پرو شاید هر دوی اینارو داشته باشه ولی با قیمت 250 دلار شروع میشه.
اینجور که شما میگی: 😂
صفحه امولد با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش
چیپست هلیو G90T (که قویتر از اسنپدراگون 730)
باتری 5000
دوربین 4 گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
اره فیلم هندیه😂 همچین گوشی زیر 300 دلار قیمت نداره.

m.b

http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/alleged-redmi-note-8-pro-box-and-key-specs-leaked-677.jpg
بعد چند بار تا ته سوختنت مثل اینکه دوباره دم در آوردی بچه ترول…
عکسو که دیدی میری و تا چند هفته دیگه تو غارتی…
بازم ضایع شدی…
خداییش چالتونم تا این عمق و به این تعداد ضایع نشده بود…
لااقل من با منبع اسلش لیکس حرف زدم…
تو که از منبع فاضلاب همش حرف میزنی بی بته…
پس گمشو برو که ارزش بیشتر از این وقت گذاشتن نداری و جوابت رو گرفتی…

m.b

ضمناً بی مغز…
این مشخصات مال نسخه پرو هست که 300-320 هست و قطعاً 4 دوربینه هست و حتی فیلم تولید انبوه برد چهار دوبینش هم منتشر شده…
یاد بگیر لااقل کمی آدم باشی تا مثل آدم بزنن تو پوزت وگرنه همینطوری هم جوابت رو میدم باید خداروشکر کنی…
حالا که تا ته سوختی برو بازم تو غارت…

✔ TVKade

LOL عجب منبع معتبری Trust Score 13%
اون عکس واضحه ساختگیه و فقط برای خری مثل تو قابل باوره.
ردمی نوت 8 پرو 300-320 دلار 😂 تا پارسال با 300 دلار پرچمدار میزد.
ممنون که موجبات شادی و خنده مارو فراهم میکنید. 😂

✔ TVKade

ضمنا اسکول نوب، اگر این عکسی که در همین پست گذاشته شده واقعی باشه و دوربین ردمی نوت 8 عمودی وسط داشته باشه که توسط شیاومی طراحی این چینش دوربین تایید شده معنیش اینه که نمیتونه باتری بالای 4000 استفاده کنه چون همچین طراحی ضد استفاده باتری با ظرفیت بیشتره و بهمین خاطره تمام گوشی های باتری 5000 نحوه چینش دوربین، گوشه بالا سمت چپه تا فضا برای باتری بیشتر ایجاد بشه:
https://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2018&nBatCapacityMin=5000
همین برای اثبات فیک بودن اون عکسی که گذاشتی کافیه.
خیلی نوب تر از این حرفایی که بخوای با من در بیفتی ترولک.

_V_

گفتم از سایت داره یه بویی ب مشامم میرسه نگو این اینجا بود😷🤧

m.b

xiaomishka(معروفترین افشاگر شیائومی):
“Confirmed specs for new Redmi phone (model M1908C3IC)
Screen: 6.217 (inches)
Dimensions: 156.3 × 75.4 × 9.4 (mm)
Battery: 5000mAH”
میگه Confirmed که میشه تایید شده و قطعی…
چند بار باید با تریلی از روی آبروت رد شم آخه؟
انقدر ضایع میشی بازم روت زیاده…
ادب هم که مادر و پدرت نداشتن که بهت یاد بدن که اسمشونو به بقیه نسبت ندی…
ایراد از تو نیست…
از کوزه همان برون تراود که در اوست…
خودت خوی حیوانیت باعث میشه دیگران رو مثل خودت ببینی عزیزم…
از این حجم بی آبرویی و روانی بودن معلومه که دیگه پماد سوختگی هم کارساز نیست و یه بیمارستان و بعدش یکراست تیمارستان برات لازمه…👌
آدم اگه بودی یکی منطقی پیدا میشد که پشتت درآد…
معلومه طرفدار های هوآوی هم آدم حسابت نمیکنن…
پس اولین نفر خودت شایسته لقب اون حیوانی هستی که به دیگران نسبت میدی و این حیوان معلوم نیست از کجا سبز شده مثل اینکه چون تربیت خانوادگی نداره هنوز…
هرچند سنت کمه و خرده رو باید از اون کسی که ازت نگهداری میکنه گرفت… 👌

✔ TVKade

الاغ چشمای کورتو قشنگ باز کن، اون مدل Redmi 8 هست که رزولوشن 720p داره. موضوع مورد بحث مدل های ردمی نوت 8 هست نه این مدل ساده.
من خودم دیروز پیش بینی کردم این مدل ساده باتری 5000 داره:
https://toranji.ir/?p=1056524/#comment-150895
باز بیا از این منابعت لینک بذار تا بیشتر بهت برینم.

The Destroyer


اسکول نمیاد که تو مدل پایینتر از باتری بهتری استفاده کنه

✔ TVKade

lol
وقتی سری ردمی 8 معرفی شد اونوقت میفهمی مدل لایت و پایین تر باید باتری بزرگتری نسبت به مدل های بالاتر داشته باشه.
وقتی دلیل باتری 3200 پرچمدار می9 رو فهمیدی دلیل اینم میفهمی 😂

The Destroyer

تو که هنوز فرق پرچمدار با پایین رده رو نمیدونی حرف نزن

Dr.Nazer


مرتیکه نصف نیمه یه بار دیگه اول کامنتت LOL گذاشتی یه‌جوری بت تجاوز معنوی میکنم که زخم بستر بگیری😐

_V_

اوف دکتر یواش تر😐
ده دیقه نفس عمیق…..😑

Dr.Nazer


عه آنلاینی؟ بیا دایرکت :-/

✔ TVKade

http://www.slashleaks.com/l/alleged-redmi-note-8-pro-box-and-key-specs-leaked
اینم از عکسی که دیروز دادی:
BUSTED! OBVIOUSLY FAKE!
این ورا دیگه نبینمت.

The Destroyer

هه هه دوباره از رو باد معده حرف زدی. همونطور که realme x با 170 دلار صفحه oled و اسنپ 710 داره. برای نوت 8 پرو هم که 6-7 ماه بعد realme x معرفی میشه کاملا صفحه oled و helio g90 و دوربین 4 گانه محتمله. همین الان mi 9t ، سیصد دلار قیمتشه با اون مشخصات. حالا به نظرت ممکن نیست ردمی نوت 8 این مشخصات رو با قیمت 250 دلار داشته باشه؟

The Destroyer

حالا جالبه بعد اون موقع که من میگفتم چه جوری هواوی رو گوشی 200 دلاریش کایرین 810 میذاره، این به من می توپید. حالا هم ردمی نوت 8 پرو همونجوری با قیمت زیر 300 دلار این مشخصات رو خواهد داشت به علاوه هلیو g90.

Amir galaxy

داداش این بنده خدا رو خود خدا زده داره میترکه

The Destroyer

جالبه خوشش هم میاد هر دفعه ضایع بشه

Amir galaxy

خوشمان نیامد✋

Amir galaxy

تله داره؟!!!

m.b

آره…

android pie

این طراحی خوبه اما دوربین چهارگانه واسه میانرده 150.60 دلاری خیلی معمول نیست و زیاده امیدوارم دوربین 3 گانه و اسنپ 675 بزاره با ناچ قطره ای یا پنچ هول….حسگر اثر انگشتم مطمئنا زیر نمایشگره….در کل خیلی خوبه

m.b

ما دو تا داریم…
نوت 8 و نوت 8 پرو…
این عکس مال نوت 8 پرو هست که اشتباهاً جناب عط‌ایی گفتن نوت 8…
که اون قیمتش دوروبر 300-320 هست و امکان 3 و 4 دوربینه بودن رو داره…

android pie

اگه این مدل پروش باشه که خوبه چون باید تفاوت هایی باشه بین مدل معمولی و پرو اما تو ردمی نوت 7 مدل معمولی و پرو جز چیپست و سنسور اصلی دوربین که مال سونی بود تفاوتی با مدل معمولی نداشت

m.b

خب چون اون موقع دو نوع 48 مگاپیکسلی وجود داشت ولی الان دو نوع 64 مگاپیکسلی وجود نداره…
پس احتمالاً یکی 64 سامسونگ میگیره(نسخه پرو) و مدل معمولی اینبار 48 سونی رو میگیره و با یک دوربین اضافه تر که 3 دوربینه میشه و نسخه پرو هم احتمالاً یه tof اضافه‌تر میگیره که همون دوربین کناری هست و میشه 4 دوربینه…
حجم باتری‌ای که لو رفته و تایید شده هم 5000 هست که یا واسه ردمی 8 هست فقط و یا واسه نوت 8 و نسخه پرو هم هست…
که با توجه به وزن و ضخامت بالا احتمال میدم برای هر 3 باشه مثل روال سال های پیش… 😊

aliasad

پردازنده مزخرف ۱۲نانومتری اسنپ ۶۷۵ رو بع این ترجیح میدم کایرین ۸۱۰که بماند پادشاه میانرده هاست

Mahdi

۶۷۵ که ۱۱ نانومتریه

✔ TVKade

این پردازنده 12 نانومتری tsmc هست که بدتر از 14 نانومتریه سامسونگه. از نظر لیتیوگرافی و مصرف انرژِی افتضاحه برای همین ارزونه و شیاومی میخواد روی این گوشیای اقتصادی ازش استفاده کنه و از طرفی بخاطر قدرتمند بودنش باتری خورش حرف نداره، اگر باتری 4000 استفاده بشه کمتر از 3 ساعت بازی گوشی خاموش میشه 😂
در کل این پردازنده یک عقب گرد در زمینه باتری حساب میشه مگر باتری 5000 بذاره تازه میشه معادل 10 نانومتری باتری 4000

Milad7

شیا 🙂

✔ TVKade

شیاومی جزو اولین کمپانی بود که باتری 4000 رو در اخر 2015/اوایل 2016 روی گوشی های اقتصادی اورد و من خودم ردمی نوت 3 پرو رو بهمین خاطر در 2016 خریدم و باتری جزو نکات اصلی و مثبت این کمپانی بود ولی الان بعد از 4 سال هنوز روی این ظرفیت باتری قفلی زده در حالیکه رقبای حتی خسیس و کلاه بردار همه به 4500-5000 ارتقا دادن ولی هیچ خبری از شیاومی در این زمینه نیست و الان گوشیاش نهایتا باتری متوسطی ارائه میدن. 6 ماه پیش گفتم شیاومی باید باتری میان رده رو به 5000 و پرچمدارو به 4000 ارتقا بده و هنوز دیر نشده ولی از این به بعد اگر نخواد باتریو ارتقا بده کارش ساختس و اینده خوبی براش پیش بینی نمیشه، قیمت گذاریشم بزاره در کوزه آبشو بخوره که توی ایران صادق نیست.

