حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را در دنیای واقعی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، شایعات

فردا شب در ترنجی به هم به تماشای معرفی گلکسی نوت ۱۰ خواهیم نشست اما تا آن زمان بد نیست که بدانید یک کاربر چینی با در دست داشتن تلفنی که احتمال می‌رود نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پلاس باشد، مشاهده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا  سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را در دنیای واقعی ببینید.

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در دنیای واقعی

 

نظر می‌رسد که این دستگاه نمونه پیش تولید پرچمدار سری نوت بوده است، چرا که حاشیه‌های کم و حفره دوربین سلفی در آن مشاهده می‌شود. نکته دیگر این ویدیو، کیس محافظ آن است که برای پنهان کردن جزییات بدنه به منظور جلوگیری از افشا اطلاعات به کار می‌رود. هم‌چنین در این ویدیو، صفحه‌نمایش گوشی دارای هیچ خمیدگی نیست.

در این ویدیو کوتاه، کاربر درحال کار با رابط کاربری One UI سامسونگ است. طبق پیش‌بینی‌های اخیر گلکسی نوت ۱۰ پلاس نسبت به سایر نسخه‌های پرچمدار سری نوت از نمایشگر بزرگتری برخوردار خواهد بود. علاوه‌بر این، تلفن مذکور دارای بزرگترین صفحه‌نمایش در بین سایر اسمارتفون‌های بازار است.

درباره ابعاد حاشیه‌های این تلفن نیز پیش‌بینی‌هایی شده است. حاشیه بالای نمایشگر با اندازه 2 میلی‌متر و حاشیه پایینی آن، 3.7 میلی‌متر است. حاشیه‌های کناری دستگاه نیز با اندازه 1.5 میلی‌متر در کنار صفحه‌نمایش دیده می‌شوند. قطر دوربین حفره‌ای دستگاه نیز 4 میلی‌متر خواهد بود.

احتمال می‌رود که گلکسی نوت 10 پلاس از یک صفحه‌نمایش 6.8 اینچی داینامیک سوپر‌امولد با رزولوشن +QHD بهره‌مند شود. در بخش داخلی اسمارت‌فون نیز بسته به منطقه کاربر، یکی از تراشه‌های اسنپدراگون 855 یا اگزینوس ۹۸۲۵ به کار رفته است. بالاترین مدل این تلفن مجهز به رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت است.

در پشت تلفن، یک دوربین چهارگانه با یک حسگر اصلی 12 مگاپیکسل و یک لنز تله‌فوتو با همان کیفیت در کنار سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی و ماژول ToF قرار گرفته است. طبق گفته‌ها، ظرفیت باتری به 4300 میلی‌آمپر می‌رسد. باتری دستگاه با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 وات قابل شارژ است. پیش‌خرید این تلفن در روز هفتم اوت شروع می‌شود و تلفن‌ها از 23ام اوت به دست مشتریان خواهد رسید.

نظر شما درباره گلکسی نوت ۱۰ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. DIM

یک حرکت تبلیغاتی.
یا فقط یک آزمایش تو محیط عمومی؟
گوشی بسیار زیبا و پرقدرت.
اما دو تا نکته منفی داره:(در حد شایعه) اسنپدراگون ۸۵۵، عدم تغییر در سخت افزار دوربین پس از چندسال.
پس این سامسونگ برای پول تحقیق و توسعه میگیره؟ نرم افزار هم بالاخره تا حدی
بهت امکانات میده.

mostafa3

دیروز نمی‌دونم توی کدام سایت دیدمش
مراسم معرفیش چندشنبه هست

_V_

مراسم،،پس فردا

نیما عرفانی

فردا ۱۲:۳۰ بامداد به وقت تهران

ronin

خوشگله
ولی اندازش خیلی بزرگ به نظر نمیاد؟
تبلته رسما

_V_

اینم در نظر بگیر که یه قابی دورش گذاشتن ک بزرگتر و کلفت تر به نظر میاد
و اینکه احتمالا نسخه پلاسه
نسخه عادی کوچیکه

ronin

اره درسته
ولی بازم هرجور حساب میکنم خیلی بزرگه😂

Dr.Nazer

خداروشکر مث اینکه بیخیال صفحه اج -Edge شده؛ اینم خوبه که دو نسخه معمولی و پلاس رو عرضه کرد چون خیلیا به‌خاطر سایز بزرگ نوت ۹ و نوت ۸ سراغِش نمیرفتن، ولی الان بخاطر دو نسخه‌ای شدن احتمالا فروشِش نسبت به سِریِ قبل افزایش داره. (نسخه معمولی تقریبا انداره S10 و نسخه پلاس اندازه نوت۹ئه)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)