حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون بدون ناچ در سریال Ted Lasso سرویس +Apple TV دیده شد!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

من و شما وقتی هر محتوایی نگاه می کنیم یا حتی در جامعه هستیم، نگاهی به گجت های موجود داریم. خب اگر شما سریال طنز تد لاسو را که خروجی اختصاصی سرویس +Apple TV است را دیده باشید، یک غافلگیری عجیب برای کاربران داشت. این غافلگیری آن است که آیفون بدون ناچ در سریال Ted Lasso سرویس +Apple TV دیده شد. جالب اینکه طراحی قاب پشتی آن شبیه به آیفون ۱۲ مدل پایه است!

آیفون بدون ناچ در سریال Ted Lasso

سریال تد لاسو در +Apple TV درباره مربی مردمی فوتبال آمریکایی است که برای کمک به یک باشگاه فوتبال انگلیسی استخدام می شود. در جدیدترین قسمت این سریال یک حاشیه بزرگ درباره آیفون به وجود آمد.

بازیگران تد لاسو اغلب در حال استفاده از محصولات اپل در این برنامه دیده می شوند، اما بینندگان “تیزچشم” (!) در صحنه ای که یکی از شخصیت ها می خواهد پیامی را روی موبایل خود چک کند، یک آیفون بدون ناچ دیده اند! همانطور که در عکس پایین مشاهده می کنید، هیچ شکافی در بالای نمایشگر وجود ندارد. به نظر می رسد که پشت گوشی آیفون ۱۲ است، اما قسمت جلویی آن شکاف خاصی ندارد که همه ما بدون هیچ شکی به آن عشق می ورزیم و به آن احترام می گذاریم. به نظر می رسد این تلفن دارای همان تصویر زمینه پیش فرض است که در iOS 14 استفاده شد.

آیفون بدون ناچ در سریال Ted Lasso

آیفون بدون ناچ در سریال Ted Lasso

قاب پشتی دستگاه مذکور در سریال

قاب پشتی دستگاه مذکور در سریال

اپل به دلیل محرمانه بودن تولیدات خود مشهور است، بنابراین بعید به نظر می رسد که این یک سیگنال عمدی باشد که نشان می دهد ناچ معروف آیفون در آیفون ۱۳ حذف خواهد شد. با این حال، ماه هاست که شایعه شده آیفون ۱۳ دارای یک ناچ خواهد بود اما در اندازه ای کوچکتر.

با این حال، تصور نمی شود که یک صفحه نمایش کاملاً بدون زائدگی در بین محصولات آیفون امسال باشد. همچنین ممکن است که این یک حقه غیر عمدی در طول فرایند ویرایش پس از آن بوده باشد. به هر حال، چندین عکس از نمای نزدیک آیفون در همان قسمت وجود دارد که در آن ناچ به وضوح وجود دارد.

تکنیک تصاویر ساخت کامپیوتر یا CGI در واقع در تد لاسو بسیار استفاده می شود. این تکنیک ها بیشتر در صحنه هایی که باشگاه فوتبال داستان مسابقات خود را در استادیوم های شلوغ انجام می دهد، وجود دارد. چند نمونه خوب از استفاده از CGI را در مطالب زیر می توانید ببینید:

ماه در مرز روسیه و کانادا (قطب شمال) + ویدیو و حقیقت یابی 🌑

جلوه های ویژه سریال The Queen’s Gambit را تماشا کنید: ملکه شطرنج، پادشاه CGI

بینندگان دیگری همچنین متقاعد شده اند که برت گلدشتاین، بازیگر نقش cantankerous Roy Kent (که آیفون در دستش است)، هم به نوعی یک شخصیت کاملاً CGI است. این حدس شاید کمی غیرواقعی باشد، اما با توجه به اینکه CGI بخشی از DNA نمایش است، غیرقابل تصور نیست که شاید یک ویرایشگر به طور تصادفی این کار را انجام داده باشد.

حال اینجا ۲ حدس وجود دارد. اول اینکه شاید اپل برای معرفی امسال خود بخواهید یک نمونه خاص بدون ناچ از آیفون را معرفی کند. خب با توجه به قاب پشتی این دستگاه شبیه به مدل رده متوسط در خانواده آیفون ۱۲ (یعنی خود مدل آیفون ۱۲ است)، به نظر من این نسخه خاص نمی تواند در میانه خانواده باشد.

حدس دوم این است که در یک حرکت بازایابی ۲ طرفه برای آیفون و نمایش تد لاسو که بارها تیم کوک درباره آن و در مراسم اپل صحبت کرده است، را شاهدیم.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

عاشق شدم

m.b

همون… مگر اینکه تو فیلما بشه آیفون یدون ناچ دید…😂
فعلاً خداحاافظ…

Auroro

بهش حق میدم که چیزی که تو رویاشه تو فیلماش نشون بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)