حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی را برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اپدیت گلکسی اس ۹

اپدیت گلکسی اس ۹

اپدیت گلکسی اس ۹

از جمله تغییرات حاصله از اپدیت گلکسی اس ۹ می توان به اضافه شدن ایموجی‌های AR جدید، قابلیت Call and Message Continuity، بسته امنیتی ماه جولای و بهبودهایی در بخش‌های مختلف اشاره کرد. ظاهرا این آپدیت به نام G96FXXU6CSG8  و با حجم 533 مگابایت برای اولین بار در آلمان مشاهده شده است.

در قسمت ایموجی‌های AR شاهد یک رابط کاربری جدید هستیم که حالت‌های کودکان و بزرگسالان را از هم متمایز می‌کند. در بخش دوربین، بهبودی نیز در حالت شب ارایه شده است. برخی از کاربران در خصوص عدم پایداری این حالت در موبایل خود، گزارش‌هایی را به شرکت ارایه کرده بودند.

سامسونگ قابلیت Call and Message Continuity را برای پرچم‌داران سابق خود نیز عرضه کرده است. به موجب این قابلیت در برخی از تبلت‌های سامسونگ به مانند گلکسی تب S5e و تب S4 که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، کاربر می‌تواند با یک حساب کاربری مشترک، تماس‌ها و پیامک‌های خود را دریافت کند.

آپدیت سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به تازگی منتشر شده است و شاید چند هفته‌ای طول بکشد تا پیام آپدیت بر روی دستگاه شما ظاهر شود. شما این آپدیت را دریافت کرده اید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)