Amir galaxy

نمیدونی ایراد بگیری از شیا الکی فقط شر و ور میگی
باتری؟!
خدایی حالت خوب نیست تو

m.b

تایید شده که باتریش 5000 هست…
این بدبخت از حجم سوختگی زیاده که همش سر پست های شیائومی از غارش بیرون میاد…
چون هنوز لیاقت صفحه آمولد سامسونگ که خودش میگه 2 برابر گرونتر از lcd هست و با فاصله با کیفیت تر از رو نداره…
در درجه اول از سامسونگ میسوخت و میگفت شیائومی با کیفیت و عالیه، بعد که شیائومی بخاطر همین بالاتر بردن کیفیت دست روی بهترین صفحه ها که ساخت سامسونگه و بهترین دوربین سامسونگ که 108 مگاپیکسلی هست گذاشت، از فرط سوزش هر هفته فقط سر پست های سامسونگ و شیائومی پیداش میشه و از تو غار میاد بیرون…
بلااستثناء هر هفته هم، همه میزنن تو پوزش و میسوزه و دوباره میره تو غار تا هفته بعد…
بدبخت تر از بدبخت یکی مثل این و عامرِ که تکلیفشون با خودشون مشخص نیست و هر روز راجب همون برندی دروغ میگن که طرفدارای منطقیش کوبیدن تو صورتشون…
گاهاً دلم برای همچنین بدیختایی میسوزه که توان فهم همینم ندارن که چقدر پست هستن در نظر همه…

✔ TVKade

شما اون زمان ها نبودی و حتی شیاومی به گوشت نخورده بود، اولین دلیلی که گوشی های شیاومی و مخصوصا مدل های ردمی معروف شدن صرفا بخاطر باتری بود ولی الان این برتریو کاملا از دست دادن.
به GSMARENA مراجعه و باتری 4200+ رو برای 2017 به بعد فیلتر کن هیچ گوشی شیاومی وجود نداره: (به غیر از سری می مکس که باتوجه به سایز صفحه استثناست)
https://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2017&nBatCapacityMin=4200
رقبا مثل ویوو و اوپو و روزهای اینده ریلمی همه گوشی های اخیرشون باتری 4500-5000 بوده حتی سامسونگ، موتورولا و ایسوس هم چند تا گوشی باتری 5000 و حتی 6000 دارن.
معلومه در فروش اوپو میاد از روی شیاومی رد میشه.

The Destroyer

عزیزم ایشون قبل تو شیائومی داشته. مدل گوشیش mi 4 2014 هست ولی مال شما redmi note 3 2015 هست. الان داری میسوزی. به هر حال منم جای تو بودم همین حسو داشتم. آدم وقتی برند محبوبش این همه گوشی معرفی میکنه یکیشون باتری بالای 4000 ندارن و پنل همشون هم LCD هست و اثر انگشت زیر صفحه هم ندارن حق داره این جوری دچار سوزش بشه. روز معرفی خانواده ردمی 8 قیافه تو دیدنیه.

m.b

خب آخه روان پاک، هوآوی هم عین شیائومی هیچ گوشی میانرده‌ای نداشته تو این بازه‌ای که گفتی با باتری بالای 4000 نداره(فقط یکی هست که اونم سایز می مکس شیائومی هست که گفتی حساب نیستن) آیا اوپو از روی هوآوی رد شد که از شیائومی رد بشه؟
تازه شیائومی همیشه از اسنپدراگون استفاده میکرد که بهینه تر از کایرینه و صفحش هم تو این بازه آمولد کرده که خیلی کم مصرف تره…
میخوای چرت بگی یه چرتی بگو که پای شرکت خودتو نگیره لااقل…
هوآوی وضعش از شیائومی هم بدتره با صفحه های lcd و پردازنده کایرین که هیچوقت بهینگی و کنترل دمای اسنپدراگون رو نداشته…
کسی که میخواد به استخر برق بزنه که همه رو برق بگیره خودش لخت نمیره داخل استخر نادان…
این مسائلی که گفتی برای هوآوی بدتر هست که بهتر نیست…

✔ TVKade

“پای شرکت خودتو نگیره لااقل”
lol
هواوی حداقل روی پرچمداراش باتری های خوبی میذاره و باتری میان رده هاش همیشه متوسط بوده و هیچ وقت ادعایی در زمینه باتری نداشته ولی شیاومی بخاطر همین استفاده از باتری با ظرفیت بزرگ معروف شد ولی الان کجاست؟ هواوی همواره در زمینه باتری پیشرفا داشته ولی شیاومی طی 4 سال گذشته فقط پسرفت داشته یا در بهترین حالت قفلی زده روی ظرفیت باتری 4000 . هواوی حداقل مثل شیاومی نیومده دروغ بگه ما هدفون جکو حذف کردیم تا باتری بزرگتری بذاریم از اونور باتری 3200 روی پرچمدار 2019 بذاره 😂
دوستان ترول کم اوردن پای یک شرکت دیگه رو وارد قضیه کردن تا بلکه اینجوری کمتر عدم پیشرفت شرکت مورد علاقشون دیده بشه.

m.b

آره ما چون ترولیم حتی طرفدار های هوآوی هم ترو آدم حساب نمیکنن…
شیخ زاده، نیماو… همه مارو که ترولیم قبول دارن اونوقت پی تو رو نمیگرن و حرفاتو پشیزی قبول ندارن بعد ما ترولیم…😂👏
آره راست گفتی سامسونگ هم همونطور که گفتی تروله…👌
تو دیگه خیلی خیلی دست داری…
ایستاده برات دست میزنم ترولک… 👏👏👏

_V_

این دست کمه یه چیز دیگه باید زد براش

😐

سوت منظورمه😏

The Destroyer

یه جور میگی انگار شیائومی ادعای باتری داشته. هیچ وقت گفته باتری گوشی های من بهترینه؟ اگه گذاشتن باتری با حجم بزرگتر میشه ادعا که برند محبوبت از mate 8 داره از باتری 4000 استفاده میکنه. فقط تو این دو مدل آخر 200 میلی آمپر اضافه کرده. حالا خوبه برای میکس 3 و می 9 همه یوتیوبرا میگفتن نسبت به حجم باتری باتری لایف عالی دارن به خاطر بهینه بودن. ردمی کی 20 پرو هم که تو همه تست ها عالی ظاهر شده. در ضمن هیچ کس به جز توی ترول دکل نوردی نکرد. تو ماشاالله از همه استفاده کردی شیائومی رو بکوبی جالبه بازم آبروت میره.

