حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ احتمالا همراه گلکسی نوت ۱۰ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ سامسونگ تاییدیه FCC را گرفت. این تاییدیه، شایعه‌ی معرفی نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در کنار گوشی‌های خانواده گلکسی نوت ۱۰ را پررنگ‌تر می‌کند. در ادامع با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲

سامسونگ مشغول توسعه‌ی دومین نسل ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو است. این ساعت به تازگی موفق شده تاییدیه‌ی FCC را نیز تایید کند. در اسناد، عکس‌هایی از این دیوایس مشاهده می‌شود که محل آی دی FCC پنهان شده در تنظیمات دیوایس را نشان می‌دهد.

دیوایسی که شماره مدل SM-R830 را یدک می‌کشد، دارای یک بدنه‌ی 40 میلی‌متری است. با توجه به نقاشی‌ها، گفته می‌شود یک نسخه‌ی فولاد ضد زنگ از گلکسی واچ اکتیو 2 نیز وجود خواهد داشت. البته اعتقاد بر این است که یک نسخه‌ی بزرگ‌تر 44 میلی‌متری و شاید یک نسخه با پشتیبانی از اتصال LTE نیز وجود دارد.

همه‌ی این‌ها به ما می‌گویند که این نسخه مشابه نسل اول اکتیو است. ما همچنین می‌توانیم رابط کاربری One UI سامسونگ را روی سیستم عامل تایزن که قدرت‌بخش ساعت‌های هوشمند غول کره‌ای است، ببینیم. 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

اعتقاد بر این است که گلکسی واچ اکتیو ۲ به یک نمایشگر با فریم حساس به لمس انگشتان دست مجهز است که می‌تواند نسخه‌ی بهبود یافته‌ی چنین قابلیتی در گلکسی واچ سال گذشته باشد. البته این موردی نیست که ما از تصاویر منتشر شده از دیوایس به آن دست پیدا کرده باشیم.

اوایل هفته، مشخصات فنی کامل دومین نسل گلکسی واچ اکتیو همراه رندرهای رسمی آن به بیرون درز پیدا کرد. آن جدول مشخصات به یک نمایشگر 1.2 اینچی سوپر آمولد در مدل 40 میلی‌متری و نمایشگر 1.4 اینچی سوپر آمولد در مدل بزرگ‌تر 44 میلی‌متری اشاره داشت. هر دو صفحه با گوریلا گلس +DX محافظت می‌شوند و وضوح 360 در 360 پیکسلی را ارائه می‌کنند.

تراشه‌ی اگزینوس 9110 قدرت‌بخش دو نسخه‌ی گلکسی واچ اکتیو 2 است و در حالی که ظرفیت رم مدل بلوتوثی 768 مگابایت است، این ظرفیت در مدل ال تی ای 1.5 گیگابایت خواهد بود. باتری در مدل کوچک‌تر 247 میلی‌آمپر ساعت و در مدل بزرگ‌تر 340 میلی‌آمپر ساعت است و همچنین شایعات از تجهیز آن‌ها به نسخه 5 بلوتوث خبر می‌دهند.

سامسونگ قصد دارد ۱۶ مرداد ماه از دو گوشی جدید گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس خود طی یک رویداد خبری در نیویورک سی تی آمریکا پرده برداری کند. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این ساعت هوشمند نیز در کنار گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی واچ اکتیو ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

گلکسی واچ اکتیو ۲ ک صد در صد تو مراسم خود نوت۱۰ میاد ولی تب اس۶ مث همیشه چن روز قبل نوت میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)