حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس هواوی میت ۳۰ پرو با ناچ بزرگتر و خمیدگی بیشتر دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 26 دیدگاه | هواوی

در حالی که هوآوی هنوز بصورت رسمی صحبتی از پرچمداران بعدی خود به میان نیاورده است اما همه میدانیم که دو گوشی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو در راه هستند. امروز شاهد این هستیم که گلس هواوی میت ۳۰ پرو با ناچ بزرگتر و خمیدگی بیشتر دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلس هواوی میت ۳۰ پرو

گلس هواوی میت ۳۰ پرو

گلس هواوی میت ۳۰ پرو

حتی مدتی پیش تصاویری از گوشی هواوی میت ۳۰ پرو در حال استفاده در دستان افراد نیز منتشر شده و خبر امروز نیز اولین بار نیست که در آن تصاویری منتسب به محافظ نمایشگر این گوشی منتشر می‌شود. با توجه به تصاویر قبلی و مواردی که در این مطلب به آنها می‌پردازیم تقریبا می‌توان گفت که ترکیب ظاهری اصلی این گوشی مشخص شده است.

اولین چیزی که در تصاویر به وضوح خود نمایی می‌کند ناچ بزرگ بالای نمایشگر می‌باشد که تا حد زیادی شبیه به ناچ بالای نمایشگر نسل قبلی یعنی میت ۲۰ پرو است. اما بر خلاف تصاویر قبلی لو رفته از محافظ نمایشگر میت ۳۰ پرو، این‌بار به جای سوراخ‌هایی روی آنها شکاف نسبتا بزرگی بالای این محافظ‌ها به چشم می‌خورد.

هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو

براساس اطلاعاتی که از این تصاویر تاکنون دریافته‌ایم می‌توان انتظار داشت که ۵ قطعه در ناچ بالای نمایشگر وجود داشته باشد که احتمالا دوربین سلفی، سنسور مجاورتی، بلندگوی مکالمه، دوربین ToF و حسگر مربوط به ایموجی‌های AR/VR هستند.

نکته دیگری که با تماشای تصاویر جدید محافظ نمایشگرهای میت ۳۰ پرو قابل توجه است خمیدگی عجیب گوشه‌های آنها می‌باشد. البته با توجه به کیفیت تصاویر و پس زمینه نامناسب آنها می‌توان در نظر داشت که شاید در واقعیت این صفحه‌های شیشه‌ای تا این حد خمیده نباشند. اما از سوی دیگر در دو طرف خمیده این قطعات شاهد نوار سیاهرنگی که در بالای آنها به چشم میخورد نیستیم. این نوارها معمولا به این دلیل در محافظ‌های شیشه‌ای گوشی‌های هوشمند تعبیه می‌شوند که چسب‌های مورد نیاز برای قرار گرفتن روی سطح گوشی را از دید مخفی کنند.

گلس هواوی میت ۳۰ پرو به ما ناچ عریض را نشان می دهد

خمیدگی این محافظ‌ها به سمت دو لبه کناری عمق زیادی دارد و می‌تواند نشانگر این موضوع باشد که هوآوی قصد دارد گوشه‌های پرچمدار جدید خود را بدون حاشیه‌های کناری عرضه کند. اگر به این مورد از منظر تصمیم نهایی چینی‌ها برای طراحی پرچمدار جدید نگاه کنیم، این موضوع که میت ۳۰ پرو شاید اولین گوشی بدون کلید فیزیکی هوآوی باشد نیز به ذهن می‌رسد.

البته همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم این تصاویر از کیفیت و موقعیت مناسبی برخوردار نیستند که بتوان آنها را نشان دهنده طراحی نهایی این گوشی‌ها دانست، اما در هر صورت می‌توان با تماشای آنها درباره طراحی نسل بعدی گوشی‌های سری میت هوآوی تامل کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی میت ۳۰ پرو می تواند دستگاه جالبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

یه زمانی ی سریا اج رو مسخره میکردن…
کجایید برادران بسیجی😑
دیدید ک همه دارن اج میذارن و مث برند محبوبتون یه کیلومتر حاشیه برای اجرای مسابقات فرمول وان نذاشتن…

Dr.Nazer

ولی اج جز زیبایی بقیه‌اش فقط دردسره؛ S8 داشتم یه سال فقط دنبال گلس میگشتم :/

علی شیخ زاده

اما من هنوزم صفحه تخت رو به اج ترجیح میدم و فکر نمیکنم در آینده هم نظرم عوض بشه

_V_

اون دیگه سلیقس ک چطوری اون ظاهر به چشماتون میشینه ولی فعلا داره به یه استاندارد برای گوشیای پرچمدار تبدیل میشه

