حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رزلوشن دوربین گلکسی نوت ۱۰ احتمالا ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 29 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اطلاعات جدیدی در رابطه با گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ لو رفته که رزولوشن دوربین آن را مشخص می کند. رزلوشن دوربین گلکسی نوت ۱۰ احتمالا ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ

سامسونگ

یکی از منابع مورد اعتماد درباره شایعات سامسونگ اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی نوت ۱۰ منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، سامسونگ از دوربین اصلی گلکسی S10 پلاس در پرچمدار آینده خود استفاده می کند؛ با این حال از یک ویژگی فنی جدید بهره می برد. این احتمال وجود دارد که Ice Universe به سنسور سه بعدی ToF این پرچمدار اشاره کرده باشد و یا سامسونگ قابلیت دیگری را برای آن در نظر بگیرد.

با توجه به این موضوع که گلکسی اس ۱۰ پلاس به حالت جدید شب مجهز شده، این حالت نمی تواند به عنوان یک ویژگی جدید دوربین گوشی گلکسی نوت ۱۰ شناخته شود. به نظر می رسد گلکسی نوت ۱۰ آخرین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه 1.4 میکرومتر باشد. این سنسور از زمان گلکسی S7 در پرچمداران این شرکت کره ای مورد استفاده قرار گرفته، البته سامسونگ سال گذشته به آن قابلیت دریچه دیافراگم متغیر را اضافه کرد. انتظار می رود گلکسی اس ۱۱ به دوربین کاملا جدید مجهز شود.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی از گوشی های سری گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ بودیم. این شرکت قصد دارد در تاریخ ۱۶ مرداد گوشی های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس را در معرض دید عموم قرار دهد. قدرت پرچمداران آینده این شرکت را چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و یا اگزینوس ۹۸۲۵ تامین می کند.

گلکسی نوت ۱۰ به دوربین اصلی سه گانه و نسخه پلاس آن به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. این محصولات دارای حفره درون نمایشگر هستند که دوربین سلفی را میزبانی می کند. نظر شما درباره گلکسی نوت ۱۰ چیست؟ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای آن مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

کاش بعضیا بفهمن ک شرکت مورد علاقه‌شون (…) با رسوندن رزولوشن دوربین گوشیاش ب ۴۸ یا ۴۸۰۰ مگاپیکسل نمیتونه با دوربین فول فریم Canon رقابت کنه😐

Amir galaxy

دمش گرم با همین سنسور های قدیمی همچنان جزو بهترینهاس

afsoon

😑خودش رو بکشه هم نمیتونه مثل میت۳۰ پرو خروجی بده .سامسونگ باید با یه دوربین ساز مثل کنون همکاری کنه .هرچند مگاپیکسل واقعا آنچنان مهم نیست اما در کلی گفتم .

Dr.Nazer

شما خوب خروجی بدین کاری ب خروجی ما نداشته باشین😐

The Destroyer

شما خروجی دوربین میت 30 پرو رو کجا دیدی؟ به ما هم آدرس بده

afsoon

دیگه تابلو هست که هواوی پادشاه دوربین های موبایلی هست .قطعا خیلی بهتر از نوت۱۰ هم خروجی میده .همینجوری که پی ۳۰ پرو نسبت به اس۱۰ پلاس بهتر خروجی میده

Jason bourn

پارسال که میت ۲۰ پرو تو عکاسی روز و hdr و فیلم برداری ( اکثر سناریو ها و ثبت رنگ و لرزش گیر و امکانات ) قشنگ زیر‌نوت ۹ بود فقط عکاسی شبش بهتر بود چی برای خودت تفت میدی یه سر یوتوبو بهش سر بزن اکثریت همین نظر منو دارن

Jason bourn

گلم
این ویدیو هارو موقعی که اپلود شده بود دیدم
میگم مقایسه بین نوت ۹ و میت ۲۰ پرو
مثل اینا 👇
https://youtu.be/hfM6eopRdKA
https://youtu.be/aKSg2DOIxrQ

