حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro) با دوربین سه گانه ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر، شایعات

بعد از اینکه هفته گذشته اولین تصاویر شماتیک از گوشی آنر 9X را دیدیم، حالا نوبت به نسخه بزرگ‌تر آن رسیده که با نام آنر 9X Pro شناخته خواهد شد. این تصاویر توسط حساب کاربری @evleaks در توییتر منتشر شده که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات گوشی‌های معرفی نشده دارد. در هر صورت، طراحی هر دو گوشی دقیقا یکسان است و هر دو از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می‌برند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شماتیک آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro) با دوربین سه گانه را ببینیم.

آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)

آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)

آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro)

تنها تفاوت این است که آنر 9X پرو علاوه بر داشتن نمایشگر بزرگ‌تر و دارا بودن جک هدفون، سه دوربین در بخش پشتی خود دارد که احتمالا یکی از آن‌ها از نوع اولترا واید خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز لو رفته، گوشی آنر ۹X Pro قرار است از سنسور سونی IMX582 یا همان دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معروف به عنوان دوربین اصلی استفاده کند. دوربین دوم هشت مگاپیکسلی و از نوع اولترا واید است و در نهایت دوربین سوم، سنسوری دو مگاپکیسلی دارد و برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره به کار می‌رود. از نظر نمایشگر، شاهد پنل LCD خواهیم بود که اندازه آن بین ۶.۵ تا ۶.۷ اینچ خواهد بود. همچنین در بخش جلویی و پشتی این گوشی، از شیشه استفاده خواهد شد و فریم دور گوشی نیز آلومینیومی خواهد بود.

پردازنده‌ای که انتظار می‌رود درون این گوشی‌ها ببینیم چیپست کایرین ۸۱۰ (Kirin 810) است. این جدیدترین پردازنده هواوی برای گوشی‌های میان‌رده خودش است و پیش‌تر آن را روی گوشی هواوی نووا ۵ هم که ماه پیش معرفی شد، دیده بودیم.

در نهایت، دوربین سلفی که در مکانیزم پاپ‌آپ این گوشی‌ها وجود خواهد داشت، سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی دارد. منبع انرژی دهنده به این سخت‌افزار هم یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است که با شارژر ۲۰ واتی با سرعت بالا، شارژ می‌شود. انتظار داریم گوشی‌های سری آنر ۹X در تاریخ یکم مردادماه، در چین معرفی شود و پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه جهانی این گوشی‌ها باشیم. شما درباره این دو محصول چه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

بسیار هم عالی

ali.k77

سلام دوستان . معذرت میخوام که کامنت غیر مرتبط میذارم
عزیزان من دنبال راه اندازی یک استارتاپ هستم . میخواستم ببینم جایی رو سراغ دارید بنر تبلیغاتی ارزان قیمت طراحی کنند؟

نیما عرفانی

سلام علی جان
والا من خودم شخصاً جایی رو به این منظور سراغ ندارم یعنی تا چند وقت پیش ۲-۳ جارو میشناختم که به عنوان مغازه بود و در فضای مجازی هم فعالیت داشتن. اما مدتی هست که باهاشون سروکار ندارم و از قضا متأسفانه حضور ذهن هم دربارشون ندارم . اما در خصوص تبلیغات به روش های مختلف چاپ بنر،فلکسی و کارت و غیره ،جدای از اون مواردی که گفتم ،در اینستاگرام پیج هایی هست که به موضوع استارتاپ و ایجاد و توسعه ی کسب و کارهای نو و حمایت از کارآفرین ها میپردازن.
فکر کنم با سرچ در نت و همینطور فضای مجازی و البته کمک بیشتر از دوستانی که در این مورد تجربه و اطلاعات دارن می‌تونه به کارتون بیاد و مثمر ثمر واقع بشه.
در پناه خدا موفق و مؤید باشی عزیز

ali.k77

سپاس جناب عرفانی عزیز بابت راهنمایی تون

The Destroyer

علی آقا میتونید یه سر به دو لینک زیر بزنید:
anjammidam.com
ponisha.ir

ali.k77

سپاسگزارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)