The Destroyer

الحق که از اپل هم ترول تری

The Destroyer

آها اینم یادم رفته بود بگم. پرچمدار های هواوی که باتری های با حجم بالا دارن بیش از 1000 دلارن و اگه این طوری نبود باید تعجب میکردیم

afsoon

امیدوارم نوت ۸ از نمایشگر فول اچ دی سوپر امولد استفاده کنه .ولی نمی‌دونم چرا حس میکنم اچ دی هست .چون ای ۳ هم اچ دی بود .

✔ TVKade

شیاومی بخاطر حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش از امولد استفاده میکنه و قیمت صفحه امولد بیشتر از دوبرابر LCD هست.
سری ردمی نوت گوشیای اقتصادی هستن و احتمال استفاده از امولد و حسگر اثر انگشت زیر صفحه در این مدل ها صفره و باید LCD+اثر انگشت پشت گوشی برای این مدل ها رزرو شده باشه.

m.b

“سری ردمی نوت گوشیای اقتصادی هستن و احتمال استفاده از امولد و حسگر اثر انگشت زیر صفحه در این مدل ها صفره”
این بدبخت انقدر که شرکت مورد علاقش(هوآوی) از آمولد استفاده نکرد تو گوشیای اقتصادی، عقده پیدا کرده مثل اینکه…
دوست نداره گوشی های 200-300 دلاری شرکتای دیگه صفحه آمولد داشته باشن که بیشتر از قبل آبروی میانرده های هوآوی بره…
در حالی که ریلیمی x با 220 دلار صفجه آمولد داره و cc9 هم با 280 دلار و مشخصات بالاتر همینطور… امسال هم شیائومی قطعاً گوشی های تو رده قیمتی 200-300 رو مجهز به بهترین آمولد ها که ساخت سامسونگ هست میکنه…
اون قسمتی که گفت احتمال استفاده از صفحه آمولد توی گوشی های سری ردمی نوت صفره رو حفظ کردم که موقعی که معرفی شد مستقیماً بکوبم تو صورتش که چندین بار با این از رو باد شکم حرف زدنا ضایع شد…
تازه cc9 هم نسخه گلوبالش تو روسیه تاییدیه گرفته…

The Destroyer

من فکر میکنم فقط تو این خانواده ردمی 8 و 8 ای صفحه اولد نداشته باشن که با توجه به قیمتشون منطقی هم هست

m.b

آره اونا lcd هستن احتمالاً…

android pie

منم همین حس رو دارم و امیدوارم از fhd+ استفاده کنه

The Destroyer

خیلی خوشکله

✔ TVKade

شباهتی به طراحی نوت 10 نداره؟
قبلنا فقط اسمی خیلی شباهت داشتن الان از نظر طراحی هم خیلی شبیه شدن 😂

The Destroyer

برادر تو خیلی مشکل داری. این کجاش شبیه نوت 10 ئه؟ اگه منظورت چینش دوربیناس که پس همه گوشی های هواوی هم شبیه آیفونن.

The Destroyer

آخه از دکل سامسونگ هم بالا میری لا مصب؟ چن نفر به یه نفر؟ بدبخت چرا اسمی از هواوی جونت نمیاری؟ چه طور بحث پردازنده که بود هواوی همه رو حریف بود حالا اینجا جلوی ردمی کم آوردی دیگه اسمی از هواوی نمیاری چون میدونی حرفی برای گفتن نداره؟ برو به فکر nova 5t باش که عین m40 سامسونگه. لا مصب حتی تو تصویر پس زمینه هم رحم نکرده.

_V_

😂

The Destroyer

ناظر بیا اینو بکن تو گونی ببر

Amir galaxy

بنده خدا عقده ای شده اخه برند محبوبش نه باتری حجیم میزاره نه حسگر اثر انگشت داخل صفحه،اخه اصلا اولد نمیاره برای میانرده هاش(جز یکی دو تا که تازه بالارده هم حساب میشن😂✋)
اونوقت از شیا ایراد میگیره پشمک🤦‍♂️
یه جورایی میترسه از روی honor 9x pro و 9x راحت در بشن
هواوی وقتی اینچیزا رو انجام داد بیا اینجا از بقیه خورده بگیر
یاد این جمله افتادم👇
کل اگر طبیب بودی،سر خود مداوا نمودی
امشب پیش مدیر عامل هواوی بهش بگو باتری و پنل رو ارتقاع بده😂✋

The Destroyer

اصلا معلومه به شدت ترسیده. دلش به یه آنر 9x خوش بود که اونم به زودی با خاک یکسان میشه. تازه جالبه تو هیچ کامنتی اسمی از هواوی نمیاره و فقط از اوپو و ویوو و ریلمی مایه میذاره. از ایسوس رسیده به اینا. به زودی رکورد کوه نوردی رو جابه جا میکنه.

