حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس را با هم مقایسه کنید

نوشته

4 سال قبل | 39 دیدگاه | سامسونگ

برخلاف اطلاعات از پیش درز کرده پیرامون مشخصات ظاهری پرچم‌دار نسل جدید گلکسی نوت، این بار یکی از منابع نزدیک به شرکت کره‌ای تقریبا بیشتر مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های قلم گلکسی نوت ۱۰ را پیش از رونمایی فاش کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ضمن مرور آن ها، مشخصات گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس را با هم مقایسه کنید.

پیش از این نیز شاهد انتشار اخبار متعددی پیرامون ویژگی‌های گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس از سوی منابع خبری بوده‌ایم، اما این اولین باری است که اطلاعاتی در رابطه با ویژگی‌های سخت افزاری از جمله ظرفیت باتری هر دو نسخه به بیرون درز پیدا می‌کند.

نمایشگر FHD+ برای نسخه پایه گلکسی نوت ۱۰

بر این اساس هرچند سامسونگ تقریبا سالی است که از نمایشگرهای QHD در گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کند، با این حال وب‌سایت یونانی Techmaniacs به تازگی مدعی شده که نسخه پایه گلکسی نون 10 از نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد! البته سامسونگ پیش‌تر از این شیوه افزایش تنوع و کاهش وضوح تصویر در گوشی‌های بالا رده نسبت به مدل‌های پرچم‌دار در گلکسی S10e به خوبی استفاده کرده است.

جدول مشخصات احتمالی دو گوشی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس

همان‌طور که در جدول فوق مشاهده می‌شود، +Galaxy Note 10 برخلاف مدل پایه از نمایشگری 6.8 اینچی با رزولوشن QHD پلاس و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و دارای وزن 198 گرمی است. بدین ترتیب پرچم‌دار جدید سامسونگ کمی سنگین‌تر از گلکسی نوت 9 با باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

در ادامه این گزارش ذکر شده که هر دو مدل به طور پیش‌فرض از شارژر بی‎سیم 25 واتی پشتیبانی خواهند کرد. البته گلکسی نوت 10 پلاس قابلیت اتصال به شارژر 45 واتی را خواهد داشت، با این حال کاربران می‌توانند به طور جداگانه اقدام به خرید شارژری با این قابلیت کنند. نکته قابل توجه دیگر تجهیز مدل قدرتمندتر به 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم است که نسبت به نوت 9 ارتقا چشمگیری پیدا کرده است!

ویژگی‌های جدید S Pen گلکسی نوت ۱۰

دعوتنامه سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۱۰

دعوتنامه سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۱۰

قلم جدید به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به لمس کردن نمایشگر گوشی، از طریق ژست‎های حرکتی جدید به قابلیت‎های خاصی دسترسی پیدا کنید. این یک قابلیت نه چندان نا آشنا مانند ویژگی اسکرول کردن صفحات وب بدون لمس نمایشگر است که از نوت 8 به خانواده گلکسی نوت سامسونگ اضافه گردید.

منبع خبر مدعی است که به عنوان مثال از طریق این روش می‌توان به شیوه تعامل جدیدی برای جابه‎جا کردن تصاویر در بخش گالری با استفاده از اس پن گلکسی نوت 10 دسترسی پیدا کرد. ظاهراً S Pen جدید، هنگام یادداشت برداری یا لمس نمایشگر، یک صدای نشانگر واقع گرایانه را ایجاد می‌کند.

منابع نزدیک به سامسونگ فاش کرده‌اند که گلکسی نوت 10 از فناوری انتقال صدا از طریق لرزش قسمتی از نمایشگر بهره می‌برد. بر این اساس سامسونگ برای دسترسی به یک سبک طراحی یکپارچه‎تر، فناوری انتقال صدا از طریق لرزش نمایشگر را جایگزین بلندگو بالای پنل کرده است. استفاده از این ویژگی علاوه بر افزایش حریم خصوصی افراد، موجب استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر بدون افزایش ضخامت و ابعاد فریم خواهد شد.

فناوری انتقال صدا بدون بلندگو یا به اصطلاح Sound on Display شرکت سامسونگ این امکان را فراهم می‌کند تا بدون نیاز به استفاده از هرگونه بلندگو و صرفاً با ایجاد ارتعاش از طریق نمایشگر صدا به گوش مخاطب انتقال پیدا کند. نمونه اولیه این فناوری توسط یک نمایشگر کم حاشیه Infinity در نمایشگاه SID 2018 در معرض دید عموم افراد قرار گرفت.

