حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا فروش گلکسی نوت ۱۰ با گلکسی نوت ۹ برابر باشد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

امشب یا به عبارت بهتر بامداد فردا گلکسی نوت ۱۰ رسما معرفی می شود. تا کنون بازخورد کاربران و منتقدان بر اساس اخبار و شایعات نسبت به این دستگاه مثبت بوده است. همچنین جا دارد از امنیت بالای سامسونگ در جلوگیری از درز تصاویر واقعی از خود دستگاه تا روزهای نزدیک به معرفی رسمی هم تشکر کرد، هر چند که رندرهای زیادی از آن منتشر شده بود. کارشناسان معتقدند که احتمالا فروش گلکسی نوت ۱۰ با گلکسی نوت ۹ برابر باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فروش گلکسی نوت ۱۰

رنگ های گلکسی نوت ۱۰

رنگ های گلکسی نوت ۱۰

اگرچه سامسونگ قصد دارد چند مدل مختلف از گلکسی نوت ۱۰ را معرفی کند، ولی این موضوع لزوما منجر به افزایش آمار فروش آن‌ها نمی‌شود؛ در حقیقت تحلیلگران شرکت Counterpoint اعتقاد دارند که آمار فروش گلکسی نوت ۱۰ تقریبا مشابه نسل قبلی باقی می‌ماند. طبق پیش‌بینی آن‌ها، سامسونگ تا انتهای سال میلادی جاری، می‌تواند ۹.۷ میلیون گلکسی نوت ۱۰ را به فروش برساند. برای مقایسه باید بگوییم که طی همین مدت در سال گذشته، ۹.۶ میلیون گلکسی نوت ۹ به فروش رسیده است.

لازم به ذکر است که در همین مدت، حدود ۱۰ میلیون گلکسی نوت ۸ به فروش رفته که البته بعد از دردسرهای نوت ۷، تقاضای زیادی برای مدل جدید گلکسی نوت به وجود آمده بود. در هر صورت، طبق گزارش‌های منتشر شده از طرف سامسونگ، فروش پرچم‌داران این شرکت نسبت به گذشته افت قابل توجهی داشته‌اند.

بر اساس گزارش مربوط به عملکرد مالی در سه‌ماهه دوم سال جاری، اگرچه سامسونگ تعداد بیشتری از گوشی‌های خود را به فروش می‌رساند، ولی کاهش فروش پرچم‌داران، در کاهش ۴۲ درصدی سود این شرکت تاثیرگذار بوده است.

این در حالی است که بین ماه‌های مارس تا مه، سامسونگ ۱۶ میلیون گوشی گلکسی اس ۱۰ فروخته که نسبت به اس ۹ در مدت مشابه، شاهد افزایش ۱۲ درصدی هستیم. در هر صورت مشکلی که سامسونگ و بسیاری از دیگر شرکت‌های سازنده گوشی‌ها با آن مواجه هستند این است که کاربران برای مدت بیشتری از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند؛ این موضوع به‌خصوص برای کاربران گوشی‌های پرچم‌دار بیشتر صدق می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که فروش گلکسی نوت ۱۰ با توجه به عملکرد خیلی خوب گلکسی اس ۱۰ بتواند خوب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

دو عامل تاثیرگذار توی فروش نوت 10
یکی تغییراتش نسبت به نسل قبل که کاربر رو توجیه کنه تا اونو بخره
یکی هم قیمت های رقبا و مقایسه امکانات اونا با نوت 10

نیما عرفانی

سری نوت ۱۰ مثل سری إس ۱۰ تغییراتش در پرفورمنس و طراحی بوده به همین جهت بیشتر از نوت ۹ به چشم میاد.
سال دیگه سری إس ۱۱ و نوت ۱۱ دوربین محور میشن با زبان طراحیِ سری إس ۱۰ و نوت ۱۰ که حتی میتونن فروش بیشتری برای سامسونگ رقم بزنن.