m.b

جالبه که هر جا هم که میسوزه در میره دیگه جواب نمیده… 😂
میگفت عمرا شیائومی تو هند از مدیاتک استفاده کنه و بعد که زدم تو پوزش در رفت تا چند روز و نیومد… 😂
سامسونگ هم که بهش میگه ترول…
خداییش باید خدای اعتماد به نفس باشی یا خیلی نادان که فکر کنی بعد اینهمه گندکاری و سوتی در حرف زدن، کاربرا آدم حسابت میکنن… 😅👌
که برای این یارو دومی صدق میکنه چون اونقدر پرته که به سامسونگ میگه ترول… 😂
شیائومی الان تمام پردازنده های میانرده عمومی جهان رو تو این یکساله خودش افتتاح کرده بعد داره بهش ایراد میگیره…
آره بهش باید گفت تو لیاقتت همینه که تو یک سال هر میانرده‌ای که میخری یه مدل پردازنده کایرین داشته باشه و همه شبیه هم باشن…
صفحه هم lcdیِ هانر 20i که رنگ سفید رو خاکستری نشون میده و بدون حسگر زیر صفحه و بدون نسخه های گوریلا گلس 5 سال اخیر و با سرعت شارژ 10 واتی 9x pro که ردمی هم مسخره کردش تو ویبو و گفت ما 3 سال پیش تو این رده قیمتی از 10 وات استفاده میکردیم…
آره هموطن به تو باید گفت لیاقتت همینه…
منم طرفدار همچین میانرده هایی بودم عقده پیدا میکردم و میرفتم که بقیه شرکتای چینی رو تخریب و مسخره کنم حتی اگه شخصیت خودمو خانوادم با خاک یکسان بشه… 👌

Amir galaxy

WoW

✔ TVKade

lol چه نوشابه ای هم برای هم باز میکنید شما همتون باهمم شانسی در مقابل من ندارید بیخودی خودتونو خسته نکنید.
“کاربرا آدم حسابت میکنن”
در همین حد بهت بگم که اینقدر از آشغال بودن اگزینوس گفتم که اون ترول rog رو مجبور کردم بره اس 10 نسخه اسنپدراگون بخره، نمیدونست سامسونگ در زمینه اپدیت نسخه اسنپدراگونو پشم هم حساب نمیکنه 😂 و اویکی ترول سامسونگ Vaez با یک کامنت من، کاملا از خرید شیاومی منصرف شد.
وقتی این ترول های اعظم به من حرف من گوش میدن مطمئنا بقیه هم از جمله شما ترول گرامی هم توجه میکنید با اینکه در ظاهر جور دیگه ای وانمود کنید.

_V_

اسکل اون فتوای تو نبود ک گوش کردن یا نکردن من افتخاری برای تو داشته باشه از یه چیزی که اتفاق افتاده بوده و سایتا هم پوشش داده بودن یاد کردی 😂

The Destroyer

خیلی پرتی به خدا. یعنی یه نفر به خاطر حرف یه ضد سامسونگی رفت نسخه اسنپ اس 10 رو گرفت؟ خیلی خودت رو کوچیک میبینی. بیا بهت ذره بین بدم چشات اذیت نشه.

m.b

😂😂😂
تو چقدر شبیه بچه ها رفتار میکنی…
عین بچه ها میمونی که تا بهشون یه حقیقت تلخی رو میگی جبهه میگیرن…😅😂
چه پپسی‌ای هم برای چرت و پرتای خودت باز میکنی…
کسی بخواد کاری کنه به حرف ترولا گوش نمیده مگر یه نادانی مثل تو باشه… 👌
تو برو داد بزن که یکی بیاد ازت دفاع کنه که یکی از مدارک مهم ترول بودن یک فرد اینه که ترول ها همیشه در جبهه اقلیت هستن که اینجا تویی که تکی و هیچ فردی نیست که ازت دفاع کنه و آدم منطقی باشه پس راحت همه میدونن که اینجا تویی که ترولی…
من جای تو بودم یه کامنت میذاشتم و میرفتم اما بچه ها موقعی که تنها با اراجیف خودشون گیر میکنن بین حرفای بقیه، همیشه فکر میکنن اگر بیشتر حرف بزنن کمتر ضایع میشن که همیشه هم وقتی بزرگ میشن میسوزن که چرا ادامه دادن و بیشتر آبروشون رفت…
آره بچه جان بزرگ که شدی یاد میگیری هر چیزی که به مغزت رسید خوب نیست که بیاد رو زبونت وگرنه آبرویی که داشتی میره زیر کفشای بقیه… 👌😅👏

The Destroyer

“چه پپسی‌ای هم برای چرت و پرتای خودت باز میکنی…”
😂😂😂 روده بر شدم

m.b

یعنی خاک دو عالم…
که واعظی که میخواستی ازش برای خودت نوشابه وا کنی هم با خاک یکسانت کرد…
چقدر بچه‌ای تو آخه…
مطمئنم ازین بچه تخس ها که تا یه انگشت بهشون میزنی باید دو تا انگشت بهت بزنن هم هستی… 👌😂

Dr.Nazer


“چه نوشابه ای هم برای هم باز میکنید شما همتون باهمم شانسی در مقابل من ندارید بیخودی خودتونو خسته نکنید.”

