حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست موبایل های هواوی که آپدیت اندروید ۱۰ با EMUI 10 را در اولین ارایه دریافت می کنند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، هواوی

چهار روز پیش بود که هواوی هفته گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان خود به صورت رسمی رابط کاربری EMUI 10 را معرفی کرد. در همان مراسم اعلام شد که اولین دستگاهی که این بروزرسانی را دریافت می‌کند گوشی هواوی پی ۳۰ پرو خواهد بود ولی دیگر دستگاه‌ها چه زمانی خواهند توانست به این رابط کاربری جذاب دسترسی پیدا کنند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لیست موبایل های هواوی که آپدیت اندروید ۱۰ با EMUI 10 را در اولین ارایه دریافت می کنند، مرور کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ هواوی با EMUI 10

آپدیت اندروید ۱۰

آپدیت اندروید ۱۰

قبلاً از هر توضیحی به این مورد توجه داشته باشید که EMUI 10 بر پایه اندروید ۱۰ ساخته خواهد شد و به همین دلیل باید برای رونمایی از نسخه نهایی آن، ابتدا منتظر عرضه نسخه اولیه پایدار اندروید Q باشیم.

در عین حال اینکه اندروید ۱۰ پایه این رابط کاربری است ما را به بسیار مشتاق خواهد کرد تا ببینیم این رابط کاربری علاوه بر امکانات بسیار مفیدی که در این نسخه جدید سیستم عامل گوگل عرضه می‌شود، چه امکانات دیگری نیز با خود خواهد داشت.

در میان این امکانات شاید بتوانیم به فروشگاه نرم‌افزاری جدید هواوی که نسل بعدی App Galleryاست در کنار حالت Dark Mode سراسری در گوشی، قابلیت Digital Wellbeing و نسل بعدیGPU Turbo نیز اشاره کنیم که البته هنوز لیست کامل تغییرات و یا مشخصات آنها به صورت کلی اعلام نشده است.

آپدیت EMUI 10

آپدیت EMUI 10

همانطور که گفتیم سری گوشی‌های Huawei P30 اولین محصولاتی خواهند بود که می‌توانند بروزرسانی‌های بر پایه EMUI 10 را دریافت کنند و این بروزرسانی برای نسخه بتا اولیه قرار است از روز ۱۸ شهریور عرضه شود.

اما خبر جدید این است که روز گذشته تصویری در یکی از فروم‌های هواوی به اشتراک گذاشته شده که گویا مربوط به زمان بروزرسانی گوشی‌های این شرکت به نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی هواوی است.

در این تصویر که توضیحات آن به زبان چینی است آمده که پس از بروزرسانی سه گوشی سری P30، هواوی اوایل مهر ماه گوشی‌های سری میت 20 شامل Mate 20،Mate 20 Pro و Mate 20X و البته Mate 20 RS Porsche Design را به نسخه بتا اولیه این سیستم عامل بروز خواهد کرد.

نگاه نزدیک به رابط کاربری هواوی EMUI 10 برای اندروید ۱۰: شبیه به One UI سامسونگ

در ادامه نوبت به گوشی‌های برند آن با چهار مدل آنر 20، آنر 20 پرو، آنر V20 و در نهایت Honor Magic 2 خواهد رسید که می‌توانند نسخه سفارشی شده این بروزرسانی با نام Magic UI 3.0 را کمی بعد از سری میت و یا همزمان با آنها دریافت کنند.

به هر حال این لیست حالت اولیه دارد و مسلماً در آینده می‌توانیم خبرهای بسیار بیشتری در مورد زمان دقیق و یا حتی مدل‌هایی که قطعاً بیشتر از این چند گوشی بالا بودند را نام ببریم که هواوی آنها را به EMUI 10 بروز خواهد کرد.

شما منتظر دریافت رابط کاربری EMUI 10 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ahmad ka

هر کاری میکنم نمیتونم استراک اپ کالری پی۳۰پرو را داشته باشم
تو ثبت نام نا کشور میخاد که کلا ایران توش نیست
واس قبلانم که اشتراک هواوی داشتم میگه حساب شما فریز شده ودستور عمل باز شدنشم هی ارور میده الان ۲۰روزه هر کاری کردم اپ کالری هواوی رو نتونستم فعال کنم
وباز کردنی هی میگه شبکه رو تنظیم کنید
اگه کسی تجربه داره ممنون میشم

Taskin

خودمون میدونستیم اول سری پرچمدار های خودش و آنر رو بروز رسانی میکنه
البته سری لایت هر دو چون اسم پرچمدار دارن زودتر ۱۰ میگیرن
فقط سری نوا جزو اولین ها نیست؟؟؟

Milad7

هواوی داره عالی کار میکنه 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)