حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی نوت ۱۰ پایین تر از گلکسی نوت ۹ است

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

فاصله زیادی به زمان رونمایی از پرچمداران جدید خانواده گلکسی نوت سامسونگ باقی نمانده است، اما همچنان اخبار و شایعات به تعداد فراوان درخصوص این گوشی‌ها به در حال انتشار است. یکی از مهمترین مسائلی که درخصوص گوشی‌ها همواره مطرح است، قیمت آنها می‌باشد که در جدیدترین خبر پیرامون گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ به همین موضوع پرداخته شده است. گفته می شود قیمت گلکسی نوت ۱۰ پایین تر از گلکسی نوت ۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت گلکسی نوت ۱۰

رنگ های گلکسی نوت ۱۰

رنگ های گلکسی نوت ۱۰

روز گذشته یکی از افشاگران توئیتری قیمت گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس را در حساب توئیتر خود اعلام کرده و این اطلاعات با گزارشاتی که چندی پیش درخصوص قیمت این محصولات منتشر شده بود، مشابه به نظر میرسد. این یعنی قیمت نهایی این گوشی‌ها نزدیک به آنچه که اعلام شده خواهد بود. Ishan Agarwal در حساب توئیتر خود گفته است:

این موضوع قبلاً لو رفته، اما حالا از طرف من تأیید میشه. قیمت گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ برای نسخه 256 گیگابایت از 949 یورو شروع می‌شه. نسخه 256 گیگابایتی گلکسی نوت 10 پلاس 1099 یورو قیمت داره و نسخه 512 گیگابایتی آن 1199 یورو. قیمت این گوشی‌ها در کشورهای اروپایی کمی متفاوت خواهد بود. در آینده اطلاعات بیشتر منتشر میشه.

پیش‌تر اعلام شده بود که قیمت گلکسی نوت 10 سامسونگ 999 یورو خواهد بود، اما  Ishan Agarwal ادعا کرده است که نسخه 256 این دستگاه 949 یورو خواهد بود. اخیراً اعلام شده است که گوشی‌های پرچمدار سری نوت حتی نسخه 128 گیگابایتی هم نخواهند داشت، این یعنی نسخه پایه آنها دارای 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

گلکسی نوت 10 پلاس که نسخه بزرگتر و پیشرفته‌تری خواهد بود، قیمت بالاتری در مقایسه با نسخه استاندارد خواهد داشت. در صورتیکه این اخبار صحیح باشد قیمت این دستگاه بالا در پایینترین نسخه 1100 دلار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قیمت کمتر گلکسی نوت ۱۰ نسبت به گلکسی نوت ۹ می تواند بر رقبت کاربران برای خرید، بیافزاید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

۷۰۰ دلار خوب هست براش .چیزی ندارد که این قیمت ها روش بزارن .

_V_

بله اصلا این گوشی چیزی ندارد

Dr.Nazer

نوت ۱۰ چیزی ندارد؟😐 خدایا بسه دیگه؛ بابا خسته شدیم :/

afsoon

اره چیزی ندارد .همون چیزایی که دارد رو گوشی های چهارصد و ده دلاری هم دارن .حالا ما میگیم بخاطر یه قلم و یه نمایشگر بهتر و دوربین بهتر سیصد دلار هم بیشتر قیمت بزارن

_V_

نظرت درباره فلگ شیپای هواوی چیه پس😁

Amir galaxy

خشته شدیم خدا ، خودت به دادمون برس🤦‍♂️

Faraz

اسم سایت رو باید بزارید مهدکودک (ت رنجی ) هر کی هر کامنتی میخواد میده همش شده کل کل ها بچگانه ….هیچ نظارتی هم نیست یکی به اسم مشالا خان هر بد و بیراهی بخواهد به هر کسی میده بلاک هم نمیشه افتضاح شده واقعا

