حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ (ROG Phone 2) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ایسوس، شایعات

تصاویر جدیدی از دومین تلفن گیمینگ ایسوس با نام راگ فون ۲ منتشر شده که آن را در حالت روشن به نمایش گذاشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصاویر گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ (ROG Phone 2) را ببینید.

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ (ROG Phone 2)

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ (ROG Phone 2)

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ (ROG Phone 2)

از تصاویر منتشر‌شده می‌توان متوجه شد که بخش جلویی این گوشی شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد. بلندگو‌های استریو نیز در بالا و پایین نمایشگر ۱۲۰ هرتزی این تلفن تعبیه شده‌اند. در گوشه بالایی سمت راست صفحه‌نمایش، یک دوربین سلفی وجود دارد که هیچ اطلاعاتی از کیفیت آن منتشر نشده است. در یکی از این تصاویر مشاهده می‌شود که نرخ رفرش نمایشگر راگ‌فون 2 قابل تنظیم بوده و می‌توان آن را در محدوده 60، 90 و 120 هرتز انتخاب کرد.

در بخش سخت‌افزار این تلفن گیمینگ شاهد حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس هستیم که نسخه تقویت‌شده اسنپدراگون ۸۵۵ است. عملکرد بخش پردازش مرکزی این تراشه نسبت به نسخه اصلی خود، 4.2 درصد افزایش داشته و در بخش گرافیکی نیز شاهد بهبود 15 درصدی این پردازنده مجتمع هستیم.

کمتر از یک هفته به معرفی این تلفن در تاریخ ۱ مرداد باقی مانده است و انتظار می‌رود که خبرهای بیشتری از دومین موبایل گیمینگ ایسوس به دست ما برسد. منتظر گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
VB

فلسفه گوشی گیمینگ متوجه نمیشم
ورای طراحی حداقل میطلبه ی سخت افزار متمایز هم باشه
وگرنه چ دلیلی داره ایفون اس مکث اس ۱۰ یا پی سی پرو بیخیال بشیم
با توجه براین ک طراحی اونا مورد پسند تره

afsoon

قیمت این نهایت ششصد دلار باشه که نیست و خیلی پایین تره .هرچند منم موافق گیمینگ بودن موبایل نیستم .اما داری با گوشی های هزار دلار به بالا مقایسه می‌کنی و این درست نیست

Mahdi.L

۶۰۰ دلار؟!
“این گوشی هوشمند در نسخه پایه خود مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 899 دلار به فروش می رسد. خریداران می توانند با پرداخت 1099 دلار، نمونه مجهز به 512 گیگابایت حافظه داخلی گوشی ایسوس راگ فون را سفارش دهند.”
این قیمت نسل قبلیِ، حالا نسل جدید رو چجوری قرارِ ۶۰۰دلار قیمت گذاری کنه؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)