– بله ما در عضو گویی و شعرخوانی که هرگز به شما نمیرسیم؛ ما هم خودمونو خسته نمیکنیم ولی جنابعالی انگار داری خسته میشی، فک کنم اسپری فلفل زیاد زدی :-/

_V_

چه جنگی شده لامصب سر خانواده ردمی ۸😅😂

m.b

چون هموطن tvkade میدونن که ردمی و شیائومی دارن کم کم درِ مغازه هوآوی فروشیشون رو تخته میکنن…
عین چالتون که نگران کاهش فروش پرچمدارای سامسونگ تو ایرانه…
ماشاالله انقدر این دو برند تو ایران بازاریاب و ترول دارن که حد نداره…
شرف و معرفت و شخصیت خانوادشونم این هموطنان قبل دریافت مبلغ میذارن زیر پا…
خدایا همه روان‌پاک هارو بی نوبت شفا بده… 👌

The Destroyer

وقتی یکی میاد چرت و پرت میگه نتیجه بهتر از این هم نمیشه. این یارو واقعا رو مخه. همه کار هم میکنه شیائومی رو بکوبه باز آبروی خودش میره

_V_

فقط دعا کنین ی برند دیگه باهاش درگیر شه این از شیائومی میکشه بیرون حتی شاید دکلشم بره بالا😅😂

The Destroyer

این فک کنم حقوقش از چالتون و افسونم بیشتره. اگه نتونه موفق بشه درامدش خیلی افت میکنه

The Destroyer

“فقط دعا کنین ی برند دیگه باهاش درگیر شه”
خدا این مصیبت رو نصیب هیچ برند دیگه ای نکنه.

_V_

خیلی خوب کار میکنه ولی نمیدونم چرا همش اخراجش میکنن اخه هر چن وقت یه بار برای یکی کار میکنه😐

فقط تنها جایی ک اخراجش نکردن و از اولین دیدار من باهاش تا الان همونه جنبش آنتی سامسونگیاس فکر کنم یه حقوق تپل از اونجا میگیره
البته شاید بزودی اخراج شه انقدر ب شیائومی کار داره سامسونگو یادش رفته😂

The Destroyer

نه دیگه الان شیائومی برای هواوی خطرناک تره تا سامسونگ. به خاطر میانرده های عالی با قیمت خوب میتونه بازار ایران رو قبضه کنه. در مورد آنتی سامسونگی هم بستگی داره بخش شیائومی مغزش On باشه یا Off. اگه Off باشه آنتی سامسونگ هست و اگه On باشه حتی دیده شده که از سامسونگ برای کوبیدن شیائومی استفاده میکنه.

The Destroyer

احتمالا حقوق Anti-mi بیشتره دیگه سامسونگ نمی صرفه

Amir galaxy

این کارش از دکل نوردی گذشته
مستیقیم فرو میکنه😂✋

m.b

دیده شده که تو یه روز از شیائومی برای کوبیدن سامسونگ استفاده کرده و تو همون روز از سامسونگ کوبیده شده برای کوبیدن شیائومی استفاده کرده…😂
یعنی عامر به اون داغانی هم که فرق hdr صفحه و دوربین رو نمیدونست حداقل بعد چندین هفته شیفت کاری رو عوض میکرد…این فازی کار میکنه و حسابش با خودشم مشخص نیست…
الانم رفت تو غارش ترمیم کنه تا هفته بعد و هفته بعد پر انرژی برگرده پای کار تخریب…😂👌🤦‍♂️
راستی دوستان امشب تا فردا شاید نظرسنجی هفتگی رو با یه موضوع خاص رو سایت قرار دادم…

Jason bourn

دم همگیتون گرم ترکیدم از خندخ 😂😂😂😂😂
الان باز پایین میاد میگه سر سوزش دارین این بحثا رو میکنین
یکی‌نیست به اون کلم بروکلی کله پشمکی بگه موقعی که تو کمر باباش بوده من نوت ۳ نسخه اسنپ خریدم و اس۸ پلاسی که داشتم که تازه نطفش بسته شده بود اونم اسنپ بوده الانم اس ۱۰ پلاس اسنپ دارم منتظر فتوای تو نبودم؟
خدایا… آخه rog؟ 😂😂😂 صنعتی و مدرن و سنتی و کلاسیک و … رو باهم زده بالا

آخه لامصب مشکل همه‌چی اون نیست جدیدا یه خا.یه ما.ل هم پیدا کرده و کسی نیست جز ماشالله خان 😂😂😂 به خدا برید پستو ببینید از خنده میترکید:

https://toranji.ir/2019/08/08/با-گلکسی-نوت-۱۰-می-توانید-روی-صدا-زوم-کن/

کامنت این بزرگوار ماشالله خان! :
“حالا که دارم فک میکنم به این اوبیای سامسونگی حق میدم چون من و کاربر tv kade لو.اط تریسام داشتیم با فنای مف.عول با.سن سفید سامسونگی پولشونم ندادیم که اینطوری اکانتای فیکمونو میسازن ک.س.شعر تفت میدن باهاشون که عقده هاشون خالی شه”

لواط دوست داره این ماشالله 😂
ولی خدایی فک میکنم یه ارتباط پنهانی ای این دوتا باهم دیگه دارن که ما خبر نداریم 😂 احتمالا جفتشون به هم دیگه خدمات میدن به صورت شیفتی 😂

✔ TVKade

حرف از پیشرفت باتری گوشی های شیاومی شد یادی کنیم از پیشرفت قابل توجه سری میکس طی سالهای گذشته:
Mi Mix 1: 4400 mAH
Mi Mix 2: 3400 mAH
Mi Mix 3: 3200 mAH
Mi Mix 4: ? mAH
شماره چهارو شما پیش بینی کنید 😁

m.b

اِه تو هنوز نرفتی تو غارت؟
نگفتم از اون بچه تخس هایی که تا یه انگشت بهشون میزنن باید دو انگشت به یارو بزنن تا دلشون خنک شه؟!…😂👌
Mi Mix 1: بهینه
Mi Mix 2: بهینه تر
Mi Mix 3: خیلی بهینه
Mi 9: بهینه ترین در رنج خود فقط با یک باتری 3300 میلی‌آمپری در حدی که رفقای ترول خودت برای کوبیدن اس 10 ازش استفاده میکردن…
Mi Mix 4: ؟
میبینم که از فرط نداشتن هیچ حرفی کم کم داری مسائل دیگه‌ای رو پیش میکشی…
فاصله برند مورد علاقت در فروش رو با شیائومی که هر سال کمتر میشه لازمه منم ربط بدم به ماجرای ردمی نوت 8؟
نه من مثل تو بدبخت نیستم که خلط مبحث کنم از فرط درماندگی…