به غیر از دوربین که احتمالا شاهد به کار گیری ماژول استفاده شده در Galaxy Note 10 نسخه 5G از نوت 10 خواهیم بود، سامسونگ در پرچم‌دار جدید گلکسی نوت 10 ویژگی زوم صدا را تعبیه کرده است. این ویژگی که چندین سال پیش به گوشی‌های ساخت ال‎جی راه پیدا کرده، به کاربر اجازه می‌دهد که با زوم کردن به یک نقطه خاص هنگام تصویر برداری، به آنچه که در آن شنیده می‌شود فوکوس کند. سپس گوشی تلاش می‌کند تا صدا را از آن منطقه تقویت کرده و صدای پس زمینه را کاهش دهد.

هرچند سامسونگ تائید کرده که گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس قرار است در تاریخ ۱۶ مرداد ماه در شهر نیویورک معرفی خواهد شد، با این حال تاکنون اطلاعاتی پیرامون قیمت گذاری آن منتشر نکرده است. البته پایگاه خبری Yonhap بر این عقیده است که فروش هر دو عضو سری نوت طبق روال سنوات گذشته از تاریخ ۱ شهریور ماه در کره جنوبی و بازار بسیاری از کشورها آغاز خواهد.

طبق ادعای منبع خبر، نسخه پایه گلکسی Note 10 با حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی قرار است با قیمت پایه 999 دلاری راهی بازار شود. در سوی دیگر گلکسی نوت 10 پلاس با حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 999 یورویی عرضه می‌گردد.

نظر شما درباره گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس (که تا کنون گلکسی نوت ۱۰ پرو هم برای آن عنوان شده است) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
39 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

نوت 9 -> نوت 10
-رزولوشن 1440p -> رزولوشن 1080p
-باتری 4000 mAh -> باتری 3500 mAh
-هدفون جک و میکرو اس دی -> حذف هدفون جک و میکرو اس دی
-بدون ناچ و سوراخ -> سوراخ نمایشگر
-ارزانتر -> گران تر
عجب پیشرفت قابل توجهی.😂 سامسونگ ترکونده با تبدیل شدن به اپل ورژن 2.0

_V_

نوت۱۰ پلاس ۱۰۰۰ یوروئه نوت۹ هم وقتی معرفی شد ۱۰۰۰ یورو بود چی میگی برا خودت😂😂😂

_V_

حذف هدفون و اس دی؟
سوراخ دار شدن؟
برندای محبوب تو ک رحم نکردن ب این چیزا تا اپل انجام داد اینام رفتن روش چتر بازی که💩💩😁😂
این چیزا شاید برای خود سامسونگیا مهم باشه ولی امثال توکه برندای محبوبشون خیلی قبل تر اینکارو کردن نباس حرف بزنن😂😂
اره اپل ورژن ۲ تو بگو بهش😂

Jason bourn

یه نگا به پی ۳۰ پروم بنداز گلکم
استفاده از چیپستی که مال سال ۲۰۱۸ هست و امتیاز ۳۰۰ هزار انتوتو میاره تازه همه چی به اینجا ختم نمیشه چیپش ۷ نانو هست و مصرف کمتری از چیپ ۱۴ نانومتری ( 😂 ) سامسونگ داره ولی میبینی وقتی prf mod روشن باشه مصرف در حد وانپلاس تو رز fhd و رفرش ۹۰ هرتز پایین میاد چه برسه به اس ۱۰ پلاس هم اگزینوس هم اسنپ رو رز fhd 😂😂😂
و در نهایت استفاده از یه شیشه زاخارت! که حتی روش نمیشه مشخصاتشو بگه به عموم به جای گوریلاگلس ۶ 😂
پس یادت باشه قبل از ول دادن چیزی برند خودتم نگا کنی بعد از مال بقیه بری بالا 👍

_V_

حیف امثال جناب عرفانی و اقای عابدی و غیره اینجان وگرنه جوری رنگتو عوض میکردم میکردم جرعت نکنی بیای چرت و پرت ول بدی😂📿

Dr.Nazer

آقا دیگه چالوسا داره راست میگه😐

کهکشان

✔ TVKade

پیشرفتای پیسی پرو نسبت به قبل
-رزولوشن 1440p -> رزولوشن 1080p
-جایگزینی اسپیکر مونو بجای استریو ( البته داخل پورت شارژر تا زمانی که گوشی با کابل به شارژ وصله صداش خفه شه)
-استفاده از پردازنده ضعیف نسل قبل با کمترین پرفورمنس ! ( تست گیمینگ gsmarena )
– نداشتن سیستم خنک کننده

البته چرا خودمونو اذیت کنیم ! یه کلام ! تنها پیشرفتش نسبت به نسل قبلی ! اضافه شدن 2 تا زوم اپتیک بیشتر ! خخخخخخخ

Amir galaxy

✔TVkade
جوووون…. عشقم یکم از p30 برامون بگو ببینم چه پسرفت هایی نسبت به قبلش داشته….
هر چند که این مواقع تو غار میری و در نمیای

Mohammad 13759

سامسونگ نسخه پایه نوت رو ضعیفتر کرده تا نسخه 5g بیشتر فروش داشته باشه. تا بتونه تجهیزات 5gساخته خودش رو بیشتر بفروشه .