نیما عرفانی

مقایسه ی بین نوت ۹ و میت ۲۰ پرو؟
یکی از معتبرترین کانال های یوتیوب رو ول کردی رفتی چسبیدی به ۲ تا مقایسه ی شخصی که مشخص نیست حق به جانب بوده یا نه ؟؟؟ وگرنه از همین دست مقایسه ها هم هستن که برتری میت ۲۰ پرو رقم خورده .
لینکی که من دادم دوربین ۱۶ تا گوشیو اورده تست کرده و پوکوفون F1 از نوت ۹ رد شد بعد اومدی برای من حرف از مقایسه ی نوت ۹ و میت ۲۰ پرو میزنی؟؟
خداروشکر اگه دقت کرده باشی داره میگه دوربین میت ۲۰ پرو در اکثر سناریوهای شارپنس ،داینامیک رنج و وایت بالانس و پردازش شدت رنگ ها, زوم و بوکه و پرتره و غیره بهتر از بقیه عمل کرده ، فکر کنم اینقدری کانالش معتبر هست که دیگه شک و شبهه ای به وجود نیاد و دست رد بهش نزنی.
برای اینکه فکر نکنی این کانال داستانی پشتش بوده پس لازمه اینو بگم که همین کانال، بهترین دوربین موبایل سال ۲۰۱۸ رو میت ۲۰ پرو انتخاب کرد و از اون طرف هم همین کانال بهترین موبایل ۲۰۱۸ رو نوت ۹ انتخاب کرد و بعدش میت ۲۰ پرو.

Jason bourn

پوکوفون از نوت ۹ رد …
بر اساس چه‌ نظر کارشناسی ای پوکوفون پیکسل ۳ و ایفون xs و نوت ۹ رد کرده؟ خودت خندت نمیگیره؟ خود مصطفی این حرفتو بببینه اونم کمرا استوک خود پوکوفون از ختده روده بر میشه 😂
معتبر منظورت تعداد سابسکرایب هست اره؟‌خوب میتونی بری کانالای سابسکرایب بالاترو پیدا کنی برام لینکشو بزاری من فقط دوتا مثال زدم
یا میتونی از سایتا بگردی پیداش کنی بالاخره تا دلت بخواد مقایسه هست
شما از همین مقایسه ها که برتری میت ۲۰ پرو رقم خورده برام بیار…
اون کانالم خیلی وقته میشناسمش ولی دلیل نمیشه حرفای اون کانالو حرف نازل شده از اسمان بدونیم چون هرکانالی و هرجایی یه حرفیو میزنه
خوب خیلی کانالام گفتن پیکسل ۳ بهترینه دوربینش
ولی باید چیزی‌که چشمت میبینه رو قبول کنی مثلا اسمون رنگش سفید نیست که هواوی بعضی اوقات سفید ثبت میکنه یا مشکل اور اکسپوز شدن عکس رو داره

Jason bourn

الان تقریبا بیش از ۱۰ تا مقایسه تو یوتوب هست تو تقریبا اکثرشون که سابسکرایب کم چه زیاد
نوت ۹ تقریبا تو اکثر سناریو ها روز عملکرد بهتری داره فیلم برداری هم حرفی نمیمونه…

نیما عرفانی

عه
تعداد سابسکرایب مهم نیست؟؟؟!
۱۵۰ هزار بازدیدکننده رو داری با ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر یکی میکنی؟؟
این کانال به اندازه ای معتبر هست که تقریباً همه ی اخبار حوزه ی فناوری رو پوشش میده و تست و بررسی های زیادی هم داشته . اگه امتیازدهی و انتخاب مقایسه های این کانال مشکلی داشت ، نمیومد داخل یه ویدئوی دیگه بگه بهترین گوشی سایز بزرگ ۲۰۱۸ ، نوت ۹ هست و بعدش میت ۲۰ پرو.
حالا من نتایج و امتیازدهی «دگزو» رو فاکتور میگیرم اما اگه قرار باشه مبنارو بر پایه ی استدلال و منطق جنابعالی بذاریم پس میشه به اکثر مراجع این چنینی وصله چسبوند و ایراد گرفت .
اینم یک مورد از اون مواردی که گفتم در مقایسه ی مستقیم این دو گوشی، اکثر برتری ها(عکس برداری نه فیلم برداری) برای میت ۲۰ پرو رقم خورده
https://youtu.be/QUmoTujgXlM
و من اینجور منابع رو ملاک سنجش و ارزیابی قرار میدم. Supersaf رو که میشناسی؟ یه ویدئو گذاشته بود که از نگاه یوتیوبرهای معروف بهترین گوشی سال ۲۰۱۸ چیه؛ ۳ مورد گفته بودن نوت ۹ ، ۳ مورد گفته بودن میت ۲۰ پرو ، ۲ مورد آیفون های xs , xs max و ۲ مورد هم پیکسل ۳ و پیکسل ۳xl و یک مورد وانپلاس ۷ تی و یک مورد هم اوپو فایند ایکس.اینم لینکش
https://youtu.be/OWBSb8BPqkQ
پس جوری وانمود نکن که هرسری بخوای میت ۲۰ پرو زیرسؤال ببری.
اگه بخوام نظر خودمو نسبت به تست و بررسی هایی که دیدم بگم ؛
از نظر پردازش تصویر و رنگ های طبیعی ، پیکسل ۳ عملکرد خیلی خوبی داره
از نظر زوم و پرتره و بوکه ، هواوی عملکرد بهتری داره
تصاویر HDR و فیلم برداری و لرزشگیر ، اپل و سامسونگ
سلفی ، سامسونگ و گوگل
و تصاویر محیط های کم نور و جزئیات، هواوی و گوگل جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمیذارن.
حالا این کانالی که گفتم اومده چیکار کرده؟ در واقع همه ی سناریوهای لازم برای بررسی دوربین موبایل رو لحاظ کرده (اکسپوژر ، داینامیک رنج ، وایت بالانس ، کنتراست ، جزئیات ، زوم ، بوکه و پرتره ، لرزشگیر، زاویه دید)
برآیند و جمع بندی حاصل از بررسی همه ی این ها شده میت ۲۰ پرو اما معنیش این نیست که در همه ی این موارد میت ۲۰ پرو بهترین عملکرد رو داشته نه بلکه در اکثر پارامترها تونسته بهتر از رقبا ظاهر بشه .
یعنی اگه تفاضل نقاط مثبت و منفیِ هرکدوم از گوشی های دخیل در مقایسه رو در نظر بگیریم ، میت ۲۰ پرو بالاترین امتیاز رو اورده .
حالا اون ویدئوها برای پارسالِ و الان دیگه با دریافت آپدیت هایی که گرفته حتی خروجی و عملکردش به مراتب بهتر از قبل شده.