Jason bourn

اوخی اوخی چه فشار همه جانبه ای بهت وارده
بوی گند ما تحت سوختت به کل استان خراسانم سرایت کرده باید فروش کنی تو گوه یخ نوک تیز قطب جنوب که بوش بره چه جوری‌ نفس میکشی تو؟ اره شیائومی حجم باتریاشو کم کرده دنبال خ.م میگرده که پیدا کرد آفرین برو براش بمال 😂😂
میدونم فشار اصلیت از اینه که داره هواوی رو چپ راست و قهوه ایش میکنه
میان رده هاش هنوز تو عصر‌حجر گیر کردن بعد گیر میدی به شیا چرا باتریاشو بیشتر از ۴۰۰۰ نمیکنه؟ ناموسا؟ جدیدا هم میای اوپو رو میمالونی قضیه چیه بیشتر بهت پول میدن خدمات بیشتری بدی؟ 😂
پرچمدارشو که‌ نگو شاید باتریای حجیمی نداشته باشن ولی بازم تو خیلی از موارد از رو گوشی ۱۰۰۰ دلاری برند مجبوبت رد میشن
برات همین می۹ رو مثال بزنم صفحش امولد سامسونگ جای صفحه درپیت boe که از نزدیک دیدیم واقعا می۹ ازش بهتر بود ( انصافا هواوی خجالت نمیکشه؟ )
گوریلا گلس 6 داره جای شیشه زاخارت
فیلم برداری 4k 60fps داره
پردازنده فوق العاده قدرتمند تر
حرفیه؟
پس بکنش تو کوه نوک تیز قطب‌جنوب اونجاتو که بیشتر از این از روت رد نشدن ملت

The Destroyer

چالش پیش بینی پنل پرچمدار 550 دلاری 2020 آنر:
آنر 2: IPS LCD
آنر 3: IPS LCD
آنر 6: IPS LCD
آنر 7: IPS-NEO LCD
آنر 8: LTPS IPS LCD
آنر 9: LTPS IPS LCD
آنر 10: IPS LCD
آنر 20: IPS LC
آنر 30: ؟
به نظرتون چی میتونه باشه؟🤔
بعد شیائومی تو میانرده 250 دلاریش هم اولد داره.

Taskin

میخوامش
البته به شرطی گه اداپتور شارژ سریع گیرم بیاد

m.b

شیائومی تو میانرده ها طراحی هاش هر سال داره شخصیت بیشتری پیدا میکنه و خاص تر و پیشروتر میشه…
پارسال mi 8 lite و امسال k20 و cc9…
مطمئناً تا پایان سال و سال های دیگه طراحی های خیلی خاص تری میبینیم…
سندش هم اینکه گوشی 100-150 دلاری شیائومی هم دیگه طراحی منحصر به فرد داره(عکس لو رفته از ردمی 8):
comment image

The Destroyer

اتفاقا طراحیاش به خاطر استفاده خاص از رنگ ها قشنگ هم در میاد

nima.1987

86 تا کامنت بد و بیراه سر شیاومی و هواوی! 🤣😂

✔ TVKade

این پست رو سیو میکنم برای روزی که ردمی نوت 8 معرفی شد. قیافه این نوب های تازه به دوران رسیده که میگفتن ردمی نوت 8 باتری 5000، صفحه امولد و حسگر اثر انگشت زیر صفحه داره، دیدنی خواهد بود 😂

Jason bourn

تو بدترین حالتش همین ردمی نوت ۷ هست دیگه نه؟ دوباره ردمی نوت ۷ رو معرفی کنه‌ بازم برند موردعلاقتو قهوه ایش میکنه با مشخصات مشابه حتی بیشتر قیمت ارزونتر میده اونوقت قیافه کباب شده تو باز دیدنی هستش که اینقدر بدبخت باشی چیزی نداشته باشی برا گفتن دلت خوش باشه بگی‌عوضش چیپ کایرین ۸۱۰ داریم 😂😂😂

The Destroyer

عزیزم الان همین ردمی نوت 7 مثل آنر 9x هست و تنها تفاوتشون تو پردازنده هست. تازه آنر 9 ایکس 6 ماه بعد معرفی شده و قیمتش هم حدود 100 دلار بیشتره. ردمی نوت 8 که بماند. شما برو یه رقیب برای نوت 7 پیدا کن بعد بیا حرف بزن. اتفاقا منم حتما این چرت و پرتایی که گفتی رو یه جا نگه میدارم تو روز معرفی میکوبونم تو صورتت.

✔ TVKade

هواوی حداقل یک برگ برنده داره. همون چیپ کایرین 810 می ارزه به کل میان رده های شیاومی. امسال گوشی های میان رده هواوی به لطف پردازنده کایرین 810 هم عملکرد سریع تر و هم طول عمر باتری بشتری نسبت به گوشیای شیاومی ارائه میدن. قبلن گفتم شیاومی فقط میتونه با افزایش مگاپیکسل و تعداد لزهای دوربین مشتری جذب کنه وگرنه در بقیه مشخصات محدود و شانسی در مقابل هواوی نداره.