vahid

سلام و درود خدمت آقا نیما،،
آقا نیما به نظر من امسال گوشیهایی که میخوان معرفی بشن زیاد انقلابی نسبت به نسل قبل نداشتن منکر پیشرفتشون نمیشم ولی واقعا نمیشه گفت خیلی پیشرفت درخور توجهی کردن،،
البته سری نوت نسبت به نوت قبلی تو طراحی و دوربین،باتری البته در مدل پلاسش پیشرفتهای چشمگیری داشته ولی فقط در مقابل نوت ۹ولی نسبت به اس ۱۰ فقط یکم همون قابلیتای اس ده رو ارتقا داده،و به نظر من تو طراحی ضعیف تر از اس۱۰شده،،البته من اگه نوت باز بودم و نوت ۹ داشتم مطمئنن برای خرید نوت ۱۰ لحظه شماری میکردم ولی الان که اس ۱۰ دارم به نظرم کار اشتباهیه که بخوایم نوت۱۰رو خریداری کنیم،به نظرم سری 11هم نوت هم اس هم دوربین محور میشن و برا کسایی که گوشی پرچمدار رو واسه سالهای زیاد میخوان سال ۲۰۲۱ سال تغییر گوشیشون هست البته سامسونگ بازا و سری ۱۱ هم نباید دنبال تغییرات انقلابی تو سامسونگ باشیم،البته با توجه به سیاست سامسونگ و تغییرات کلیش که هر دوسال ی بار هستش،،
در مورد هواوی هم قبول دارید میت ۲۰ زمانی که معرفی شده میت۱۰ در مقابلش فاصله ای حداقل ۳ ساله رو به کابر القا میکرد در حالی که گوشی ی نسل قبل بود،،
ولی الان با توجه به اخباری که از میت۳۰ تا الان درز کرده نمیشه گفت نسبت به سری قبلش انقلابی به پا کرده و به نظر من فقط بهینه شده،،تو دوربین شاید برتریش نسبت به میت ۲۰ خیلی به چشم بیاد ولی تو بقیه موارد نه،،البته با توجه به اخبار و شایعانی که درز کرده ازش،،حتی فک نکنم تو بخش دوربین آنچنان از پی۳۰ بالاتر باشه،،و به نظرم هواوی میت۴۰ انقلاب هواوی تو همه بخشها باشه،،در مورد آیفونم که بعد از آیفون۱۰(x)به نظر امسالم نمیتونه نظرارو مثل آیفون ایکس براورده کنه،،
با حرف من موافقید آقای عرفانی یا نظر شما چیز دیگه ایه؟؟؟

نیما عرفانی

سلام خیلی مخلصیم آقا وحید
بله درست می فرمایید تغییرات انقلابی نبوده اما به نظرم میت ۳۰ پرو ، میکس ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال تغییراتشون چشمگیرتر باشه تا سری نوت ۱۰ سامسونگ و آیفون های ۲۰۱۹ و حتی پرچمدار آینده‌ی سونی البته خودم به شخصه خیلی به پرچمدار آینده ی الجی هم امید دارم . ولی خب اینو قبول دارم میت ۳۰ پرو شاید به اندازه ی میت ۲۰ پرو نسبت به نسل قبلش جهش قابل توجهی نداشته باشه اما در زمینه ی دیزاین کلی و نمایشگر و دوربین به نظر میرسه پیشرفت فوق العاده ای رو شاهد باشیم.

vahid

آقا نیما ممنون که جواب بنده رو میدید،،
ولی اجازه بدید تو بخش طراحی ظاهری با شما مخالفت کنم البته شخصیه ولی اگه این رندر ها به واقعیت طراحی نزدیکم باشه به نظر من ی پسرفته،،
البته این لینکی که میزارم مربوط به کاور محافظ میت ۳۰ پرو هستش ولی خود گوشی اگه این باشه که تو عکسها دیده میشه نظر من رو جلب نکرده
شمام نظرتونو بگید آقا نیمای گل

نیما عرفانی

خواهش میکنم آقا وحید شما لطف داری
والا همیشه در مورد اکثر برندها به همین منوال بوده . تا قبل از معرفیِ هرگوشی به خصوص پرچمدارها ، بازخوردهای منفی پیرامونِ طراحی و دیزاینشون زیادِ اما وقتی گوشی رونمایی میشه و عکس های واقعی از نماهای مختلف به همراه ویدیو های بررسی ازش منتشر میشه اون موقع اغلب نظرات جلوه ی مثبت میگیرن .
این لینکی که شما از جی اس ام آرنا فرستادین ، با همین مضمون منتها لینک فون آرناش رو صبح برای آقای ع.طایی فرستادم که پوشش بدن. به نظرم جدای از اون بحث طراحیِ قاب پشتی ، شکل و شمایل کادر دوربین ها ظاهر بدی نداره البته اون ۲ تا روزنه ای که جداگانه طراحی شدن دقیق نمیدونم برای چیه، به نظر میرسه برای اسپیکر و میکروفون و فوکوس لیزری باشه.
درهرصورت فعلاً زبان طراحیِ میت ۳۰ پرو به صورت رسمی نمایان نشده.

علی شیخ زاده

بنظرم افزایش ۱۲ درصدی فروش اس ۱۰ نسبت به اس ۹ بیشتر بخاطر وجود اس ۱۰ ای و اس ۱۰ ۵جی بوده

Dr.Nazer

حالا که فکر میکنم میبینم نوت ۱۰ هم زیاد انقلابی نیست؛ حتی Mate 30، الان تنها امیدم به iPhone XI و Mi Mix 4ئه. البته هنوز که چیزی معرفی نشده ولی حدس من اینه‌.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)