حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب جدید گلکسی نوت ۱۰ را پیش از معرفی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

می دانیم که خانواده گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ این هفته معرفی می شوند. به تازگی تصاویر جدیدی از قاب و کاور این محصولات لو رفته است که می تواند برای شما جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قاب جدید گلکسی نوت ۱۰ را پیش از معرفی ببینید.

قاب جدید گلکسی نوت ۱۰

قاب گلکسی نوت ۱۰

قاب گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ تا چند روز دیگر از جدیدترین پرچمداران خود، گوشی های خانواده گلکسی نوت ۱۰ رونمایی می کند. تاکنون تصاویر بسیاری از زوایای مختلف این گوشی و همچنین لوازم جانبی آن ها منتشر شده است. حال تصاویر جدیدی از قاب و کاور سری نوت ۱۰ فاش شده که نظر علاقه مندان را به خود جلب کرده است.

با توجه به این تصاویر انتظار می رود که قاب خانواده گلکسی نوت ۱۰ نیز مانند خانواده گلکسی اس ۱۰ از گوناگونی بسیار بالایی برخوردار باشد. ظاهرا کاورهای سیلیکونی و کاورهای مجهز به LED با رنگ های سفید و مشکی، کاورهای Rugged Protective با رنگ های مشکی و خاکستری، کاورهای چرمی با رنگ سیاه و کاورهای جدید LED View نیز با رنگ های مشکی، سفید، خاکستری، آبی، قرمز و صورتی به بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است؛ در سمت راست کاورهای LED View نوار باریکی قرار گرفته که امکان مشاهده اعلان ها و دیگر اطلاعات مهم را برای کاربران فراهم می کند.

هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ طراحی دیگری را نیز برای قاب و کاور گلکسی نوت ۱۰ در نظر گرفته است یا خیر. اما به نظر می رسد که این شرکت دیگر از قاب های Clear View و LED View قدیمی و همچنین کاورهای کیفی مجهز به LED و S-View برای این محصولات استفاده نمی کند.

تا چند روز آینده در مراسم آنپکد نیویورک از سری جدید گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ و لوازم جانبی آن ها به صورت رسمی رونمایی می شود. افراد می توانند پس از اتمام رویدادها و از تاریخ ۲۳ آگوست نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قاب جدید گلکسی نوت ۱۰ می تواند جالب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

این نوع قاب ها وجهه و پرفورمنس گوشی رو بهتر می‌کنه اما قیمت بالایی دارن.

chalton

زیباست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)