The Destroyer

خیلی خوبه که اصلا از رو نمیری. تنها برگ برنده هواوی همون پردازنده بهترش هست که اونم نهایتا تا 6 ماه. به هر حال بقیه که نمیشینن سر جاشون هیچ کاریم نکنن. بگذریم، فقط پردازنده بهتر اونم یه ذره نمیتونه ملاک انتخاب گوشی باشه. اون همه برتری میانرده های شیائومی رو به یه پردازنده یه ذره قوی تر ترجیح میدی؟ برو. برو با همون نمایشگر LCD حال کن.

The Destroyer

بعدشم من نوت 7 رو با آنر 9x مقایسه کردم که نوت 100 دلار ارزون تره و تنها برتری آنر بهش همون پردازندشه. با قیمت آنر میشه می 9 اس ای خرید که باز تنها ضعفش نسبت به آنر همون پردازندس اونم خیلی ضعیف تر نیست. در عوض پنل اولد و دوربین سگانه با کیفیت و اثر انگشت زیر نمایشگر داره.

Jason bourn

عجب مغز پفکی ای هستی تو 😂😂
عین بعضی ایرانیا هستی که میگن عوضش امنیت داریم
شیا با افزایش مگاپیکسل و سایز سنسور ملتو گول میزنه؟ پ ن پ الگوریتم دوربینای حبابی اونم میان رده هاش خیلی خوبن با سنسور 1/2.5 اینچیشون حریف حتما ۱/۱.۷ اینچی نوت ۸ هم میشن درسته؟ 😂
حداقل تو رنج قیمتی آنر 9x یه گوشی میده که حافظش ufs2.1 باشه نه emmc 5.1 😂😂😂 نگو حافظه مهم نیست برا میان رده که من از روت رد نشم بقیه میشن
@the Destroyer
داریم بحث چیو میکنیم؟ آقا میان رده های حبابی تو این قیمتای نجومیشون هنوز حافظه هاشون emmc هست اینو بچسب چیکار به صفحه داریم؟ 😂😂😂
درسته ردمی نوت ۷ هم emmc هست ولی حداقل ۱۵۰ دلاره نه ۳۰۰ دلار 😂

✔ TVKade

@The Destroyer
من قبلن نظرمو در مورد اولد vs ال سی دی برای میان رده ها گفتم و این موردی که شما در بوقو کرنا میکنید برتری نیست.

bourn
اسکول میان رده های امسال هواوی ufs2.1 هستن از جمله همین Honor9X که از نظر عملکرد ترتیب همه گوشیا تا اسنپدراگون 855 رو داده.
https://www.honor.cn/products/mobile-phones/honor9x/detail/

_V_

تو نظرتو بذار یه گوشه بمالش آبشو بخور😐

یعنی جی ۵ سامسونگم اولده بعد هواوی….
😂

Amin

آدم این چیزا رو که میبینه با خودش میگه حقمونه هر بلایی سرمون بیاد واقعا برام قابل هضم نیست این همه کامنت بذارن که فقط بگن برند مورد علاقه ما بهتره نمیدونم این ملت کی میخواد دست از این بچه بازیاش بکشه مدیر عامل شرکتا رو هم رو در رو کنی اینجوری به هم نمیپرن که شما اینجوری با هم درگیر شدید باور کنید چند سال دیگه که سنتون بالاتر رفت بد جوری پشیمون میشید از این که وقتتونو اینجوری هدر دادید حالا دیگه خود دانید..

The Destroyer

آقا امین حرف شما کاملا متینه. اما بعضی ها دیگه واقعا کفر آدمو در میارن. این کاربر هم کل کارش تو سایت شده کوبیدن برند محبوب ما. از هیچ تلاشی هم برای رسیدن به هدفش دریغ نمیکنه. همین جوری بی منطق هر چی از دهنش در میاد میگه. خب آدم عصبی میشه دیگه. اما به خاطر شما و کاربرای خوب دیگه هم که شده به شخصه سعی میکنم دیگه وارد بحث با این یارو یا هر کس دیگه مثل این نشم. از شما و دیگر دوستان هم معذرت میخوام اگر یه جا هایی تند رفتم.

Amin

خب شهداد جان کسی که دنبال جنجاله جواب دادن بهش باعث میشه بیشتر از قبل جنجال به پا کنه به خاطر من نمیخواد وارد بحث بشید منم یه کاربر معمولی مثل بقیه ام به خاطر اعصاب و روان خودتون نخونده رد بشید انگار نه انگار اینا وجود دارن اینجوری باعث میشه خودشون از این وضعیت خسته بشن و دست از کاراشون بردارن.

The Destroyer

بله کاملا حق با شماست

Amir galaxy

بخوام همینجوری بگم، میگم که به جنابعالی ربطی نداره(طنز)
اما منطقی بگم تا حدودی هم راست میگی…
این جوّی که میبینی برای من بیشتر یه جور دور شدن از زندگیه
چشاتو رو همه مشکلات میبندی و میای اینجا نظر و میدی و کل کل میکنی (هر چند گاهی اوقات قیمت گوشی ها نمیزاره راحت باشی😂👌)
همونطور که موقع داربی تهران هر مشکلی داشته باشی یادت میره و میشینی بازی رو میبینی و اگه تیم مورد علاقت هم ببره میری هرچی دوست ضد تیمت داری رو میشوری😂👌
در لحظه زندگی کن
لذت ببر

The Destroyer

با اینم کاملا موافقم. در واقع برای من یه نوع تفریحه این کل کل کردنا. به شرطی که از اخلاق خارج نشه

Amin

amir galaxy
کسی نگفت به من ربط داره کل کل اگه حرمت طرفت حفظ بشه هیچ اشکالی نداره ولی تو بیشتر کامنتا(این پست روندیدم) میبینی که بهم فحش ناموسی هم میدن به نظرت این چه لذتی داره، این فحشا و لیچار بار هم کردنا واقعا لذت بخشه؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)