حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۲ پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس تاریخ ۸ مرداد رونمایی می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

حتما به یاد دارید که کوالکام چند روز پیش از چیپست جدید بهبودیافته خود با کاربرد گیمینگ رونمایی کرد و حالا شرکت‌های سازنده گوشی‌ها هوشمند به ویژه گیمینگ، یکی پس از دیگری محصولات جدید خود را معرفی خواهند کرد. شیائومی هم امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که گوشی بلک شارک ۲ پرو (Black Shark 2 Pro) را در روز ۸ مرداد معرفی خواهد کرد. این گوشی هم به احتمال بسیار بالا مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۲ پرو

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۲ پرو

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک ۲ پرو

زمان معرفی گوشی جدید شیائومی دو روز بعد از تاریخی خواهد بود که نوبیا اعلام کرده قرار است گوشی گیمینگ Red Magic 3 را با چیپست اسنپدارگون ۸۵۵ پلاس معرفی کند. البته تمامی این مراسم بعد از 23 جولای (اول مرداد) خواهد بود که در آن تایوانی ها از گوشی ایسوس ROG Phone 2 رونمایی می‌کند. همانطور که در پیش‌تر در خبرها اعلام کرده بودیم، تفاوت چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس دارای پردازنده گرافیکی 15 درصد قوی‌تر از نسل قبل است. اسنپدراگون 855 دارای هسته‌ی اصلی با فرکانس 2.84 گیگاهرتز است، درحالیکه هسته اصلی تراشه جدید فرکانس 2.96 گیگاهرتز دارد که از این نظر عملکرد پردازنده نیز 4.2 درصد بهبود پیدا کرده است.

سه موبایل گیمینگ با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در راه است

از آنجاییکه کاربران چینی و هندی عموماً طرفدار گوشی‌هایی قدرتمند از نظر اعداد و ارقام هستند (درحالیکه مردم دیگر نقاط جهان بیشتر به کاربرد این مشخصات اهمیت بیشتر می‌دهند)، سازندگان گوشی‌های هوشمند تصمیم گرفته‌اند که گوشی گیمینگ خود را با آخرین چیپست پرچمدار فعلی روانه بازار کنند. چرا که مخاطب اصلی این سری گوشی‌ها کاربران بازارهای هند و چین هستند.

در هر حال نمی‌توان ایرادی به این موضوع وارد دانست، چرا که در هدف پیشرفت این صنعت گام بر می‎دارند. نکته مثبت دیگری در گوشی‌های گیمینگ برای اولین بار ارائه شد، نمایشگرهایی با نرخ به‌روزرسانی بالاتر است. نمایشگرهای فعلی اکثر گوشی‌های فعلی بازار 60 هرتز هستند، اما گوشی‌های گیمینگی با نرخ ریفرش 90 و 120 هرتز هم روانه بازار شده است.

تا امروز به جز چیپست از مشخصات دیگری از گوشی بلک شارک 2 شیائومی منتشر نشده است، اما احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درخصوص این گوشی منتشر خواهد شد. نظر شما درباره موبایل های گیمینگی که با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ارایه خواهند شد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

بلک شارک واقعا عالیه.تنها چیزی ازش که آدم رو دو به شک میکنه کیفیت دوربینشه که اگه عالی باشه مثل بقیه گوشیای شیائومی واقعاارزش خریدش رو میچسبونه به سقف.رابط کاربریش هم واقعا سریع و بینظیره.احتمالا گوشی بعدی صدرنشین بنچمارکه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)