کهکشان

داداش عزیز ضعیف تر نشده مگه هر دو نسخه اسنپ 855 پلاس و اگزینوس 9825 نیستن ؟ فقط رزلوشن نسخه پایه آورده رو full hd مگه پیسی پرو این کارو کرد کسی حرفی زد؟

Jason bourn

آخه چرا fhd? چرا ۳۵۰۰؟ چرا ۶.۳ اینچ؟! امید وارم اون نسخه e باشه و نسخه نوت ۱۰ عادی نباشه و این خبرم اشتباه باشه! اصلا خیلی بعیده نسخه عادی باشه و این مشخصات
اگر باتری نسخه پلاسش ۴۳۰۰ باشه برای این سایز صفحه کمه واقعا و یک عقب گرد نسبت به نسخه 5g اس ۱۰ حساب میشه و امید وارم کف کف ۴۵۰۰ باشه مثل اون
در کل نا امید شدم پس فقط امیدم باید به پیکسل ۴ ایکس ال باشه و وانپلاس 7t پرو و اخر سرم همین s10 5g که گویا نمیاد ایران!

_V_

یا اس۱۱🤔

_V_

منکه هرکی ازم پرسید گفتم اگر کاربر همیشگی سری نوت نیستی و اینا وایسا تا اس۱۱ بیاد اگر میتونی

Dr.Nazer

سامسونگ داره به کجا میره؟ ۹۹۹ دلار بعد وضوح صفحه FHD+؟ من برم بای😑📿

کهکشان

پیسی پرو full hd هم 1200 دلار ! خوبی؟

Dr.Nazer

بله خوبم عزیزم. جریانِ هواوی فرق میکنه؛ اگه هم مطلع نیستی من خودم فَنِ سامسونگم :/
چرا نوت ۱۰ و با گوشیایِ برندایِ دیگه مقایسه میکنین؟ با نسل قبلی خودش مقایسه‌ش کنین تا ببینین چه از نظر طراحی و چه از نظر مشخصات فنی پسرفت داشته. میدونم P30 Pro هم پسرفت داشته ولی اون به ما ربطی نداره. سامسونگ همیشه بهترین و پرفروش‌ترین برند موبایل جهان بوده ولی الان انگار کم کم داره به قهقهرا میره😐

اینم جهت محکم‌کاری برای عزیزانِ گونی به دست : 📿📿📿📿📿

Ebinem

FHD :DDDDDD باتری 3500 (((:
سوزش ترول های سامسونگی رو مشاهده می کنیم.

Dr.Nazer

پس چرا من مشاهده نمیکنم؟😐😂📿

_V_

نکه برند محبوبش ۴کی میذاره😂

Amir galaxy

از برند محبوبت هم برامون بگو کسگم

VB

باتری مدل معمولی یکم کم نیس
ولی رم ۱۲ خیلی خفنه

smartiz

چقدر گرون ظرفیت باتری و کیفیت صفحه نمایشم که کمتر شده!

m.b

خداییش اگه نوت 10 با باتری 3500 و نمایشگر fhd و قیمت 999 دلار معرفی بشه، باید گور خودشو کنده باشه چون رقبا به راحتی از روش رد میشن…
چه هوآوی چه اپل و چه شیائومی…
(البته اپل هنوز هم از سامسونگ گرونتره)
اگر نوت 10 قراره این باشه، همون شایعات میت 30 و میکس 4 رو دنبال کنیم بهتره…

کهکشان

البته یه نکته که در اینجا ت ر ن جی تعمدی بهش اشاره نکرده و قبلا اخبار خلافشو پست کرده استفاده از چیپ اسنپ 855 پلاس در هر دو نسخه اسنپ نوت ده هست ! هر چند نسخه 9825 قوی تره

pedram_01

من کاربر سامسونگ هستم و تمام سری اس و نوت هاش رو داشتم الانم اس ۹ پلاس دارم . اگ واقعا این خبر درست باشه و نوت اصلی باطری ۳/۵۰۰ و صفحه نمایش فول اچ دی پلاس داشته باشه واقعا دلسرد میشم مثل زمانی که میخواستم نوت ۷ بخرم ولی با خرابکاری که کرد رفتم ایفون اس ۷ پلاس گرفتم

_V_

وات د چیز؟
تو ک همیشه داری ضد سامسونگ تو این سایت حرف میزنی الان شدی فنش؟
عموجان برو این ترفندا اینجا کارایی نداره شاید تو زو میت ب کارت بیاد….

