حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۲۰۲۱ هیچ پورتی نخواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

به نظر می رسد کاربران آیفون پیش از این که بتواند انتظار تعویض پورت لایتنینگ با USB C را داشته باشند، شاهد آیفونی خواهند بود که هیچگونه پورتی ندارد. جدیدترین اطلاعات به ما می گویند که آیفون ۲۰۲۱ هیچ پورتی نخواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۲۰۲۱

تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر کرده است. بر اساس ادعای او، بالاترین نسخه آیفون در سال ۲۰۲۱ فاقد پورت لایتنینگ است. در حقیقت این دستگاه تجربه یک گوشی هوشمند کاملا بی سیم را به کاربران منتقل می کند. در گذشته شاهد معرفی چنین محصولی بودیم. هنوز معلوم نیست این دستگاه دقیقا چگونه شارژ می شود. از سال ۲۰۱۷ گوشی های اپل قادر به پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi هستند.

اجبار کاربران به استفاده از شارژ وایرلس غیرمنطقی به نظر می رسد. برای مثال کاربران نمی توانند همه با خود پد شارژ حمل کنند و همچنین برای شارژ بی سیم یک گوشی هوشمند باید آن را روی پد قرار داد. با توجه به حضور پورت USB-C در آیپد پرو، احتمال استفاده از آن در آیفون های اپل نیز وجود دارد.

آیفون ۲۰۲۱ بدون ناچ ارایه می شود

کو در گزارش جدید خود به گوشی آیفون SE2 پلاس اشاره کرده است. این دستگاه به نمایشگر 5.5 و یا 6.1 اینچی مجهز می شود که دارای یک برش کوچک است. این گوشی هوشمند فاقد سیستم فیس آیدی بوده و کاربران به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم دسترسی دارند. آیفون SE2 پلاس در نیمه اول سال 2021 از راه می رسد، البته اوایل سال آینده میلادی شاهد معرفی آیفون SE 2 خواهیم بود.

نظر شما درباره آیفون بدون پورت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

کاملا مخالفم حذف جک 3.5 اشتباه بود حذف این از اونم اشتباه تر

Dr.Nazer

مخالف نیستم، چون این‌جور حذف امکانات باعث ترند شدن میشه و مث جک ۳.۵ میلی‌متری که الان دیگه همه حذف کردن و هنذفری‌های بلوتوثی خیلی بیشتر در بین مردم شد، از زمان آیفون ۲۰۲۱ هم همه شروع میکنن به حذف پورت شارژ و کم‌کم شارژرهای وایرلس بیشتر در بین مردم رواج میابن و این باعث پیشرفت تکنولوژی میشه…

HM-Royal

اگه اینجوری بشه این مدل احتمالاً ایرپاد یا ایرپاد پرو خواهد داشت به همراه یک شارژر مخصوص دو کاره برای شارژ وایرلس و اتصال به مکبوک و PC به صورت وایرلس

Amir galaxy

به شرط اینکه شارژر های بیسیم ارزون باشن حاضرم همچین موبایلی بخرم
الان میخوام یه هندزفری بیسیم بخرم خیلی گرون و بی کیفیتن
با کیفیت هاشم که هم قیمت گوشی خودمن😅

hamid reza

ردمی ایر دات هدفون خوبیه خیلیا ازش راضین

Mahdi

حتما یه وسیله ای گرون تر از شارژر و کابل لایتینگ میسازه و قیمت آیفون ۱۲ پرومکس میشه ۱۷۰۰ دلار کم کمش

Milad7

باید منتظر موند تا عملیاتی بشه ونتیجه اش را ببینیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)