حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قلپ تپنده نوکیا 4 اسنپدراگون 450 خواهد بود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

نوکیا هرچند در زمینه پرچمدار ضعیف عمل کرده است و ما تنها شاهد رونمایی این کمپانی از تنها یک موبایل پرچمدار هستیم اما بخش میان‌رده نوکیا عالی عمل می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.هنوز اطلاعات کاملی از نوکیا 4 بدست نیامده است اما بنابر شایعات منتشر شده این گوشی برخلاف اسمش که از نوکیا 5 پایین‌تر به نظر می‌رسد، از پردازنده بهتری برخوردار است.

نوکیا 4 بنابر این شایعه از پردازنده اسنپدراگون 450 استفاده می‌کند که نسبت به پردازنده اسنپدراگون 430 نوکیا 5 از ساخت بهتری برخوردار است. اسنپدارگون 450 برخلاف 430 از فناوری 14 نانومتری برخوردار است. این درحالی است که اسنپدراگون 430 از فناوری 28 نانومتری برخوردار بود.

همچنین این پردازنده سرعت فرکانس 1.8 گیگاهرتزی دارد و پردازنده گرافیکی آن نیز آدرنو 506 است که نسبت به پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 430، دو برابر سریع‌تر است.

اچ‌ام‌دی گلوبایل در زمینه ساخت گوشی‌های میان‌رده بسیار عالی عمل می‌کند و به غیر از نوکیا 4 باید شاهد رونمایی از نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 طی چند وقت آینده نیز باشیم.

مشخص نیست نوکیا 4 در چه زمانی رونمایی می‌شود اما از آنجایی که به نمایشگاه MWC امسال نزدیک هستیم شاید اچ‌ام‌دی گلوبال از این گوشی در نمایشگاه رونمایی کند. گرچه به غیر از نوکیا 4 گوشی‌های نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 نیز باید رونمایی شوند.

اگر تاریخ رونمایی هر سه موبایل یکی باشد باید منتظر یک مراسم حجیم و پر محتوا از نوکیا باشیم. از آنجایی که هنوز هم طرفداران نوکیا به این برند محبوب علاقه‌مند هستند. حضور نوکیا 9 نیز یکی از هیجانات این مراسم خواد بود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چقدر نامگذاری گوشیای نوکیا بدِ . بهتره یه پسوند برای پرچمداراش انتخاب کنه

Mortazavi

اژدها به خانه اش بر می گردد?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji