حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ سریع ۴۵ گلکسی نوت ۱۰ پلاس فعلا فقط با شارژر خود سامسونگ سازگار است

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که سامسونگ شارژر ۴۵ واتی را برای گلکسی نوت ۱۰ پلاس ارایه کرده است. این شارژر درون جعبه ارایه نمی شود و پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۹ سامسونگ با شارژر ۲۵ واتی به فروش می رسد. هر چند سرعت شارژ شدن گلکسی نوت ۱۰ با شارژر ۲۵ واتی همچنان فوق العاده است اما شاید برخی کاربران دوست داشته باشند که شارژر ۴۵ واتی را بخرند. اگر از این دسته کاربران هستید باید بدانید که شارژ سریع ۴۵ گلکسی نوت ۱۰ پلاس فعلا فقط با شارژر خود سامسونگ سازگار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژ سریع ۴۵ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

شارژ سریع ۴۵ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

شارژ سریع ۴۵ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

احتمالا می دانید که در صورت تمایل برای شارژ گلکسی نوت ۱۰ پلاس با این توان، شارژر سریع ۴۵ واتی سامسونگ به‌صورت جداگانه با قیمت ۵۰ دلار بخرید؛ زیرا شارژر همراه گوشی، ۲۵ واتی است؛ البته برخی از شرکت‌های دیگر نیز مدعی هستند که در آینده چنین شارژر پرقدرتی را عرضه می‌کنند.

شاید بد نباشد که بدانید شارژر همراه گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس برخلاف فست شارژر سایر گوشی‌ها، دارای استاندارد USB-PD است که به میزان گسترده‌ای از آن استفاده می‌شود؛ البته شارژر ۴۵ واتی از نسخه‌ی بسیار خاصی از استاندارد USB-PD بهره می‌برد.

استاندارد USB-PD یا Power Delivery (انتقال نیرو) دارای حالت‌های مختلفی است؛ شارژرهای ۳ آمپر ۵ ولتی (۱۵ واتی) و شارژرهای ۲ آمپری  ۹ ولتی (۱۸ واتی) متداو‌ل‌ترین شارژرهای دارای این استاندارد هستند. برخی از لپ‌تاپ‌ها مثل پیکسل‌بوک یا مک‌بوک‌ پرو با استفاده از شارژرهای مجهز به پورت USB-C دارای استاندارد Power Delivery با توان ۴۵ تا ۶۰ وات نیز شارژ می‌شوند. برای شارژ تمام این وسایل از ولتاژ ثابتی برای دستیابی به میزان خاصی از نیرو استفاده می‌شود؛ اما در مورد نوت 10 پلاس این چنین نیست.

استاندارد شارژر ۴۵ واتی سامسونگ PPS است

سامسونگ برای شارژ این گوشی، فناوری جدیدی به‌نام Programmable Power Supply (منبع‌ تغذیه برنامه‌ریزی شده) یا PPS طراحی کرده است. در این فناوری برای دستیابی به میزان وات مورد‌نظر از ولتاژ متغیر و جریان ثابت استفاده می‌شود. پشتیبانی از فناوری PPS برخلاف استاندارد USB-PD اختیاری است؛ بنابراین بسیاری از شارژرهای که به نظر می‌رسد با گلکسی نوت ۱۰ پلاس سازگار خواهند بود، برخلاف ادعای سازنده‌ی خود قادر نیستند این گوشی را با توان ۴۵ وات شارژ کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این نگران کننده است؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MdbM

نوت۱۰ گوشی خوبیه ولی من یه بار که تازه پی۳۰پرو گرفته بودم سوار کشتی شدم یه ساعت نشد که با یکی به اسم رز آشنا شدم شب که شد کشتی با یه کوه یخ برخورد کرد و شروع کرد به غرق شدن همه مسافرا غرق شدن فقط من موندم با پی۳۰پرو و البته (رُز) رو آب بودیم و داشتیم غرق میشدیم بعد با زوم ۱۰ برابر پی۳۰پرو تونستم یه قایق برقی پیدا کنم ولی چون باتری قایق تموم شده بود مجبور شدم از باتری پی۳۰پرو استفاده کنم و قایق رو را بندازم تا خودمونو رو به ساحل برسونم
متاسفانه بعدش افتادیم گیر آدم خورا خوشبختانه یه p20 داشتم اونو بعنوان هدیه دادم به رئیس قبیلشون اونم خر کیف شد واسه همین آزادمون کرد
بعدم زنگ زدم ۱۱۰

Dr.Nazer

بعدم زنگ زدم ۱۱۰😂😂

Amir galaxy

از این به بعد کمتر واسه خیار شور ساک بزن که اینطوری با نمک نشی

chalton

اون اینستاگرامه واسه جذب فالوور از این ک.سخل بازیا در میارن.

Amir galaxy

گل گفتی😂✋

_V_

فکر کنم فشار خونت ۱۵۰ رسیده
خیلی نمکی

The Destroyer

فیلم زیاد میبینی

Soheil Rezayiha

واقعا این سایت رو به لجن کشیدین

HasanHoseinPoor

تو میتونی نویسندگی برای فیلم های آبکی ایرانی انجام بدیا

_V_

حس میکنم سامسونگ به درجه خوبی توی زمینه شارژ رسیده دیگه نقطه ضعفش نیست ب اون صورت
البته باید منتظر بقیه باشیم…

فقط امیدوارم این روند افزایش توان رو همینطوری ادامه بده

Milad7

با همین 25 واتی از اکثر گوشی ها بهتر ظاهر شده…

Milad7

فکر میکنم جریان بیشتر به باتری آسیب بزنه… 😡

ahmad

دوستان راه حل قطعی مشکل برنامه shazam رو پیدا کردم . برنامه رو پاک کنید و سیمکارت گوشی رو در بیارید هردوتاشو بعد گوشی رو خاموش روشن کنید به وایفا وصل بشید و فیلتر شکن رو روشن کنید برنامه رو دانلود و ثبتنام کنید کد براتون میاد بعد فعال شدن برنامه میتونید سیمکارتتون رو بذارید و استفاده کنید و برنامه برای همیشه فعال میشه

Amin B3DA

برنامه های مشابه زیادی هست که نیاز به این کارا ندارن و پر قدرت هم هستن

Mahdi

من از یه نسخه قدیمی استفاده میکنم با فیلت رشکن کار میکنه مشکلی هم نداره

Taskin


لابد بعدشم ۱۱۰ با استفاده از زوم p30 pro تونستن اون سیاه ۰اله که ناسا نتونسته بود رویت کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)