chalton

سامسونگ اولین برندی که احترام به مشتری رو جزو قانون اجباری خودش قرار داده.
قیمت پرچمدار جدیدش رو از قبلی پایین‌تر قرار داده.
هنگام خرید یا پیش فروش هدایای زیاد و ارزشمندی رو به مشتری میده.
قیمتی که برای پرچمدارش تایین کرده نسبت به امکاناتی که در گوشیش قرار داده خیلی پایین تره.
بهترین دوربین،بهترین صفحه نمایش،کیفیت صدای فوق‌العاده بالا،کیفیت بدنه بالا،امکانات نرم‌افزاری بالا،رابط کاربری فوق‌العاده،در اخر قلمی که خودش جداگانه یه پرچمدار حساب میشه حالا همه این هارو جمع کنید و یه مقایسه با اخرین گرچمدار هوآوی که p30 pro هست بکنید،صفحه نمایش معمولی که در رده بندی چهارم یا پنجم قرار میگیره،کیفیت صدای معمولی،کیفیت پایین بدنه گوشی نسبت به سامسونگ و اپل،بعد از 6 ماه استفاده 30 درصد افت سرعت گوشی رو شاهد هستیم،سوختگی پیکسل های نمایشگر و سایه افتادن،که من خودم به شخصه در p30 های هوآوی زیاد دیدم،البته دروغ چرا در سری میت به شخصه ندیدم ولی شنیدم که تو سری میت هم همچین اتفاق هایی میوفته.

نیما عرفانی

بله بله درسته هم دیدی هم شنیدی که باید نوت ۱۰ رو با پی ۳۰ پرو مقایسه کنن😅😄
خودت فهمیدی چی گفتی ؟

Dr.Nazer

این دفعه چیز دروغ یا اشتباهی توی کامنت ندیدم‌. درسته رقیب اصلی نوت ۱۰ میت ۳۰ئه؛ ولی نوت ۴ روز دیگه معرفی میشه و میت یکی دو ماه دیگه معرفی میشه پس فعلا باید با P30 Pro مقایسه‌اش کرد تا ببینیم اون بزرگوار چی تو چنته داره.

نیما عرفانی

یعنی با این طرز تفکر، علت و معلول و ماهیت یک پدیده در مبحث فلسفه و پیوندش با تکنولوژی رو نابود کردی.
چون میت ۳۰ پرو ۲ ماه دیگه معرفی میشه پس باید نوت ۱۰ رو با پی ۳۰ پرو مقایسه کرد ؟؟؟ اوکی پس بیخود به خودتون زحمت ندین نتیجه از همین الان واضح و مبرهنِ ؛ نوت ۱۰ پلاس همه جوره از پی ۳۰ پرو جز زوم و نایت مود سرتره.

Dr.Nazer

من غلط کردم آقا؛ چطوره؟😂

The Destroyer

“”،بعد از 6 ماه استفاده 30 درصد افت سرعت گوشی رو شاهد هستیم،سوختگی پیکسل های نمایشگر و سایه افتادن،که من خودم به شخصه در p30 های هوآوی زیاد دیدم””

همین الان با خبر شدیم که چالتون تعمیرکار هم هست و فقط گلس نمیچسبونه. شغل دوم داره. تا کشفیات جدید ، بدرود😎

Taskin

به این نتیجه میرسیم که در کنار یک تعمیر کار شاگرده و گلس میچسبونه😁😁😁

The Destroyer

اینم یه گزینس. ولی اینجوری زندگیش نمیچرخه. البته باید کمک های مالی سامسونگ رو هم در نظر بگیریم

_V_

کاشفای لعنتی😂

Taskin

متاسفانه ما در ایران زندگی میکنیم و باید منتظر قیمت بالا تر از s10 plus برای Note 10 داشته باشیم
و چه افسوس که مردمان ما حتی بدون اینکه قلم براشون مهم باشه نوت ۱۰ معمولی رو به اس ۱۰ پلاس ترجیح میدن

Amin B3DA

پ چجوری تازه یکی بخر دوتا ببره 😐 نوت 10 فروش انقلابی میکنه فک کنم (البته رقم سود فروش هم دیدنیه)

MohammadFarhaadi

یعنی سامسونگ قشنگ آتیش زده به مالش!!!😂😂😂و تو دلش داره لعنت میفرسته به روح شیائومی و وانپلاس😁😁😁قیمت پایینتر و یکی بخر دوتا ببر و تخفیف ۵۸۰ دلاری!!!

Milad7

منتظریم ☺️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)