حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) با اسنپدراگون ۶۷۵ در بنچمارک Geekbench دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

اولین مرتبه دو ماه پیش بود که درباره گلکسی ای ۷۰ اس شایعاتی شنیدیم. در آن شایعه گفته شد که سامسونگ گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد. امروز اما گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) با اسنپدراگون ۶۷۵ در بنچمارک Geekbench دیده شده که می تواند اتفاق جالبی باشد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s)

بنچمارک گلکسی ای ۷۰ اس

بنچمارک گلکسی ای ۷۰ اس

اگر پیگیر اخبار گوشی های هوشمند باشید احتمالا می دانید که در چند وقت اخیر شایعات زیادی در خصوص عرضه یک نسخه بهبود یافته از گلکسی ای ۷۰ سامسونگ منتشر شده است. این گوشی جدید که گفته می شود گلکسی ای ۷۰ اس (Galaxy A70s) نام خواهد داشت، ظاهراً از بسیاری جهات با مدل اصلی یکسان بوده، اما دوربین 32 مگاپیکسلی در آن جای خود را به یک سنسور ایزوسل 64 مگاپیکسلی داده است.

امروز و در ادامه شایعات پیرامون گلکسی ای ۷۰ اس نتایج تست بنچمارک این گوشی با شماره مدل SM-A707F در Geekbench منتشر شده که نشان می دهد مدل مذکور به پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۹ مجهز می باشد. بد نیست اشاره کنیم که مدل اصلی گلکسی ای ۷۰ هم دارای شماره مدل SM-A705 بوده و به همین پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ مجهز است.

انتظار می رود که سامسونگ گوشی گلکسی ای ۷۰ اس را اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل سپتامبر معرفی کند. نظر شما درباره گلکسی ای ۷۰ اس چیست؟ فکر می کنید با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بتواند توجهات را به خود جلب کند؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

من یکی انتظار 712 داشتم😑

علی شیخ زاده

فقط دوربین تغییر میکنه؟
ای کاش حداقل بدنه ش فلزی باشه

afsoon

الان چرا این باید معرفی بشه و به بازار بیاد ؟ سخت افزار که همونه بدنه هم همون طراحی کلی هم همون .😐حدالقل باید ناچ رو حذف میکرد بدنه و شیشه اسنپ ۷۱۲ میزاشت .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)