حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری گلکسی نوت ۱۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که با گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ جک 3.5 میلی متری هدفون را از پرچمداران آینده خود حذف می کند. انتظار می رود که گلکسی نوت ۱۰ درون جعبه خود یک رابط USB C به جک ۳.۵ میلی متری داشته باشد. در همین راستا، تصاویری از دانگل هدفون گلکسی نوت ۱۰ لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری گلکسی نوت ۱۰ را ببینید.

 تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری گلکسی نوت ۱۰

تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری گلکسی نوت ۱۰

تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری گلکسی نوت ۱۰

همانطور که می دانید، گلکسی نوت ۱۰ جک ۳.۵ میلیمتری هدفون ندارد. گرچه این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما به نظر می رسد سامسونگ در حال ساخت یک دانگل هدفون مناسب برای این محصول است.

طبق اطلاعات به دست آمده، این آداپتور از سوی این شرکت در جعبه گوشی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس قرار می گیرد. اما در صورت خرابی و یا هر مشکل دیگری می توان آن را از طریق وبسایت و یا فروشگاه های وابسته نیز تهیه کرد. قیمت این وسیله بسیار مهم و کاربردی هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما سایر آداپتورهای ۳.۵ میلیمتری موجود در بازار معمولا با قیمت ۹.۹۹ دلار به فروش می رسند.

تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری گلکسی نوت ۱۰

تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری گلکسی نوت ۱۰

دانگل هدفون گوشی گلکسی نوت ۱۰ دارای یک نوع روکش لاستیکی بوده که قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارد. در یک طرف دانگل رابط USB-C به چشم می خورد که لایه بیرونی آن از جنس آلومینیوم است و به راحتی به پورت USB-C گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس متصل می شود. ظاهرا این پورت را می توان به تمام اسمارت فون های اندرویدی متصل کرد.

در طرف دیگر این دانگل نیز جک ۳.۵ میلی متری قرار گرفته که معمولا در همه پرچمداران پیشین شرکت سامسونگ وجود داشت. قطر این جک دقیقا مناسب با جک هدفون ۳.۵ میلیمتری طراحی شده و از این رو امکان استفاده از هدفون های سیمی را برای کاربران فراهم آورده است. رابط USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون توسط یک سیم به یکدیگر وصل شده اند.

نظر شما درباره تبدیل USB C به جک ۳.۵ میلی متری گلکسی نوت ۱۰ چیست؟ به نظر می رسد که کم کم طرفداران سامسونگ باید با جک ۳.۵ میلی متری صدا خداحافظی کنند!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

اینم دیدن داره آخه؟ 😑

Ahmad ka

بهرصورت از زحماتی که میکشید بسیار سپاس گزارم
اگه هم پوشش نمیدادن همه میگفتیم وانتقاد میکردیم که چرا چیزای که مربوط به پرچم دار پر سر صدای این روزا شده پوشش نمیدین

اقا خسته نباشین واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)