حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۱۰ را در دنیای واقعی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

ما تا کنون رندرهای مختلفی از گلکسی نوت ۱۰ دیده ایم. به تازگی تصاویر جدیدی از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی نوت ۱۰ لو رفته که حاوی اطلاعات جدیدی از این دستگاه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی نوت ۱۰ را در دنیای واقعی ببینید.

گلکسی نوت ۱۰ را در دنیای واقعی

گلکسی نوت ۱۰ را در دنیای واقعی

گلکسی نوت ۱۰ را در دنیای واقعی

اخیرا رندرها و تصاویر بسیاری از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۱۰ فاش شده است. اکنون تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که اطلاعات بسیاری را از آن فاش می کند. سامسونگ گلکسی Note 10 دارای صفحه نمایش امولد بسیار بزرگی است که تقریبا تمام سطح گوشی را پوشش می دهد. حاشیه باریکی تنها در بالا و پایین صفحه وجود داشته و حاشیه ها در قسمت چپ و راست گوشی به علت گرد بودن لبه ها، تقریبا به طور کامل حذف شده اند.

حفره موجود در صفحه نمایش این دو گوشی نیز باز طراحی شده و از حفره های موجود در گوشی های گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10e کوچکتر است. هنوز اندازه دقیق صفحه نمایش این گوشی فاش نشده؛ با این حال به نظر می رسد این گوشی دارای بهترین نسبت صفحه نمایش به بدنه در میان سایر گوشی های سامسونگ است. اخیرا دو عکس تازه از این پرچمدار سامسونگ در دست کاربران در اینترنت منتشر شده که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

اولین تصویر لو رفته، نمای کاملی از قسمت جلویی گلکسی نوت ۱۰ در اختیار بیننده قرار می دهد. در این تصویر باریکی حاشیه در قسمت بالایی گوشی کاملا مشخص است. همچنین با مشاهده این تصویر می توان دریافت که حفره مخصوص دوربین سلفی این گوشی برخلاف پرچمداران قبلی سامسونگ، در میانه صفحه نمایش قرار گرفته است.

تصویر دوم نیز نمایی از قسمت جلویی را نشان می دهد؛ با این حال بخش هایی از صفحه نمایش به دلیل فاش نشدن محتوای چت کاربر، مخفی شده است. با این همه این تصویر نیز گویای اطلاعات دقیقی از این گوشی است.

سامسونگ در تاریخ ۱۶ مرداد در کنفرانسی در نیویورک از گوشی های جدید خود، گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس رسما رونمایی می کند. احتمالا در روز معرفی شاهد آغاز پیش فروش آن ها باشیم. شایعات به عرضه این محصولات سه هفته بعد اشاره می کنند.

نظر شما درباره گلکسی نوت ۱۰ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

آقای عطا یی لطفا فکری به حال این تبلیغات سایت کنید امروز هم این پاپ آپ ها پدرمو در آوردن کم کم سایت داره از مسیر خودش خارج میشه

mostafa3

طراحی شده مثل Xperia 1 ولی 19/9 تصویر
سولاخ نمایشگرش همون کنار بهتر بود
حاشیه کمتر شده خیلی خوبه
دوربین پشت که رفته کنار سمت چپ هم خوبه بهتر وسط هست
یادش بخیر فلش زنون گوشیای قدیمی چرا حذف شد

MohammadFarhaadi

چرا نمیشه هیچ خبری رو باز کرد!مگر اینکه تو پنجره جدید باز کنیم.بخاطر تبلیغاته؟!جناب عط.ا.یی این دیگه شور کردن تبلیغاته.یه خورده هم به فکر کاربر باشید لطفا.ما متوجه این هستیم که تبلیغات حیایتیه و حمایت میکنیم ولی نه اینکه کلا سایت رفته رو هوا و باید از لابلای تبلیغات نگاه بکنیم ببینیم از شکاف بین چندتا تبلیغ آیا خبر جدیدی به چشم میاد یا نه!!!کلی هم باید کش و قوس بدیم به بدن شاید تو زاویه دید خاصی بشه یه گوشه ای از خبر رو دید!

ahmad

بخاطر تبلیغات

VB

سایت رو هوا زمینه

Milad7

امیدوارم زوم اپتیکال 5X داشته باشه🤔

m.b

نداره…
همون 2x هست…

Milad7

اگر 5Xنذاره که اصلا ارزش خرید نداره.چینی ها در حال گسترش 10X اپتیکال هستن 😐

mega08

چقد بزرگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)