حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلس هواوی میت ۳۰ پرو به ما ناچ عریض را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

شرکت های تولیدکننده موبایل به منظور حذف ناچ از نمایشگر موبایل های خود دست به هر اقدامی می‌زنند و عرضه گوشی‌هایی با ساختار کشویی، دوربین‌های پاپ‌آپ طور و دستگاه‌های قابل چرخش نیز در همین راستا انجام می‌شود. با این‌حال حداقل بر اساس آخرین تصاویر لو رفته از محافظ‌های نمایشگر و گلس‌های ضدضربه، ظاهرا هواوی قصد دارد در نسخه پرو سری میت ۳۰ کماکان از نمایشگری با ناچ عریض استفاده کند. به احتمال بسیار زیاد این گلس به ما می گوید که سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی میت ۲۰ پرو همچنان در میت ۳۰ پرو هم ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلس هواوی میت ۳۰ پرو

ر

گلس هواوی میت ۳۰ پرو

تصویر پنل جلویی میت ۳۰ پرو از وجود حداقل ۵ حفره در بخش ناچ نمایشگر حکایت دارد. یقینا یکی از حفره‌ها متعلق به دوربین سلفی گوشی است. یک حفره مربوط به حسگر مجاورت بوده و حفره دیگر نیز برای اسپیکر در نظر گرفته شده است. همچنین بر اساس برخی شایعات، هواوی میت 30 پرو به منظور پشتیبانی از مشخصه فیس آنلاک و برخی ایموجی‌های واقعیت‌افزوده یا واقعیت‌مجازی از یک دوربین TOF بهره خواهد برد.

هواوی میت ۳۰ پرو

پنل نمایشگر هواوی میت ۳۰ پرو

یکی از شایعات که پیش‌تر اعلام شد ادعا داشت چنین پدیده‌ای در خصوص اسمارت‌فون میت ۳۰ نیز صادق خواهد بود و این دستگاه با ناچ عریض شامل 5 حفره عرضه می‌شود. با این‌حال تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که میت ۳۰ پرو از پنل اولد با لبه‌هایی بسیار خمیده استفاده خواهد کرد؛ این در حالیست که میت 30 از نمایشگری با انحنای ملایم‌تر بهره خواهد برد.

حواشی جانبی و تحتانی نمایشگر، اندازه بسیار باریکی دارند و در گوشی میت 30 پرو، این حواشی عملا نامرئی بوده و در سمت دیگر لبه‌های خمیده نمایشگر قرار می‌گیرند. هواوی در خصوص اعلام هرگونه چارچوب زمانی نهایی برای عرضه پرچم‌داران خود، سکوت اختیار کرده و احتمالا منتظر حل‌وفصل نبرد تجاری به‌راه افتاده میان چین و ایالات‌متحده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ناچ عریض به سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی می ارزد؟ من فکر می کنم به عدم اتکا به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر می ارزد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اه بالاخره معلوم شد چیه😅

Sir_HiraD

پی ۳۰ یه شاهکار بود اما انگار میت ۳۰ یه ریدمانه 🙁

UnderTaker

حاشیه‌ها رو 😲👌

chalton

چقدر زشته
وقتی نوت 10 معرفی بشه تا 6 ماه از تمام گوشی ها مثل غلتک رد میشه و بعد هز 6 ماه نوبت اس 11 میشه با غلتک از گوشی های آینده رد بشه،ده ساله سامسونگ داره این کارو میکنه و تمام برند ها دیگه نا امید شدن و برای دومی میجنگن چون هیچ امیدی به اول بودن ندارن.

علی شیخ زاده

انقد بی حاشیه مگه میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)