Jason bourn

من گفتم تعداد سابسکرایب مهم نیست؟
برداشت من از حرفت اینه که‌ تو میگی‌فقط‌تعداد سابسکرایب مهمه برات یه مثال میزنم اگر یکی 10k باشه یکی 10m وقتی خروجی مشابه از جفتشون باشه پس‌واجبه به دیدن جفتشون اگر‌ تفاوتی بود خوب اره فرض میگیرم اونی‌که کمتره اعتبارش‌کمتره و خوب‌ میتونیم کلی ویدیو دیگم ببینیم اگر اکثریت مشابه اون کانال 10k سابسکرایب بودن میتونیم اونی که 10m است رو زیر سوال ببریم
مثل gsm راجی امتیاز باتری می۹ و نوت ۸
اینو مطمئن باش منکه دارم این حرفو میزنم حتی ویدیو های کشورای دیگه هم دیدم که زبون انگلیسی ندارن
گفتم که از آسمون نازل نشدن این سایتا و کانالا اونام خرج و … دارن بالاخره هر ساله شرکتا اونارو ساپورت مالی میکنن
حالا میگی‌حرف من منبع هست؟ گفتم که یه سرچ کوچیک تو یوتوب میتونه اونایی که میخوای رو بیاره
حالا یکی‌میگه میت ۲۰ پرو بهترینه یکی اصلا قبول نداره این حرفو
یکی با یه برند حال میکنه یکی با یه برند دیگه اون نظر‌شخصیو گفت نوت ۹ بهترینه خوب mwc هم گفت میت ۲۰ پرو بهترینه که حقیقت برای من مهم نیست کی‌ چی میگه امید وارم درک کنی این موضوع رو که ۳ بار تکرارش‌کردی! من خودم بسته به نیازام میتونم تشخیص بدم کدوم برای من خوبه ( که صفحه نماش و ui و پشتیبانی شرکتی و غیر شرکتی خیلی مهم تر از دوربینه که بسته به نیازام وانپلاس و گوگل و سامسونگ و مرتبه بعد شیائومی برام بهترین انتخابا هستن )
ولی خوب من مقایسه دوربینارو میبینم مقایسه صدا رو میبینم نتاجیشو بررسی میکنم تو سایتا که اطلاعاتم بیشتر شه از گوشی‌ و بتونم تفاوت هارو بینشون درک کنم و با سبک سنگین کردن بهترین پکیجی‌که برا خودم بتونم بخرم رو میخرم

اون ویدیویی که اوردی لینکشو دیدم راستشو بخوای برابر بودن تو یه سری سامسونگ یه سری هواوی تازه تو همینم تو دو جایی که کنتراست زیاد بود تو عکس بازم لنگ انداخت جلوش همین ضعف hdr که میگفتم