Amin B3DA

اره اما منم با آقای شیخ زاده موافقم. زیبایی شاید تنها مزیتش باشه در برابر معایب زیادش که بزرگترینش برای من دو مورده یکی لمس ناخواسته که اونم اگررر نرم افزاری درست کنند، مورد دوم که افتادنه را نمیشه کری کرد. صربه پذیریش فوق العاده زیاد میشه. من میت 7 داشتم 4 سال از انواع ارتفاعات و روی انواع سطوح (آسفالت، سرامیک، لبه تیز فلزی و…) افتاد و اینم بگم یک روز هم گلس روی گوشیم نیومد و گارد هیییچوقت نخریدم براش چون ترجیح میدم از نازم بودن و کیفیتش لذت ببرم ولی بااین حال ن صفحش آسیب دید ن هیچ مشکلی. البته گوشه های گوشی مشخصه ضربه خورده اما یه خش روی صفحه نیست حتی. بدترین خبر برای من همین صفحه اج (مخصوصا شدتش که زیاد شده) بود چون میخواستم بخرم و خیلی میترسم بابت افتادنش

android pie

خدایی s10+ با اون عظمتش یه حفره داشت تو چرا از ناچ استفاده میکنی؟؟؟😢😢

علی شیخ زاده

دلیلشم خیلی سادس و اینه که اس ۱۰ پلاس با اون عظمت تشخیص چهره سه بعدی نداشت😉

نیما عرفانی

👏👌

android pie

اخه وقتی سنسور اثر انگشت باشه چه نیازی به تشخیص چهره سه بعدی هست

نیما عرفانی

دقیقاً همین دلیل تمایزش تلقی میشه.
پارسال هیچ موبایلی چنین قابلیتی نداشت جز میت ۲۰ پرو که دو روش احراز هویت با امنیت بالارو همزمان داشته باشه . نیمه ی دوم ۲۰۱۹ هم فکر نکنم جز میت ۳۰ پرو و همینطور شاید میت ۳۰، گوشیِ دیگه ای با پشتیبانی از این قابلیت عرضه بشه مگر اینکه پرچمدار آینده ی الجی و گوگل این معادله رو تغییر بدن.

m.b

ده بار اینو فکر کنم گفتم…
Mi 8 pro هم اسکنر سه بعدی چهره داشت و هم حسگر انگشت داخل صفحه…
حالا بازم بگید صرفاً…😑
بحث اضافی هم نمیکنم چون معلومه نتیجه…

نیما عرفانی

صحیح
باید میگفتم نیمه ی دوم ۲۰۱۸ نه کل سال
نیمه ی اول ۲۰۱۸ می ۸ پرو بود ، نیمه ی دوم ۲۰۱۸ میت ۲۰ پرو

نیما عرفانی

البته ۱۰ بار نگفتیا ، نهایتاً ۲ یا ۳ بار بود 😅😄

m.b

که یکی دو بار اولش مثل اینکه تاثیری نداشته…

android pie

خدایی s10+ یه حفره داشت تو چرا از ناچ استفاده میکنی؟؟؟😢😢

android pie

ای بابا ترنجی گزینه حذف کامنتم بزار دیگه اینجوری خیلی بده

chalton

ناچ اپل،ادج سامسونگ
اصلا از ناچ خوشم نمیاد واقعا افتخار میکنم طرفدار برند سامسونگم،خدایی اس 10 رو میبینی حال میکنی،حالا نوت 10 هم مثل لا فراری میمونه لامصب دوست داری فقط نگاش کنی انقدر زیباست، طراحی فوق العاده ای رو برای نون 10 سامسونگ در نظر گرفت،نیم متر حاشیه بالا راه انداخته اسمش رو هم گذاشته ناچ😏اینو بدون تعصب میگم اصلا کار ندارم به سامسونگ،ولی اگه میت 30 اینجوری باشه حیلی زشته.
ادج زدن کار هر برندی نیست.اونم ادج با ناچ چه شود🤣

The Destroyer

برادر بسیجی اج نه ادج

smartiz

چطوری از لمس ناخواسته جلوگیری میشه؟

m.b

با برنامه نویسی خب…
مثلاً هیچوقت فضای لمس کاربر در یک محوطه بیشتر از نوک انگشت نمیشه و شما با کف دست که با گوشی کار نمیکنی…
میشه مشخص کرد که در اطراف نمایشگر اگر از اندازه سر انگشت که قابل اندازه گیری هست، محوطه بیشتری لمس شد، نمایشگر پاسخی نده…
یا میشه منتهی الیه خمیدگی و جایی که دیگه به بدنه میرسه رو بدون حسگر لمسی گذاشت که خب اون حسگر رو هم حتی نمیان خم کنن مثل نمایشگر و گوشی ای مثل ویوو نکس که تا 90 درجه خم کرده صفحه رو، فکر کنم دیگه در منتهی الیه لمس پاسخی نده اما همچنان زیبایی بصری رو داره…

Saeed mirzaei

قطعا با یکی از بهترین گوشی های 2019 طرف هستیم ، در ضمن وجود ناچ عریض با سنسور و دوربین سه بعدی تشخیص چهره رو به وجود ناچ قطره ای یا حفره صحفه نمایش ترجیح میدم

Amin B3DA

دقیقا. وجود این سنسور ها بهتر از نبودشه یا اینک سوراخ کنن صفحه رو. ناچ هم میشه توی تنظیمات برداشت تا گوشی یک دست بشه

Amir galaxy

پانچ هول هم همچین قابلیتی داره میشه پوشوندش

Amin B3DA

با تصاویر بکگراند میشه. ولی اگر به فرض بخواد کسی تا پایین پانچ سیاه کنه فضای زیادی میشه خب

علی شیخ زاده

قطعا زیبا تر از میت ۲۰ پرو میشه

Milad7

فکر کنم فیک باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)