حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۲۰۲۱ بدون ناچ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل

بریدگی نمایشگر اولین بار در آیفون ها دیده نشد اما تاثیرگذارترین دیده شدن بود. می دانیم که ناچ همیشگی نیست و به زودی از موبایل های ما خذف خواهد شد. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اپل در سال ۲۰۲۱ سیستم فیس آی‌دی را از تمام آیفون ها حذف می‌کند و در عوض به بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت تمام صفحه روی می‌آورد. در نتیجه آیفون ۲۰۲۱ بدون ناچ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 آیفون ۲۰۲۱ با حسگر اثرانگشت به جای Face ID

آیفون ۲۰۲۱

آیفون ۲۰۲۱

همانطور که احتمالا می‌دانید، بریدگی نمایشگر آیفون ۲۰۱۹ تا حد زیادی مشابه نسل قبلی است و ظاهرا اپل می‌خواهد برای آیفون‌های ۲۰۲۰ تغییرات اندکی بر این مشخصه اعمال کند. به گزارش تحلیلگر مشهور محصولات اپل، «مینگ چی کو»، اپل برای یک یا چند آیفون ۲۰۲۰ می‌خواهد اندازه بریدگی نمایشگر را کاهش دهد.

در همین حال، مهم‌ترین تغییر در سال ۲۰۲۱ عملی می‌شود. یکی دیگر از تحلیلگران محصولات اپل اعلام کرده که شرکای تجاری این شرکت مشغول توسعه فناوری حسگر اثر انگشت تمام صفحه هستند و هر سه مدل آیفون در سال ۲۰۲۱ به جای سیستم فیس آی‌دی همراه با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روانه‌ی بازار می‌شوند. همچنین شاید در سال ۲۰۲۰ مدل دارای حسگر اثرانگشت ارتقا یافته معرفی شود.

این اولین باری نیست که گزارشی در مورد ساخت آیفون‌ مبتنی بر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر منتشر می‌شود اما شایعه مذکورمربوط به آیفون مختص کشور چین است. در حال حاضر، اپل مرتبا تاکید می‌کند که سیستم فیس آی‌دی بسیار بهتر از حسگر اثر انگشت است و در صورت عملی شدن این تغییر، اپل بار دیگر باید کاربران را متقاعد کند که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از تمام موارد موجود کیفیت و امکانات بیشتری دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که حسگر اثرانگشت را می پسندید یا سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی را؟ به هر حال هر فناوری زمانی که استفاده مفیدش به پایان می رسد باید حذف شود، چیزی مثل تشخیص عینبیه چشم محصولات سامسونگ.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من فکر میکنم شاید در آیفونهای ارزان از تاچ آی دی استفاده کنه ولی بعید میدونم در نسخه اصلی این کارو بکنه با شناختی که از اپل دارم بعیده

Star

سنسور عنبیه اصلا دورانی نداشت که بخواد تموم بشه اون که کلا تبلیغات بود و آنچنان هم مورد توجه قرار نگرفت و سامسونگ تو گلکسی S10 حذفش کرده اگه اشتباه نکنم ولی این اثر انگشت تمام صفحه عالیه ولی در کنارش تشخیص چهره سه بعدی ضرر نمیکنه و اگه باشه بهتره.

_V_

سنسور عنبیه دوران نداشت؟😂😂
از نوت۷ بود تا قبل اومدن اس۱۰
اس۱۰ هم برای اینکه مجبور بود درصد صفحه رو بالا ببره برداشت

Star

در کل چیز شاخی نبود که سامسونگ حذفش کرد.

_V_

انقدری شاخ بوده جاش مونده روت
برا حذف حاشیه و دیزاین حذف کرد
ن مث سونی دو کیلومتر حاشیه بتونی توش فوتبال بازی کنی

Star

پس سامسونگ اشتباه کرده که یکی از بهترین قابلیت هاشو بخاطر طراحی حذف کرده.

Farcry

آره چون سامسونگ زده بود خیلی شاخ بود😄😄😄😄

_V_

اره دقیقا چون سامسونگ زده بود خیلی شاخ بود☺
از رنده و استند ۱۰۰۰ دلاریش چ خبر؟

Mostafa6t

چخبره ۲۰۲۱
بابا چینیا یسال پیش شایدم بیشتر شروع کردن قشنگ ترینشونم وان پلاس ۷ پرو
با اختلاف از بقیه

اینقدرم دیگه یه ویژگی به پختگی برسه ..میسوزه..از دهن میوفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)