نیما عرفانی

تا حدودی قبول دارم اما این حرفا مربوط به اون ۲ تا منبعی که گفتم نمیشه و اینا بحثشون از بقیه جداست وگرنه بله هستن مراجعی که برای تأمین نیازهاشون باج میگیرن که بیان یکسری مقایسه ها و بررسی های ضد و نقیض انجام بدن .
در خصوص انتخاب گوشی بر حسب نیاز هم بحث سلیقه ای هست و در همین راستا یه نظر سنجی میذارم داخل آخرین پست ، اونجا پاسخ بدین .
درمورد امتیاز باتری جی اس ام آرنا، اگه دقت کرده باشی قبلاً خیلی در این باره صحبت کردم و انتقاد شدیدی هم به نحوه ی امتیاز دهیش انجام دادم .
اما در مورد پاراگراف آخر ، اوکی ولی اینم در نظر بگیر که در همون عکس اول ، نوت ۹ اصلاً نتونست جزئیات آسمون رو تشخیص بده و این خودش عمق فاجعست.
در هر صورت هردو گوشی های لایقی هستن و در بالاترین سطوح قرار میگیرن.

_V_

چقدر حرفه ای نظر میدی واقعا چشم من رو باز کردی دخترم 📿📿📿
ای جان

vahid

آقا نیما راجب به صحبت‌های که زیر مطلب راجب به تحریم هواوی گذاشتیم بگم من جسارت نکردم که بگم شما چیزی رو از خودتون در اوردین من منظورم این بود خوشبختانه ندیدم که اگرم میدیدم مهم نبود واسم،، ی موقع برداشت بدی از حرفام نکنید

نیما عرفانی

نه سوء تفاهم نشه ، بله متوجه شدم فقط خواستم بهتر توضیح داده باشم که تا حدودی ابهامات برطرف بشه وگرنه همون بهتر شد که اون کامنت رو ندیدین خوشبختانه🙂.

_V_

اصلا سامسونگ ارزش ندارد و خوب نیست و خریدارانش احمق اند
بروید گم بشوید همه تان بدید
مواد شوینده هم می خورید

afsoon

حقیقت هست نمیشه باهاش جنگید .

_V_

نه دروغ نگو فعلا ک تو خیلی خوب جنگیدی

Dr.Nazer

حقیقت هست. بله به نظر من هم واقعیت دارد.

Dr.Nazer

دقیقاااااا همینه😂👏

✔ TVKade

هر ساعت یک خبر ریدمان از سامسونگ میاد و کاسه گه رو میماله روی طرفدارانش.
طرفدارانم اماده باش برای ماسمالی.

_V_

هر نیم ساعتم یه بار توی تو تا ته….
استغفرالله حیف من به جناب وحید قول دادم😐

vahid

سلام،فدات شم قول ندادی که فقط خودت میدونی همیشه ادب رو بی ادبی میچربه و آدم با ادبو همه دوسش دارن،
من ی بار از کنترل خارج شدم تو اینجا که اونم لحظه ای بود و به خاطر مشکلاتی که اون زمان خارج از این سایت درست شده بود واسم(تو زندگی واقعیم) ی دفعه منفجر شدم الانم پشیمونم چون با فحش و ناسزا هیچی که درست نمیشه هیچ باعث خورد شدن اعصاب خود آدم میشه به قول معروف با جنگ و جدل بدون رعایت ادب خود فرد بیشتر از طرف مقابلش اذیت میشه،
جنگ جدل بکنید خواستین فحشم بدین بدین(البته فحش ریز یا به قول معروف بچه فحش) ولی به برند رقیبتون نه به طرفداراش حالا هر برند و هر گوشی که میخواد باشه

نیما عرفانی

آقا وحید صرفاً جهت اطلاع
اگه اشتباه نکنم اون موقعی که شما از کنترل خارج شدین فکر کنم دلیلش حرفای اون بزرگوار «عامر» بود که شمارو عصبی کرد . درسته؟ حالا اگه شخص بنده چندبار با اون جناب جرو بحث نمی‌کردم و مدیریت سایت رو وادار نمی‌کردم که اکانتش رو مسدود کنه ، باز هم همون آدم میومد خزعبلاتش رو تحویل ملت میداد و همین چرخه ی جارو جنجال ادامه پیدا می‌کرد ، دقیقاً منظورم کاری بود که دیروز با چالتون انجام دادم. پس می‌بینید ؟؟ از یه جایی به بعد دیگه باید سکوت و گذشت رو شکست و اقدام جدی برای جلوگیری از این بی حرمتی ها انجام داد وگرنه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه و یک سایت علمی و فرهنگی که از قضا کاربران و بازدیدکنندگان خانم هم داره تبدیل میشد به میدون جنگ و کوچه و بازار.

vahid abedi

احسنت واعظ جان

به صبر و صبوری بیشتر ادامه بده.

تاثیر صبر بسیار بیشتر از پرخاش و عکس العمل شدید هستش

_V_

سعیمو میکنم😟🙏
مرسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)