Amir galaxy

چقد از پشت اینطوری زشته😁😁

Amir galaxy

(هدفون جک و میکرو اس دی -> حذف هدفون جک و میکرو اس دی)
چرا دوست داری همه بهت بگن نفهم؟؟؟
ماشالله خان بچه زیاد توی سایت داره یکیش هم تو…
قبلا از این که شر و ور تفت بدی یه نگاه به پرچمدار برند محبوبت کن بعد بیا اینجا خشتک خودتو جر وا جر کن
1080p😁کسگم میشه رزولوشن p30 رو بگی؟؟؟؟

Amir galaxy

ای بابا این کامنت برای دکل نورد tvkade هست

_V_

😂

pedram_01

آقای Dr.Vaez اولا من از سری گلکسی ۴ تا گلکسی اس ۹ پلاس رو داشتم و از سری نوت سه تا ۸ رو داشتم . و همیشه هم ازشون طرفدارای کردم . اگ هم مشکلی داشته باشن هم مطرح میکنم مثل شما ترول نیستم و از زمان سایت ترنجی اگ اشما تازه وارد ها صلا اسمش رو شنیده باشین دارم فعالیت میکنم . واقعا خودت قبول ‌میکنی گوشی نوت ۹ با باطری ۴۰۰۰ رو ببینی بعد نوت ۱۰ رو با باطری ۳/۵۰۰ و همینطور صفحه نمایش با رزولوشن کمتر ؟! من نظر شخصیم رو گفتم شما میتونی بهش توجه نکنی نه که بیای تهمت بزنی

_V_

ترول؟
ترولو تعریف کن برام!
بعله کامنتای قبلیتم دیدم!

pedram_01

Dr.Vaez
و اینکه تو این ۲۵ سال سنم یک بار هم با گوشی هواوی نداشتم .

_V_

پ چجوری پی ۳۰ پرو رو بهتر از اس۱۰ پلاس میدونستی

pedram_01

Amir galaxy
سلام فکر کنم اشتباه ریپلی کردید . اتفاقا نداشتن جک برای من اصلا اهمیت نداره و تو این دو سال حتی بع تعداد انگشتان دستمم ازش استفاده نکردم. . و همینطور از میکرو اس دی که نداشتنش هم بازم اصلا مهم نیست با حافظه داخلی زیاد و پرسرعتی که داره

کهکشان

فن چینی ها نسبت به مشخصات صفحه نمایش p30 pro :
– بنظرم بهترین کارو کرده رزلوشنو آورده پایین ! چه نیازیه اصلا ! چشم انسان که تراکم بیشتر از اینو تشخیص نمیده فقط بی خودی مصرف باتری بالا میرفت !
– براوو حبابی برای این شهامتش
– حبابی پیشرو !
فن چینی ها نسبت به مشخصات صفحه نمایش note 10 :
-خبر ناامید کننده ای بود !
-این واقعا پسرفته ! 999 دلار بدی صفحه full hd ؟
-خبر بد برای فن سامسونگا
-این اقدام سامسونگ تاسف آوره !

ترول هارو بشناسیم !

_V_

😅فقط مونده بود تو پنل بیان صفارایی کنن
همون برندی که(جز سونی) همیشه رو پرچمداراش رزولوشن بالا میذاشته و بزرگترین میزان استفاده از پنلای با کیفیت امولد توی یه برندم خودش داره(جی ۵ هم حتی آمولده!)😅

Dr.Nazer

عمو جون من فنی هواوی نیستم ک میای کامنت منو مینویسی اینجا ب اسم ترول هواوی😐 اگه نوت ۱۰ بیاد و با صفحه FHD+ و باتری ۳۵۰۰ و قیمت ۹۹۹ دلار؛ مطمئنا خریداراش نسبت به S10 خیلی کمتر میشن ولی بازم خریدار داره، (و البته اینکه من خودم S10 دارم و صفحش همیشه روی FHD+ پلاسه :/) ولی کسی که میاد ۱۲۰۰ دلار میده جای P30 Pro اگر غیر از کیفیت دوربین دلیل دیگه‌ای داشته باشه که اونم خیلی محسوس نیست، با انواع حیوانات اهلی و بار بَر برابری میکنه😐📿

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)